Geck-o & Wavolizer
? Wauw
Dat moet wel iets schitterends worden.
Ze hebben al een (geniale) track samen hewrote:Geck-o & Wavolizer? Wauw
![]()
![]()
Das een hele dikke collabwrote:Zn 3e track wordt een collab met Geck-o en voor zover ik weet, gaat t daar goed mee, maar is die nog niet af
Dat kun jij helemaal niet weten. Die heeft nog niemand gehoordwrote:Das een hele dikke collabwrote:Zn 3e track wordt een collab met Geck-o en voor zover ik weet, gaat t daar goed mee, maar is die nog niet af![]()
Hoorde van deetox dat ze een nieuwe plaat van hem ontvangen had vandaar
wrote:Dat kun jij helemaal niet weten. Die heeft nog niemand gehoordwrote:Das een hele dikke collabwrote:Zn 3e track wordt een collab met Geck-o en voor zover ik weet, gaat t daar goed mee, maar is die nog niet af![]()
hij kan ee bedoelen dat het één van de 2 wavo solo's het zijnwrote:Dat kun jij helemaal niet weten. Die heeft nog niemand gehoordwrote:Das een hele dikke collabwrote:Zn 3e track wordt een collab met Geck-o en voor zover ik weet, gaat t daar goed mee, maar is die nog niet af![]()
Desnoods hang ik hem in de woonkamerwrote:Ik vind het wel een vette banner, kan hem alleen nergens kwijt.
Tot hoelang geldt die prijsvraag? Anders maak ik een leuk kiekje op Hard definitionwrote:Dan moet je goed lezen
"Prove yourself to be a real fan by sending us a photo you have shot or found, with the banner in it!"
Je hoeft alleen maar een foto te sturen met de banner op die foto he
Ook meegedaan. Heb een hele grote lege wand overwrote:Meegedaan! Zou geweldig zijn mocht ik deze winnen, past volgens mij precies haha.
Hoe groot is die banner wel niet?
dan heb ik het verkeerd begrepen, excuseswrote:Haha nee ik heb idd niet gezegd dat het een derde track of een collab was ( kan ook niet want dat wist ik ook niet)
Alleen na aanvraag van wavolizer tracks heb ik gereageerd dat ik wat nieuw spul heb ontvangen en miss ging draaien
Kan gebeurenwrote:dan heb ik het verkeerd begrepen, excuseswrote:Haha nee ik heb idd niet gezegd dat het een derde track of een collab was ( kan ook niet want dat wist ik ook niet)
Alleen na aanvraag van wavolizer tracks heb ik gereageerd dat ik wat nieuw spul heb ontvangen en miss ging draaien
Geld mijn eigen banner ook:P?wrote:Dan moet je goed lezen
"Prove yourself to be a real fan by sending us a photo you have shot or found, with the banner in it!"
Je hoeft alleen maar een foto te sturen met de banner op die foto he