Skedoedelefloeps schreef:
Daveytl schreef:
Jolle schreef:
Ik heb nog nooit een plaat van Theracords live gehoord behalve Outside the Box en luister best veel naar Theracords, ben benieuwd hoe het gaat als ik het live hoor dan. xD
Live klinkt het stukken beter dan thuis naar mijn mening. Platen van Thera, waar ik thuis niks van moet hebben, zijn live goed te doen
Begin nu zelfs vaker en vaker een nummertje op te zetten van Theracords, terwijl ik dat voor Loudness amper deed (Afgezien van Co² & Degos & Re-Done platen)

Is toch bijna een belediging
Live klinkt alles imposanter, de kunst is om het ook thuis mooi te laten klinken natuurlijk. Nu is dat bij Theracords wel het geval, technisch gewoon sterk.
Alleen mensen die zeggen ja live klapt het er zo hard op! Lijkt me vrij logisch

Live klinkt alles imposanter ja, maar op een veel beter geluidssysteem wat jou thuissetje degradeert tot kinderspeelgoed, kunnen bepaalde dingen wel stukken imposanter overkomen, itt tot thuis waar ze wellicht geen ruk voorstellen. Tel daarbij op dat de setting totaal anders is (een feest is toch iets anders dan in je kamertje) en het is helemaal geen onzin. Hardstyle is feestmuziek, en ik vind het uiteindelijk belangrijker dat het goed werkt op de dansvloer dan dat het thuis lekker klinkt.
Of ben jij zo'n hap-slikkert die het allemaal wel best vind wat er wordt gedraaid?