Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
SoundTunerZ wrote:officiële merhandise? :)
http://theracords.spreadshirt.nl/ (Ja dus..)
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
DarkBeatz wrote:
SoundTunerZ wrote:officiële merhandise? :)
http://theracords.spreadshirt.nl/ (Ja dus..)
Vet :) tx
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Hier weer even een week update!

- We beginnen met onze Theracords Radio Show aan onze Ground Zero specials! Morgen (FearFM) en overmorgen (Hardstation, dance-tunes) kun je luisteren naar een nieuwe liveset van Intractable One!
- Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
- Verder heb ik afgelopen zaterdag in Kopenhagen (Denemarken) gedraaid en dat was weer supervet! Deze keer moest ik wat eerder draaien, dus lekker veel ouwe tracks :)
- Aankomende vrijdag naar Wales om te draaien voor Bionic en zaterdag naar Alkmaar om daar vol gas te geven op Raw Resistance (waar oa ook Chris One gaat draaien).
- Verder deze week geen releases (op Theracords of Therabyte) maar volgende week wel, dan komt Wavolizer zn release uit en volgende week komen ook de previews van part 2 van de CO2 release :)
- WEL een nieuwe release van mezelf trouwens :P
- Dj Thera - Tunnel Vision: http://www.trackitdown.net/genre/hard_d ... 37969.html
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Erg benieuwd naar het setje van IO, en vooral naar de previews van CO2 :woot:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
DjThera wrote: - Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
- Verder deze week geen releases (op Theracords of Therabyte) maar volgende week wel, dan komt Wavolizer zn release uit en volgende week komen ook de previews van part 2 van de CO2 release :)
JAAAAAA!! :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
bRt_ wrote:
DjThera wrote: - Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
kan niet wachten :woot:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
RAW-vizion wrote:
bRt_ wrote:
kan niet wachten :woot:
GODDAMNNN THATS GOOD NEWS :drool: :woot: :thumbsup: :worship: :yay: :clap:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
bRt_ wrote:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
DjThera wrote:Hier weer even een week update!

- We beginnen met onze Theracords Radio Show aan onze Ground Zero specials! Morgen (FearFM) en overmorgen (Hardstation, dance-tunes) kun je luisteren naar een nieuwe liveset van Intractable One!
- Ik kan ook al bekend maken dat de set van volgende week gedaan wordt door Mark EG!
- Verder heb ik afgelopen zaterdag in Kopenhagen (Denemarken) gedraaid en dat was weer supervet! Deze keer moest ik wat eerder draaien, dus lekker veel ouwe tracks :)
- Aankomende vrijdag naar Wales om te draaien voor Bionic en zaterdag naar Alkmaar om daar vol gas te geven op Raw Resistance (waar oa ook Chris One gaat draaien).
- WEL een nieuwe release van mezelf trouwens :P
- Dj Thera - Tunnel Vision: http://www.trackitdown.net/genre/hard_d ... 37969.html
Gaat vet worden zaterdag veel zin in :yay:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Jack van Gelder tool gaat nog harder dan ik me kon herrinneren toen! :drool:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Pieter DjThera Heijnen Facebook
Finished: "Dj Thera - Disturbia" samps online very very soon!
:thumbsup:
Artiest
1973 posts member since 2009
Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach

Ook twee anderen die nog niet te downloaden waren zijn dat nu wel (What Is What & Let Me Steal This Moment From You)

Enjoy!

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Geck-o wrote:Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach

Ook twee anderen die nog niet te downloaden waren zijn dat nu wel (What Is What & Let Me Steal This Moment From You)

Enjoy!

View on SoundCloud
Nog nooit iets van gehoord, zitten zeker leuke dingetjes tussen! :D
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Geck-o wrote:Ik heb een nieuwe Geck-e track te downloaden gezet op mijn Souncloud: On The Beach

Enjoy!

View on SoundCloud
doe die bergkamp tool ook gelijk :innocent:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
p-stylez wrote:

Enjoy!

View on SoundCloud
doe die bergkamp tool ook gelijk :innocent:
Die is zo geniaal! :thumbsup:
Free release bij 55 pagina's bij het Theracors/Therabyte topic? :lol:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Twitter Geck-O
@JTel91 ik hoorde hem laatst weer en moet er toch echt wat mee doen ja... te vet om te laten liggen eigenlijk!
Very naiz yes! ^^
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Wordt Afflictive - Breadstick (DJ Thera rmx) ook gereleased binnenkort? :D
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Basscow wrote:Wordt Afflictive - Breadstick (DJ Thera rmx) ook gereleased binnenkort? :D
http://www.discogs.com/Afflictive-Bread ... se/2602376
;)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Basscow wrote:Wordt Afflictive - Breadstick (DJ Thera rmx) ook gereleased binnenkort? :D
Die is allang gereleased:
http://www.hardstyle.com/search?keyword ... -down-mix/

EDIT: Over wootum zijn reactie heengelezen, excuses.
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Bedankt voor jullie snelle reactie, kon hem op andere sites namelijk niet vinden :$
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Jaa het is weer maandag dus hier weer een update uit het leven van ... xd

- Afgelopen weekend had ik 2 boekingen! Vrijdag in Wales en zaterdag in Alkmaar, dus de spierpijn is behoorlijk aanwezig nu :lol:
- Geck-o had zaterdag een supervette boeking in Frankrijk!
- Deze week (woensdag) komt er weer een nieuwe Theracords release uit: Wavolizer - Amnesia/Vermin/Done
- Verder hebben we deze week een set van Mark EG bij de Theracords Radio Show: dinsdag op Fear FM (19.00) en woensdag op hardstation.fm (18.00) en dance-tunes radio (19.00)
- Aankomend weekend mag ik weer naar Belfast, alweer erg veel zin in!!
- En betreft de previews van de nieuwe Catatonic Overload release, jaaaa die komen er vandaag/morgen aan! (Ik heb vorige week maandag ook al aangegeven dat die deze week komen, dus niet zoals sommige dachten vorige week :whistle:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
DjThera wrote:- Deze week (woensdag) komt er weer een nieuwe Theracords release uit: Wavolizer - Amnesia/Vermin/Done
:worship:
S

Enjoy!

View on SoundCloud
Wat heb je toch een paar enorm wazige tracks op staan, "Thoughts about tea" WTF :P
Hardtraxxer
287 posts member since 2010
last seen May 2012
En wanneer komt Theracords eens naar België? :D
Artiest
1973 posts member since 2009
stefaneke wrote:

Enjoy!

View on SoundCloud
Wat heb je toch een paar enorm wazige tracks op staan, "Thoughts about tea" WTF :P
Lekker toch! :D