Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
S
Ik vind het allemaal wel lekkere platen. Maar bij die ene met thee heb ik zo'n gevoel dat ik naar binaural beats zit te luisteren haha :P. Die on the beach heb ik al een paar keertjes achter elkaar gedraaid ^^.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Helya wrote:En wanneer komt Theracords eens naar Groningen? :D
:D
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Co2, gefeliciteerd met een wel erg vette release! :thumbup: Helden :worship:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Mark EG in the Mix! :cool:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Thera op Free Festival :D
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
bRt_ wrote:Mark EG in the Mix! :cool:
Was een vette set! :bomb:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Haha t is zelf amper bij te houden! Anyway vandaag dus de nieuwe theracords release die je kunt kopen bij junodownload, dance-tunes, hardstyle.com, trackitdown en nog wel
meer shops (zo'n 400 andere meen ik)! Ik vroeg me ook wel af wie er hier koopt? Natuurlijk zijn onze releases namelijk ook meteen op sites als 1gabba te krijgen al support je de artiest dan natuurlijk wel minder.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik koop alleen als mijn loon het toestaat, en als de release erg goed is.
Heb nu zo'n 100 á 200 euro aan Hardstyle op mijn computer, de rest is gedownload :$
Hardtraxx Veteran
last seen May 2022
Denk dat ik em wel aanschaf, Amnesia is echt :love:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Ja als je onze releases koopt dan echt :worship: maar ik ben op zich ook niet eens zo tegen illegaal downen, want het is nog altijd beter dat je in ieder geval onze tracks luistert dan helemaal niet xd

Update Theracords Radio Show schedule:

NR 126 Ground Zero Special #3: Deetox
24-05-2011: FearFM
25-05-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM

NR 127 Ground Zero Special #4: Frequencerz
31-05-2011: FearFM
01-06-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM

NR 128 Ground Zero Special #5: Chain Reaction
07-06-2011: FearFM
08-06-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Breadstick was de eerste track die ik kocht :love:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DjThera wrote:Ja als je onze releases koopt dan echt :worship: maar ik ben op zich ook niet eens zo tegen illegaal downen, want het is nog altijd beter dat je in ieder geval onze tracks luistert dan helemaal niet xd

erg benieuwd naar deze 2 artiesten :)
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
roberttt wrote:Breadstick was de eerste track die ik kocht :love:
Same here!
Gelijk na xxlerator Raw haha
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
DjThera wrote:Haha t is zelf amper bij te houden! Anyway vandaag dus de nieuwe theracords release die je kunt kopen bij junodownload, dance-tunes, hardstyle.com, trackitdown en nog wel
meer shops (zo'n 400 andere meen ik)! Ik vroeg me ook wel af wie er hier koopt? Natuurlijk zijn onze releases namelijk ook meteen op sites als 1gabba te krijgen al support je de artiest dan natuurlijk wel minder.
ben zelf 14 dus kan niet zo heel veel tracks kopen. maar als ik tracks koop zijn het vreemd genoeg bijna alleen maar Theracords platen :huh: :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
DjThera wrote:Haha t is zelf amper bij te houden! Anyway vandaag dus de nieuwe theracords release die je kunt kopen bij junodownload, dance-tunes, hardstyle.com, trackitdown en nog wel
Ik heb genoeg illegaal op m'n computer staan dat zou ik natuurlijk niet ontkennen, maar gelukkig heb ik ook genoeg legaal. Sowieso alles wat ik echt vet vindt en ik zeker weet dat ik dat ooit in een setje wil stoppen koop ik. Ik denk dat ik zeker 100+ aan nummers heb gekocht. Daarnaast ben ik ook altijd bang dat er met een gedownload nummer iets niet klopt, dat de kick net iets is of dat er een extra snare inzit of wat dan ook en je zo dus door de mand valt. Dat wil ik absoluut niet. :P En een andere reden is dat sommige tracks (dan praat ik over early) ook helemaal niet illegaal te verkrijgen zijn.
Binnenkort even kijken of ik Amesia& Vermin koop, want ik ben de laatste tijd toch een stuk kritischer op de tracks die ik koop aangezien ik ook nog een hoop ander spul moet kopen.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Pietertje volgende week in TMS? :D :D :D
Hardtraxx Veteran
last seen May 2022
p-stylez wrote:Pietertje volgende week in TMS? :D :D :D
Dat zou wel heeeel vet zijn :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Balen dat het niet Zaterdag op wordt genomen aangezien ik dan waarschijnlijk toch al langs Freaky moet..
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Edwinn wrote:Balen dat het niet Zaterdag op wordt genomen aangezien ik dan waarschijnlijk toch al langs Freaky moet..
Ga je weer de hele trip naar Eindhoven maken :P?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Sainen wrote:
Edwinn wrote:Balen dat het niet Zaterdag op wordt genomen aangezien ik dan waarschijnlijk toch al langs Freaky moet..
Ga je weer de hele trip naar Eindhoven maken :P?
Naja, ook nog even langs Den Haag, Dordrecht en Weert.. :P
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Zo, flinke plannen! Overal Vinyl halen?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Sainen wrote:Zo, flinke plannen! Overal Vinyl halen?
Stimmt! Gelukkig heb ik een NS-Dagkaart van het kruidvat, dus het hele land door voor 12,50 ipv meer dan 50 euro. :)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Sinds ik draai koop ik alles. En de Theracords releases zijn bij iTunes altijd te krijgen voor een mooie prijs. Voor de hele Do The Happy Face release (4 tracks) maar 1,50 betaald. Als je de prijzen gewoon laag houdt kopen ook veel meer mensen het, niet die achterlijke bedragen wat hardstyle.com vraagt..
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
PierrePruuk wrote:Sinds ik draai koop ik alles. En de Theracords releases zijn bij iTunes altijd te krijgen voor een mooie prijs. Voor de hele Do The Happy Face release (4 tracks) maar 1,50 betaald. Als je de prijzen gewoon laag houdt kopen ook veel meer mensen het, niet die achterlijke bedragen wat hardstyle.com vraagt..
de huidige generatie wordt aardig verwend ... vroegah kocht je een vinyl á 10 eurie als er 1 plaat op stond die je vet vond ... nu betaal je gem 1.5 - 2 eurie per track.

maar sowieso respect voor de mensen die kopen! :D
C
Intervention wrote:
DjThera wrote:Ja als je onze releases koopt dan echt :worship: maar ik ben op zich ook niet eens zo tegen illegaal downen, want het is nog altijd beter dat je in ieder geval onze tracks luistert dan helemaal niet xd

erg benieuwd naar deze 2 artiesten :)
Ik meer naar:
DjThera wrote: NR 126 Ground Zero Special #3: Deetox
@ Pieter; meeste Theracords, die ik vet vind natuurlijk, koop ik. Simpel weg, omdat ik ze in WAV kwaliteit wil hebben en daarnaast om de artiest te supporten! :thumbup: