Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
b-ram schreef:
Theracords is en blijft nou eenmaal een label voor de échte liefhebbers van de hardere stijlen

Dus als ik het even goed begrijp was jij geen échte liefhebber van de hardere stijlen totdat Theracords er kwam? :D

Geen idee waarom je deze conclusie trekt, maar mijn antwoord hierop is: natuurlijk niet.
Ik heb ook heel veel liefde voor de Fusion, AVIO, Italian HS, TillT en zelfs af en toe voor Scantraxx, maar ik wilde hierboven alleen aangeven dat Theracords meer voor échte(ervaren?) hardstyle liefhebbers is. De mensen die nog niet veel kaas hebben gegeten van hardstyle(die hard Scantraxx luisteraars?) zullen daarom naar mijn mening ook nog niet van Theracords houden.

Olijfboompje schreef:
Als mensen nou eens niet zo bekrompen denken en gewoon mensen laten waarderen wat ze leuk vinden, dan zou binnen de muziek wereld alles een stuk mooier zijn, maar ook vooral in de wereld buiten muziek.

Zoiets heet echter een utopie, sinds gewoon niemand andermans mening kan accepteren.
Beetje jammer altijd.

Dit is ook zeker niet mijn intentie :) Ik wilde alleen Theracords ophemelen en denk ook dat ik hier, in dit topic, wel op de goede plek ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Het kan ook gewoon prima zo zijn dat je een aantal jaren wel intensief luistert, maar niet 100% fan bent van Theracords. Dat heb ik namelijk. Ik zweef eigenlijk een beetje mee, zie wel wat er komt aan releases. Vandaar dat ik ook best wel gevarieerd tracks koop. Daar zitten af en toe tracks bij van Theracords, zoals oa I Eat Woofers, maar bijvoorbeeld Wavolizer vind ik gewoon helemaal niets en daar ga ik hoogstwaarschijnlijk ook niets mee krijgen. Outside Of The Box trekt me ook gewoon niet. Zo nog wel meer.

Het hoeft echt niet zo te zijn dat je na een aantal jaar luisteren "vanzelf naar Theracords toe trekt".
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:24 

Donateur

Klopt. Ik vind hun oude releases (nog steeds) niet erg boeiend. En met name dan de solo-platen van Thera. Vind dat ze wat betreft het afgelopen jaar/half jaar steeds meer naar mijn smaak zijn gaan produceren. Vooral zo'n lomp nummer als Do The Happy Face maakt mij helemaal gelukkig :D Maar nog steeds is niet alles geweldig, vond bijv. de release van Degos en Re-Done niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

Do The Happy Face vind ik ook niet heel geweldig. Ook niet live meegemaakt overigens, maar toch. Het zijn eigenlijk niet superveel tracks van Theracords die me trekken, terwijl ik toch al vanaf 2006 veel luister en ermee bezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

Het is gewoon onzin om te zeggen dat je Hardstyle meer lief hebt als je Theracords top vind, dan wanneer je al jaren Scantraxx top vind.
Blijft een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Het is gewoon onzin om te zeggen dat je Hardstyle meer lief hebt als je Theracords top vind, dan wanneer je al jaren Scantraxx top vind.

Juist. Dat was ook een beetje wat ik probeerde te zeggen. Het is goed dat Theracords er is, want het bied de ruimte voor wat andere stromingen en geluiden binnen de Hardstyle en die innovatie is altijd nodig om orgineel te blijven. Wat dat betreft ben ik ook heel blij dat het er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Dat is zeker zo. Daarom zeg ik ook dat Theracords meer voor de mensen is die raw en hard vet vinden :) Gebrek aan keuze is er gelukkig niet en dat maakt hardstyle zo geweldig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:52 

Donateur

Khadber schreef:
Do The Happy Face vind ik ook niet heel geweldig. Ook niet live meegemaakt overigens, maar toch. Het zijn eigenlijk niet superveel tracks van Theracords die me trekken, terwijl ik toch al vanaf 2006 veel luister en ermee bezig ben.

Platen als Do The Happy Face, Trespassing, Breadstick etc moet je ook echt live gehoord hebben om ze thuis te kunnen waarderen. Dan herken je de kracht van dat soort shit :)

Ik vind als ik hun releases zo bekijk eigenlijk niet alles altijd even vet, maar op elke release staat meestal toch wel 1 nummer wat ik erg vet vind. Neem de laatste Collaboration-release, daarvan vind ik van de 7 nummers eigenlijk slechts 2 of 3 echt de moeite waard...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:

Platen als Do The Happy Face, Trespassing, Breadstick etc moet je ook echt live gehoord hebben om ze thuis te kunnen waarderen. Dan herken je de kracht van dat soort shit :)

Ik vind als ik hun releases zo bekijk eigenlijk niet alles altijd even vet, maar op elke release staat meestal toch wel 1 nummer wat ik erg vet vind. Neem de laatste Collaboration-release, daarvan vind ik van de 7 nummers eigenlijk slechts 2 of 3 echt de moeite waard...

