Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:04 

Hardtraxxer

Het zou me niks verbazen dat als je een pro bent je een weekje vrij ook niet zo erg vind :P Kom je eindelijk eens toe aan al die andere dingen die je eigenlijk ook nog had moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:19 

Artiest

Martijn schreef:
Het zou me niks verbazen dat als je een pro bent je een weekje vrij ook niet zo erg vind :P Kom je eindelijk eens toe aan al die andere dingen die je eigenlijk ook nog had moeten doen.

Ja naja, het is toch je passie he, tuurlijk even vrij kan wel, maar ik zou het persoonlijk wel missen hoor. Maar dat ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 13:35 

Artiest

Update van de radio show! De show van aankomende week zou eerst door Chain Reaction gedaan worden, maar vanwege tijdgebrek heeft hij helaas moeten afzeggen.
Daarvoor in de plaats hebben we de kersverse contest winnaars Prefix & Density die een kneiterharde set gaan laten horen!
De week daarna is het de beurt aan Drivium, het ultragetalenteerde hardtrance duo die deze maand met hun eerste Therabyte release komen. De week erna laten DizZorder en R-Tillary horen hoe zij de zomer in gaan en hoor je ook nieuw materiaal van hunzelf!

NR 128 Ground Zero Special #5: Prefix & Density
07-06-2011: FearFM
08-06-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM

NR 129 Mixed by Drivium
14-06-2011: FearFM
15-06-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM

NR 130 Mixed by The DizZorder & R-Tillary
21-06-2011: FearFM
22-06-2011: Dancetunesradio & Hardstation.FM
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Degos & Re-done was heerlijk @ Festivaart :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:28 

Artiest

Drukke maand overigens ook met releases!

Afgelopen woensdag was t Geck-o - Dancing Machine: http://www.junodownload.com/artists/Geck+O/releases/
Aankomende woensdag komt Dj Thera - Live Hard Now uit: http://www.junodownload.com/products/li ... 748813-02/
En de week erna Catatonic Overload - Make RAW not WAR part 2 (met daarop Goddamn!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 21:32 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
DjThera schreef:
Haha t is zelf amper bij te houden! Anyway vandaag dus de nieuwe theracords release die je kunt kopen bij junodownload, dance-tunes, hardstyle.com, trackitdown en nog wel
meer shops (zo'n 400 andere meen ik)! Ik vroeg me ook wel af wie er hier koopt? Natuurlijk zijn onze releases namelijk ook meteen op sites als 1gabba te krijgen al support je de artiest dan natuurlijk wel minder.

ben zelf 14 dus kan niet zo heel veel tracks kopen. maar als ik tracks koop zijn het vreemd genoeg bijna alleen maar Theracords platen :huh: :P

Zegt de man die op z'n 14e al voor ruim 5000 eurie aan pioneer materiaal op z'n kamer heeft staan, volgens mij is et dan niet zo moeilijk op een plaatje te kopen, of was Sinterklaas in een hele goede bui dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Daar ben ik het helemaal mee eens Timothy! Zo'n excuus slaat dus nergens op als je al je geld in andere dingen hebt zitten. Zeg dan eerlijk dat je het er niet voor over hebt..

Ik vindt in ieder geval dat je tracks die je draait in setjes gekocht moet hebben, omdat je ze dan gebruikt. Als je ze gebruikt om enkel te luisteren moet je zelf weten of je ze koopt of niet, wat mij betreft hoeft dat niet. Als je een setje download met nummers betaal je daar immers ook niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Daar ben ik het helemaal mee eens Timothy! Zo'n excuus slaat dus nergens op als je al je geld in andere dingen hebt zitten. Zeg dan eerlijk dat je het er niet voor over hebt..

Ik vindt in ieder geval dat je tracks die je draait in setjes gekocht moet hebben, omdat je ze dan gebruikt. Als je ze gebruikt om enkel te luisteren moet je zelf weten of je ze koopt of niet, wat mij betreft hoeft dat niet. Als je een setje download met nummers betaal je daar immers ook niet voor.

Hmm tsjaa, ik heb tot nog toe ook nog niets gekocht, maar ben het wel van plan.
Alles wat ik draai is ook inprincipe allemaal illegaal, ik vind dat je pas echt tracks legaal moet gaan kopen als je op gigs draait.
Maargoed dat is een persoonlijke mening, en uiteindelijk moet niemand iets en is het allemaal een eigen mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Drukke maand overigens ook met releases!

Afgelopen woensdag was t Geck-o - Dancing Machine: http://www.junodownload.com/artists/Geck+O/releases/
Aankomende woensdag komt Dj Thera - Live Hard Now uit: http://www.junodownload.com/products/li ... 748813-02/
En de week erna Catatonic Overload - Make RAW not WAR part 2 (met daarop Goddamn!)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:34 

Artiest

DjThera schreef:
De week erna laten DizZorder en R-Tillary horen hoe zij de zomer in gaan en hoor je ook nieuw materiaal van hunzelf!

pak die strandballen er maar bij ... dat wordt stuiteren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:

Stuiteren op wat nieuw spul? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 19:15 

Artiest

DjThera schreef:
Prefix & Density die een kneiterharde set gaan laten horen!

Helemaal waar! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 14:17 

Artiest

bRt_ schreef:
TheDizZorder schreef:

Stuiteren op wat nieuw spul? :woot:

Uiteraard op nieuw spul! Overigens ook op ouder spul natuurlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:04 

Artiest

Alcatrazz was lekker fluffy hoor :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:15 

Artiest

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:46 

Artiest

Haha alleen zo'n duimpje op de nieuwe pagina schiet natuurlijk niet op xd

Vandaag 2 nieuwe releases!!! Tiifa - Disguise op Therabyte en Dj Thera - Live Hard Now op Theracords

verkrijgbaar bij de betere mp3 shop en ook vast bij de mindere en illegale haha

en dit was dus alcatrazz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:23 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

:P waar wil je nou dat we hem halen? bij de betere, de mindere of de illegale?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:38 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Citaat:

:P waar wil je nou dat we hem halen? bij de betere, de mindere of de illegale?:P

The Good, the Bad, or the Ugly? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 14:08 

Artiest

Haha nou t liefst gewoon bij juno, hs.com of iets dergelijks maar als je nooit mp3s koopt of gaat kopen, dan kun je m beter WEL illegaal downloaden en ervan genieten ipv m helemaal links laten liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 14:20 

Donateur

DjThera schreef:
Haha nou t liefst gewoon bij juno, hs.com of iets dergelijks maar als je nooit mp3s koopt of gaat kopen, dan kun je m beter WEL illegaal downloaden en ervan genieten ipv m helemaal links laten liggen ;)

Mooi gezegd :thumbup: Ik ga hem sowieso aanschaffen @juno :worship:
Begin je muziek/label laatste tijd steeds meer te waarderen, op Hysteria was het allemaal beetje nieuw voor me, aparte style. Maar sinds de afsluiting op Loudness ben ik helemaal weg ervan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Q-BASE | DROP YOUR OWN AREA
For many, Q-BASE is the unofficial ending of the festival season, for others it is the opportunity to host their own area! After the successful launch of the 'Drop Your Own Area Contest' in 2010, at which TK07 hosted their own AMMO bunker, Q-dance decided to make several AMMO bunkers available for this year's 'Drop Your Own Area Contest'.

Do you think you've got the golden formula to host twelve hours filled with music and entertainment? Is your idea an asset to the Q-BASE RAVEOLUTION?

To compete in the ‘Drop Your Own Area Contest’ we ask you to send in your thoughts on how you would host and design your area.
Think of the following; decoration, visuals, programming and style.

Some facts:
- The areas for which this competition is being held will give the winner access to an AMMO bunker with an 11 x 8 meters dance floor and has a height of 4,5 meter.
- The program of the AMMO bunker starts at 18:00 hours till 06:00 hours.
- Q-dance will provide the audio systems, lights and basic DJ setting.

Enthousiastic? Than send in your design before the 6th of July 2011 to [email protected] and compete for the ‘Drop Your Own Area Contest 2011’.

Theracords? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

Zie em ook weer gaan! HELD :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Citaat:
Q-BASE | DROP YOUR OWN AREA
For many, Q-BASE is the unofficial ending of the festival season, for others it is the opportunity to host their own area! After the successful launch of the 'Drop Your Own Area Contest' in 2010, at which TK07 hosted their own AMMO bunker, Q-dance decided to make several AMMO bunkers available for this year's 'Drop Your Own Area Contest'.

Theracords? :innocent:

Lijkt me veel te klein voor voor Theracords.
Dit lijkt me een area waar je iets kleins neer moet zetten, voor een kleine doelgroep.

11 meter bij 8 meter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

Wow, idd wel erg klein..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx stage :whistle: ?
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen