bRt_ schreef:
b-ram schreef:
Theracords is en blijft nou eenmaal een label voor de échte liefhebbers van de hardere stijlen
Dus als ik het even goed begrijp was jij geen échte liefhebber van de hardere stijlen totdat Theracords er kwam?

Geen idee waarom je deze conclusie trekt, maar mijn antwoord hierop is: natuurlijk niet.
Ik heb ook heel veel liefde voor de Fusion, AVIO, Italian HS, TillT en zelfs af en toe voor Scantraxx, maar ik wilde hierboven alleen aangeven dat Theracords meer voor échte(ervaren?) hardstyle liefhebbers is. De mensen die nog niet veel kaas hebben gegeten van hardstyle(die hard Scantraxx luisteraars?) zullen daarom naar mijn mening ook nog niet van Theracords houden.
Olijfboompje schreef:
Als mensen nou eens niet zo bekrompen denken en gewoon mensen laten waarderen wat ze leuk vinden, dan zou binnen de muziek wereld alles een stuk mooier zijn, maar ook vooral in de wereld buiten muziek.
Zoiets heet echter een utopie, sinds gewoon niemand andermans mening kan accepteren.
Beetje jammer altijd.
Dit is ook zeker niet mijn intentie

Ik wilde alleen Theracords ophemelen en denk ook dat ik hier, in dit topic, wel op de goede plek ben.