wrote:Alles gaat hard live dus, vin t allemaal wel goed

wrote:Alles gaat hard live dus, vin t allemaal wel goed

Hopelijk hoef je het anthem niet te vaak aan te horenwrote:- Zaterdag mag ik t vliegtuig weer in! Ditmaal naar Kopenhagen om te draaien op PRYME, een van de grootste indoor (hard)dance feesten in Denemarken! Ben benieuwd!
Er is ook een vette trance zaal, dus als t in de hardstyle niet bevalt, kan ik mooi daarnaartoewrote:Hopelijk hoef je het anthem niet te vaak aan te horenwrote:- Zaterdag mag ik t vliegtuig weer in! Ditmaal naar Kopenhagen om te draaien op PRYME, een van de grootste indoor (hard)dance feesten in Denemarken! Ben benieuwd!
Echt, die gast produced met vol gasTHER-055 announced! "Geck-o - Dancing Machine" will be out 1 June, samps on YT coming tonight, but you can check www.theracords.com already
Na-aperwrote:Heb mijn "do the happy face" t-shirt binnen en hij is echt te gek![]()
Omdat die zo vet is, ga ik hem aanstaande zaterdag naar Euphoria, haha!
The place to be for Theracords fans toch
Zwart..jij?wrote:Na-aperwrote:Heb mijn "do the happy face" t-shirt binnen en hij is echt te gek![]()
Omdat die zo vet is, ga ik hem aanstaande zaterdag naar Euphoria, haha!
The place to be for Theracords fans tochWelke kleur heb je hem?
wrote:FB Thera:Echt, die gast produced met vol gasTHER-055 announced! "Geck-o - Dancing Machine" will be out 1 June, samps on YT coming tonight, but you can check http://www.theracords.com alreadyErg benieuwd weer naar de previews
Wat een vette manier om in de picture te komen voor Co2! Respectwrote:Congrats Co2
![]()
En wat een BEEST die track live...!
Hehe vetjeswrote:Blauw manDoet het altijd goed op een feest, minimaal elke 5 minuten iemand die je op je happy face aanspreekt
wrote:Vette remix van CO2! Congrats!
Je gaat mij toch niet vertellen dat je zomaar random naar ieder feest gaat ongeacht de line up? Omdat je maar moet accepteren wat een dj draait en je daar geen mening over mag hebben op het feest zelf. Een dj mag heus wel draaien wat ie zelf wil, graag zelfs, maar dan mag je toch zeker wel ervan vinden wat je zelf vindt?wrote:Als je live al gaat lopen zeiken over wat ze draaien is er toch iets goed mis