Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:49 

Artiest

Nando schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Das een kwestie van smaak.

Nee. Ik vind bv nummers van Wildstylez thuis bijna hetzelfde klinken als live, behalve de kicks dan misschien (soms dat nog niet eens). Terwijl Thera's tracks live bijna compleet anders zijn, helemaal qua kicks en bass.

Ja, maar of je iets ruiger vindt dan iets anders is een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Ik vond een aantal theracords nummers voor dat ik ze ooit live had gehoord al erg lekker. Nummers als sexual thrill, the hard way, en can´t stand still. Na de live show was ik gewoon verkocht. Wat een geweld :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:57 

Artiest

je weet dat "The Hard Way" en "Can't stand still" op AVIO gereleased zijn ;) ... beide trouwens errug lekker hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Das een kwestie van smaak.

Nee. Ik vind bv nummers van Wildstylez thuis bijna hetzelfde klinken als live, behalve de kicks dan misschien (soms dat nog niet eens). Terwijl Thera's tracks live bijna compleet anders zijn, helemaal qua kicks en bass.

Ja, maar of je iets ruiger vindt dan iets anders is een kwestie van smaak.

Dat zegt WZY toch niet, hij zegt alleen dat er live duidelijk een verschil was tussen Ran-D en Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:
je weet dat "The Hard Way" en "Can't stand still" op AVIO gereleased zijn ;) ... beide trouwens errug lekker hoor :D

True, maar Geck-O is naar mijn mening niet veel verandert qua stijl nu hij bij Theracords zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 12:15 

Artiest

Citaat:
er is echt wel een verschil tussen dit en bijvoorbeeld Ran-D. Het verschil was op loudness gewoon zo duidelijk horen, Doggystyle klapte er voor mijn gevoel harder op dan dead of the night enz

Is toch duidelijk een mening en dus kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 12:18 

Bierkoning

Vind persoonlijk het hele "je moet ze live horen" gedoe redelijk onzin.
Ik heb ze ook niet live gehoord, maar muziek wordt niet gemaakt om het alleen live goed te laten klinken.

Ik vond het eerst ook een beetje onzin, omdat de tracks die ik live vet vind, ik thuis ook gewoon luister, alleen dat is bij Theracords toch echt een uitzondering. Ik weet nog dat ik daar Trespassing hoorde en dat ik em echt gruwelijk dik vond, maar thuis heb ik die bijna nooit geluisterd en dat ga iik ook niet doen omdat ie dan niet goed tot z'n recht komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 12:25 

Hardtraxx Addict

Citaat:
er is echt wel een verschil tussen dit en bijvoorbeeld Ran-D. Het verschil was op loudness gewoon zo duidelijk horen, Doggystyle klapte er voor mijn gevoel harder op dan dead of the night enz

ik denk dat mun dove oma t verschil nog kan horen wat er harder gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 12:31 

Artiest

WZY schreef:
Citaat:

Qua decibel kun jij wel horen wat technisch gezien harder gaat ja, maar jij bedoelt hier denk ik niet het aantal db, maar de ruigheid v.d. plaat en dat is een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 13:54 

Artiest

b-ram schreef:
TheDizZorder schreef:

True, maar Geck-O is naar mijn mening niet veel verandert qua stijl nu hij bij Theracords zit :P

... Geck-o heeft altijd al bij TC gezeten en heeft 2 nrs gereleased op AVIO :) maar Rik is qua stijl heel divers. Hij kan perfect de vibe van een early plaat overbrengen maar kan ook keiharde kneiters maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:
b-ram schreef:
TheDizZorder schreef:

... Geck-o heeft altijd al bij TC gezeten en heeft 2 nrs gereleased op AVIO :) maar Rik is qua stijl heel divers. Hij kan perfect de vibe van een early plaat overbrengen maar kan ook keiharde kneiters maken.

Aaah did not know that :) Blijft een held die Rik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:
b-ram schreef:
TheDizZorder schreef:

mooi gezegd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:

Qua decibel kun jij wel horen wat technisch gezien harder gaat ja, maar jij bedoelt hier denk ik niet het aantal db, maar de ruigheid v.d. plaat en dat is een kwestie van smaak.

:yawn:

Sommige zijn tracks zijn gewoon harder dan andere, dat is dan een feit en geen mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
WZY schreef:

:yawn:

Sommige zijn tracks zijn gewoon harder dan andere, dat is dan een feit en geen mening.

Niet echt.

Ik ben het zelfde van mening als Robin.

De een vindt From Within helemaal het einde en snoeihard en de ander Outside the box thinking.
Klaar, punt uit.

Mening van het generale publiek telt niet als persoonlijke mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

Kom op zeg, je kan niet ontkennen dat Psycho rauwer/ruiger is dan Anxiety van Wasted Penguinz :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kom op zeg, je kan niet ontkennen dat Psycho rauwer/ruiger is dan Anxiety van Wasted Penguinz :')

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:07 

Artiest

xd over smaak valt uiteraard niet te twisten. Basisregel bij ons is in ieder geval dat we t ZELF vet moeten vinden, verder maakt t eigenlijk niet zoveel uit :innocent:

Deze week weer volop Theracords nieuws!

- Zo versturen we deze week een nieuwsbrief waarbij je kaartjes kunt winnen voor Ground Zero maar ook voor WiSH Outdoor! Ben je dus nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Doe dat dan dus ZSM op www.theracords.com !
- Morgen en woensdag in de Theracords Radio Show een hardstyle set van Danny V, de hardstyle visie van een harddance artiest! Check voor uitzendtijden www.theracords.com
- Woensdag een nieuwe Theracords release: hardstyle-releases/catatonic-overload-make-raw-not-war-part-1-ther-053-t15152.html
- Woensdag OOK een nieuwe Therabyte release: hardstyle-releases/busho-insanity-tbyte-026-t15146.html
- Zaterdag mag ik t vliegtuig weer in! Ditmaal naar Kopenhagen om te draaien op PRYME, een van de grootste indoor (hard)dance feesten in Denemarken! Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

2 leuke releases weer deze week! Benieuwd naar Danny's set! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:09 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
xd over smaak valt uiteraard niet te twisten. Basisregel bij ons is in ieder geval dat we t ZELF vet moeten vinden, verder maakt t eigenlijk niet zoveel uit :innocent:

Deze week weer volop Theracords nieuws!

- Zo versturen we deze week een nieuwsbrief waarbij je kaartjes kunt winnen voor Ground Zero maar ook voor WiSH Outdoor! Ben je dus nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Doe dat dan dus ZSM op http://www.theracords.com !
- Morgen en woensdag in de Theracords Radio Show een hardstyle set van Danny V, de hardstyle visie van een harddance artiest! Check voor uitzendtijden http://www.theracords.com
- Woensdag een nieuwe Theracords release: hardstyle-releases/catatonic-overload-make-raw-not-war-part-1-ther-053-t15152.html
- Woensdag OOK een nieuwe Therabyte release: hardstyle-releases/busho-insanity-tbyte-026-t15146.html
- Zaterdag mag ik t vliegtuig weer in! Ditmaal naar Kopenhagen om te draaien op PRYME, een van de grootste indoor (hard)dance feesten in Denemarken! Ben benieuwd!

vettt !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:10 

Artiest

Vergeet ik ook nog te vermelden dat we in de nieuwsbrief ook nog een track gratis weggeven.....! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Dat probeer ik dus te zeggen. Dat is gewoon een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik ontken niks.
Ik zeg alleen dat mensen het anders kunnen zien.
Dat is trouwens ook geen feit.
DjThera schreef:
Vergeet ik ook nog te vermelden dat we in de nieuwsbrief ook nog een track gratis weggeven.....! :innocent:

Dat is fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik ontken niks.
Ik zeg alleen dat mensen het anders kunnen zien.
Dat is trouwens ook geen feit.
DjThera schreef:

Dat is fijn :loving:

Catatonic Overload - Goddamn (Industrial Remix) :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

Toch maar goed dat ik me al heel lang geleden aangemeld heb voor die nieuwsbrief. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 22:56 

Donateur

Daveytl schreef:
Jolle schreef:
Ik heb nog nooit een plaat van Theracords live gehoord behalve Outside the Box en luister best veel naar Theracords, ben benieuwd hoe het gaat als ik het live hoor dan. xD

Live klinkt het stukken beter dan thuis naar mijn mening. Platen van Thera, waar ik thuis niks van moet hebben, zijn live goed te doen :thumbsup:
Begin nu zelfs vaker en vaker een nummertje op te zetten van Theracords, terwijl ik dat voor Loudness amper deed (Afgezien van Co² & Degos & Re-Done platen) ;)

Is toch bijna een belediging xd
Live klinkt alles imposanter, de kunst is om het ook thuis mooi te laten klinken natuurlijk. Nu is dat bij Theracords wel het geval, technisch gewoon sterk.
Alleen mensen die zeggen ja live klapt het er zo hard op! Lijkt me vrij logisch :lol:

Live klinkt alles imposanter ja, maar op een veel beter geluidssysteem wat jou thuissetje degradeert tot kinderspeelgoed, kunnen bepaalde dingen wel stukken imposanter overkomen, itt tot thuis waar ze wellicht geen ruk voorstellen. Tel daarbij op dat de setting totaal anders is (een feest is toch iets anders dan in je kamertje) en het is helemaal geen onzin. Hardstyle is feestmuziek, en ik vind het uiteindelijk belangrijker dat het goed werkt op de dansvloer dan dat het thuis lekker klinkt.

Of ben jij zo'n hap-slikkert die het allemaal wel best vind wat er wordt gedraaid?
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen