Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 11:12 

Hardtraxx Veteran

Freqs! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 21:49 

Hardtraxxer

Theracords @ The Magic Show Stage,The Qontinent 2011!

I'll be there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 21:50 

Bierkoning

Helya schreef:

I'll be there!

:yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Helya schreef:

I'll be there!

:yay: :love:

Dit is voor mij dus al reden om hier ook gewoon kaartjes voor te halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

Wordt zeker een optie zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 06:38 

Hardtraxxer

Jammer dat het nog zo ver weg is :( Heb allesinds al iets om naar uit te kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 22:02 

Donateur

http://catatonic-overload.hyves.nl/?&pa ... LLC4KCOCG4

????? Fake?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:16 

Artiest

Heee, is mijn Hyves profiel opeens verwijderd. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:18 

Hardtraxx Elite

?? :P grapje denks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:19 

Donateur

sowieso grapje :p Want meneer catatonic overload geeft mij een krabbel met erin :

Catatonic Overload
Ik antwoord al bij je vrienden maargoed haal m wel weg beetje jammer vind ze namelijk erg goed en wil ze alleen maar in goed daglicht zetten.

:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 23:21 

Artiest

xd Dubieuze eer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:14 

Hardtraxxer

Hmm, begin theracords laatste tijd steeds meer te waarderen :thumbsup:
Eens kijken of ik nog ergens wat ouder werk kan vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Mocambo schreef:

op de site bij ''release info'' staan alle release van de eerste tot nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 15:16 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Mocambo schreef:

op de site bij ''release info'' staan alle release van de eerste tot nu ;)

Komt ook wel goed, google is je vriend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 18:31 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
DjThera schreef:
Haha t is zelf amper bij te houden! Anyway vandaag dus de nieuwe theracords release die je kunt kopen bij junodownload, dance-tunes, hardstyle.com, trackitdown en nog wel
meer shops (zo'n 400 andere meen ik)! Ik vroeg me ook wel af wie er hier koopt? Natuurlijk zijn onze releases namelijk ook meteen op sites als 1gabba te krijgen al support je de artiest dan natuurlijk wel minder.

ben zelf 14 dus kan niet zo heel veel tracks kopen. maar als ik tracks koop zijn het vreemd genoeg bijna alleen maar Theracords platen :huh: :P

Heb je je studio gezien?

Geld is je probleem niet volgens mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 18:39 

Hardtraxx Veteran

ik heb toch ook behoorlijk wat gekocht spul op mn comp, voor early en ook vaak tracks die ik echt vet en d as t ik ze ook nog mogelijk in een setje draai :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2011 19:03 

Hardtraxxer

@Thera

Wat ik me nu afvraag, nu Headhunterz in z'n nieuwe podcast als openingsplaat die edit van Geck-O - It's what we are heeft of jullie nu ook merken dat er meer mensen (bijvoorbeeld uit het buitenland) nu op jullie website / youtube kanaal kijken, verkoop stijgt ect.

Wel interessant:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 00:23 

Hardtraxx Addict

Over Thera zijn vraag: Ik koop regelmatig muziek maar ik zou liegen als ik zeg dat ik alleen aan muziek kom door te kopen. Ik zorg in ieder geval dat ik iedere artiest die ik goed vind support door minimaal 1 track van ze te kopen. Maar oké, soms wil ik een track wel hebben maar vind ik m niet het kopen waard en als ik m dan ergens tegenkom neem ik m mee.

Daarnaast is veel van de muziek die ik leuk vind niet eens 'illegaal' te vinden. Probee maar eens Oyaebu - Kazim Kazim illegaal te krijgen, gaat je denk ik niet lukken.

Ook van Theracords koop ik wel muziek. Heb oa. Ultraform Meets Sinith - She Too Will Die, Tiifa - Balance, Tiifa - Cut Off(Diablik remix), Geck-o - Force Of The Universe en Thera & Wavolizer - Sexobear gekocht. Denk eigenlijk niet dat ik sinds eind '09 iets illegaal van Theracords heb gedownload. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 00:45 

Hardtraxxer

hidde schreef:
Daarnaast is veel van de muziek die ik leuk vind niet eens 'illegaal' te vinden. Probee maar eens Oyaebu - Kazim Kazim illegaal te krijgen, gaat je denk ik niet lukken.

30 seconde en ik had hem, is gewoon een scene release van geweest :)

Ik zelf luister NOOIT losse tracks dus ik zie het nut van kopen eigenlijk ook niet zo. Albums wil ik wel nog weleens kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 10:01 

Hardtraxx Veteran

Kopen heeft ook alleen nut als je gaat draaien, anders heb je d'r inderdaad niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 11:22 

Hardtraxx Addict

Tuurlijk heb jij als consument niets aan kopen, je kan het zelfde immers downloaden en dus kosten besparen.

Maar de artiest van wie je iets koopt heeft er wel wat aan. Ik vond dat je ze best eens mag supporten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 10:51 

Artiest

Met die hhz edit is er vooral wat meer naamsbekendheid gekomen en das natuurlijk super :)

Deze week at Theracords HQ:

- Therradioshow ground zero special
met een liveset van Frequencerz! Dinsdag om 19u op fear fm, woensdag om 18u op hardstation.fm en 19u op dancetunesradio :-)

- Woensdag komt de nieuwe Geck-o release uit: Dancing Machine

- Donderdag kun je weer wat artiesten live bewonderen! Degos & Re-done op Festivaart en ik mag zelf draaien op Alcatrazz Festival! Verder gaat Geck-o lekker cruisen en draaien op de Monday Bar cruise in Zweden!

- Tenslotte ga ik met nog flink wat andere artiesten deze woensdag naar Fresh fm waar ook een vette ground zero special is, je kan dan ook nog kaartjes winnen :-)

De studio renovatie gaat ook lekker, vandaag wat muurtjes verven, ander gedeelte wordt nog gestuct en ook de vloer gaat nog geschuurd worden dus duurt al met al nog wel wat weekjes voordat ie klaar is :-P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 10:57 

Artiest

Wat doe je in de tussentijd dan, een producer die de studio niet in kan is als een vis die het wat niet in kan.
Of werk je met laptop tot die tijd ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 11:26 

Artiest

Ik heb een tijdelijke studio ingericht boven dus ik kan wel degelijk wat dingen doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 11:31 

Artiest

Gelukkig xd
Moet er niet aan denken als ik een week niets kan doen en ik ben dan nog niet eens een professional, dus lijkt me erg als dat zo zou zijn dan >.<
Maar das dus niet t geval. :thumbup:
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen