http://theracords.spreadshirt.nl/ (Ja dus..)wrote:officiële merhandise?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Vetwrote:http://theracords.spreadshirt.nl/ (Ja dus..)wrote:officiële merhandise?
Hier weer even een week update!
- We beginnen met onze Theracords Radio Show aan onze Ground Zero specials! Morgen (FearFM) en overmorgen (Hardstation, dance-tunes) kun je luisteren naar een nieuwe liveset van Intractable One!
- Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
- Verder heb ik afgelopen zaterdag in Kopenhagen (Denemarken) gedraaid en dat was weer supervet! Deze keer moest ik wat eerder draaien, dus lekker veel ouwe tracks
- Aankomende vrijdag naar Wales om te draaien voor Bionic en zaterdag naar Alkmaar om daar vol gas te geven op Raw Resistance (waar oa ook Chris One gaat draaien).
- Verder deze week geen releases (op Theracords of Therabyte) maar volgende week wel, dan komt Wavolizer zn release uit en volgende week komen ook de previews van part 2 van de CO2 release
- WEL een nieuwe release van mezelf trouwens
- Dj Thera - Tunnel Vision: http://www.trackitdown.net/genre/hard_d ... 37969.html
- We beginnen met onze Theracords Radio Show aan onze Ground Zero specials! Morgen (FearFM) en overmorgen (Hardstation, dance-tunes) kun je luisteren naar een nieuwe liveset van Intractable One!
- Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
- Verder heb ik afgelopen zaterdag in Kopenhagen (Denemarken) gedraaid en dat was weer supervet! Deze keer moest ik wat eerder draaien, dus lekker veel ouwe tracks
- Aankomende vrijdag naar Wales om te draaien voor Bionic en zaterdag naar Alkmaar om daar vol gas te geven op Raw Resistance (waar oa ook Chris One gaat draaien).
- Verder deze week geen releases (op Theracords of Therabyte) maar volgende week wel, dan komt Wavolizer zn release uit en volgende week komen ook de previews van part 2 van de CO2 release
- WEL een nieuwe release van mezelf trouwens
- Dj Thera - Tunnel Vision: http://www.trackitdown.net/genre/hard_d ... 37969.html
Erg benieuwd naar het setje van IO, en vooral naar de previews van CO2 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
JAAAAAA!!wrote: - Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
- Verder deze week geen releases (op Theracords of Therabyte) maar volgende week wel, dan komt Wavolizer zn release uit en volgende week komen ook de previews van part 2 van de CO2 release![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
kan niet wachtenwrote:JAAAAAA!!wrote: - Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
- Verder deze week geen releases (op Theracords of Therabyte) maar volgende week wel, dan komt Wavolizer zn release uit en volgende week komen ook de previews van part 2 van de CO2 release![]()
GODDAMNNN THATS GOOD NEWSwrote:kan niet wachtenwrote:JAAAAAA!!wrote: - Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
wrote:JAAAAAA!!wrote: - Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
Gaat vet worden zaterdag veel zin inwrote:Hier weer even een week update!
- WEL een nieuwe release van mezelf trouwens![]()
Jack van Gelder tool gaat nog harder dan ik me kon herrinneren toen! 
Pieter DjThera Heijnen Facebook

Finished: "Dj Thera - Disturbia" samps online very very soon!
Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach
Ook twee anderen die nog niet te downloaden waren zijn dat nu wel (What Is What & Let Me Steal This Moment From You)
Enjoy!
View on SoundCloud
Ook twee anderen die nog niet te downloaden waren zijn dat nu wel (What Is What & Let Me Steal This Moment From You)
Enjoy!
View on SoundCloud
Nog nooit iets van gehoord, zitten zeker leuke dingetjes tussen!wrote:Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach
Enjoy!
View on SoundCloud
doe die bergkamp tool ook gelijkwrote:Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach
Enjoy!
View on SoundCloud
Die is zo geniaal!wrote:doe die bergkamp tool ook gelijkwrote:Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach
Enjoy!
View on SoundCloud
Free release bij 55 pagina's bij het Theracors/Therabyte topic?
Twitter Geck-O

Very naiz yes!@JTel91 ik hoorde hem laatst weer en moet er toch echt wat mee doen ja... te vet om te laten liggen eigenlijk!
Wordt Afflictive - Breadstick (DJ Thera rmx) ook gereleased binnenkort? 
http://www.discogs.com/Afflictive-Bread ... se/2602376wrote:Wordt Afflictive - Breadstick (DJ Thera rmx) ook gereleased binnenkort?
Die is allang gereleased:wrote:Wordt Afflictive - Breadstick (DJ Thera rmx) ook gereleased binnenkort?
http://www.hardstyle.com/search?keyword ... -down-mix/
EDIT: Over wootum zijn reactie heengelezen, excuses.
Bedankt voor jullie snelle reactie, kon hem op andere sites namelijk niet vinden 
Jaa het is weer maandag dus hier weer een update uit het leven van ...
- Afgelopen weekend had ik 2 boekingen! Vrijdag in Wales en zaterdag in Alkmaar, dus de spierpijn is behoorlijk aanwezig nu
- Geck-o had zaterdag een supervette boeking in Frankrijk!
- Deze week (woensdag) komt er weer een nieuwe Theracords release uit: Wavolizer - Amnesia/Vermin/Done
- Verder hebben we deze week een set van Mark EG bij de Theracords Radio Show: dinsdag op Fear FM (19.00) en woensdag op hardstation.fm (18.00) en dance-tunes radio (19.00)
- Aankomend weekend mag ik weer naar Belfast, alweer erg veel zin in!!
- En betreft de previews van de nieuwe Catatonic Overload release, jaaaa die komen er vandaag/morgen aan! (Ik heb vorige week maandag ook al aangegeven dat die deze week komen, dus niet zoals sommige dachten vorige week
- Afgelopen weekend had ik 2 boekingen! Vrijdag in Wales en zaterdag in Alkmaar, dus de spierpijn is behoorlijk aanwezig nu
- Geck-o had zaterdag een supervette boeking in Frankrijk!
- Deze week (woensdag) komt er weer een nieuwe Theracords release uit: Wavolizer - Amnesia/Vermin/Done
- Verder hebben we deze week een set van Mark EG bij de Theracords Radio Show: dinsdag op Fear FM (19.00) en woensdag op hardstation.fm (18.00) en dance-tunes radio (19.00)
- Aankomend weekend mag ik weer naar Belfast, alweer erg veel zin in!!
- En betreft de previews van de nieuwe Catatonic Overload release, jaaaa die komen er vandaag/morgen aan! (Ik heb vorige week maandag ook al aangegeven dat die deze week komen, dus niet zoals sommige dachten vorige week
wrote:- Deze week (woensdag) komt er weer een nieuwe Theracords release uit: Wavolizer - Amnesia/Vermin/Done
-
S
Wat heb je toch een paar enorm wazige tracks op staan, "Thoughts about tea" WTFwrote:Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach
Enjoy!
View on SoundCloud
En wanneer komt Theracords eens naar België? 
Lekker toch!wrote:Wat heb je toch een paar enorm wazige tracks op staan, "Thoughts about tea" WTFwrote:Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach
Enjoy!
View on SoundCloud