Freqs! 
Theracords @ The Magic Show Stage,The Qontinent 2011!
I'll be there!
wrote:Theracords @ The Magic Show Stage,The Qontinent 2011!
I'll be there!
Dit is voor mij dus al reden om hier ook gewoon kaartjes voor te halenwrote:wrote:Theracords @ The Magic Show Stage,The Qontinent 2011!
I'll be there!![]()
op de site bij ''release info'' staan alle release van de eerste tot nuwrote:Hmm, begin theracords laatste tijd steeds meer te waarderen![]()
Eens kijken of ik nog ergens wat ouder werk kan vinden
Komt ook wel goed, google is je vriendwrote:op de site bij ''release info'' staan alle release van de eerste tot nuwrote:Hmm, begin theracords laatste tijd steeds meer te waarderen![]()
Eens kijken of ik nog ergens wat ouder werk kan vinden
Heb je je studio gezien?wrote:ben zelf 14 dus kan niet zo heel veel tracks kopen. maar als ik tracks koop zijn het vreemd genoeg bijna alleen maar Theracords platenwrote:Haha t is zelf amper bij te houden! Anyway vandaag dus de nieuwe theracords release die je kunt kopen bij junodownload, dance-tunes, hardstyle.com, trackitdown en nog wel
meer shops (zo'n 400 andere meen ik)! Ik vroeg me ook wel af wie er hier koopt? Natuurlijk zijn onze releases namelijk ook meteen op sites als 1gabba te krijgen al support je de artiest dan natuurlijk wel minder.![]()
30 seconde en ik had hem, is gewoon een scene release van geweestwrote:Daarnaast is veel van de muziek die ik leuk vind niet eens 'illegaal' te vinden. Probee maar eens Oyaebu - Kazim Kazim illegaal te krijgen, gaat je denk ik niet lukken.