Je moet voor de gein de platen die je minder vind op een release eens live horen ;)
Dan kijk je er ook op een hele andere manier tegenaan, dat komt omdat het gewoon drive bevat en zowat elke kick gewoon goed doorkomt.
Denk dat dit vanzelf wel duidelijk gaat worden op Ground Zero :)
Bij mij tovert zowat elke plaat van hun live bij mij een glimlach op mijn gezicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:19 

Donateur

Citaat:
Je moet voor de gein de platen die je minder vind op een release eens live horen

Weet ik, was bijv. op Hysteria ook het geval. Een plaat als Doggystyle vind ik thuis niet veel aan, maar op een feest klapt zoiets dr wel lekker op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Citaat:
Je moet voor de gein de platen die je minder vind op een release eens live horen

Weet ik, was bijv. op Hysteria ook het geval. Een plaat als Doggystyle vind ik thuis niet veel aan, maar op een feest klapt zoiets dr wel lekker op!

Heb ik het niet alleen over Doggystyle, ook de oudere releases en dergelijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:22 

Donateur

Wat voor Doggystyle geldt, geldt voor die andere platen ook. De kracht van Theracords-spul ligt m in het feit dat ze er live opklappen als een malle, dat geldt voor zowat alle platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 07:14 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Geen idee waarom je deze conclusie trekt, maar mijn antwoord hierop is: natuurlijk niet.

Ik vroeg het me gewoon even af. Het kwam namelijk zo'n beetje over :P Verder no offence hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 08:44 

Artiest

dawasiknie schreef:
Wat voor Doggystyle geldt, geldt voor die andere platen ook. De kracht van Theracords-spul ligt m in het feit dat ze er live opklappen als een malle, dat geldt voor zowat alle platen :)

Ze moeten thuis ook heerlijk klinken he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 09:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Je begrijpt dat ik sarcastisch was he :D ?

Ik niet. Ik erger mij aan de mensen die andere mensen proberen te vertellen welke soort muziek beter is. Zo ook bij hardstyle.

Maarre, ik had je sarcasme wel opgemerkt. Ik wou alleen even mijn mening geven over die lieve mensen zaken op zo'n manier benaderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 09:45 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik erger mij aan de mensen die andere mensen proberen te vertellen welke soort muziek beter is.

And that's it. Vind Theracords af ten toe is een leuke track ertussen hebben zitten, maar je schijnt ze toch echt live te moeten meemaken voordat je andere platen helemaal afschrijft dus ben benieuwd of ik na WiSH (waar ik Thera denk ik voor het eerst live meemaak) ook helemaal Theracords fan ben. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 10:15 

Artiest

Vind persoonlijk het hele "je moet ze live horen" gedoe redelijk onzin.
Ik heb ze ook niet live gehoord, maar muziek wordt niet gemaakt om het alleen live goed te laten klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 10:18 

Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat Theracords tracks live wel 10 keer zo hard gaan. Mede door Loudness ben ik nu meer gaan luisteren naar hun tracks. Kan ook niet wachten om het weer live te horen. :) Er is iig zeker een verschil tussen live en thuis horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 10:41 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog nooit een plaat van Theracords live gehoord behalve Outside the Box en luister best veel naar Theracords, ben benieuwd hoe het gaat als ik het live hoor dan. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:04 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Ik heb nog nooit een plaat van Theracords live gehoord behalve Outside the Box en luister best veel naar Theracords, ben benieuwd hoe het gaat als ik het live hoor dan. xD

Live klinkt het stukken beter dan thuis naar mijn mening.
Platen van Thera, waar ik thuis niks van moet hebben, zijn live goed te doen :thumbsup:
Begin nu zelfs vaker en vaker een nummertje op te zetten van Theracords, terwijl ik dat voor Loudness amper deed (Afgezien van Co² & Degos & Re-Done platen) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:18 

Artiest

Daveytl schreef:
Jolle schreef:

Live klinkt het stukken beter dan thuis naar mijn mening. Platen van Thera, waar ik thuis niks van moet hebben, zijn live goed te doen :thumbsup:
Begin nu zelfs vaker en vaker een nummertje op te zetten van Theracords, terwijl ik dat voor Loudness amper deed (Afgezien van Co² & Degos & Re-Done platen) ;)

Is toch bijna een belediging xd
Live klinkt alles imposanter, de kunst is om het ook thuis mooi te laten klinken natuurlijk. Nu is dat bij Theracords wel het geval, technisch gewoon sterk.
Alleen mensen die zeggen ja live klapt het er zo hard op! Lijkt me vrij logisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:19 

Hardtraxx Veteran

Ik hwb Thera,nu 1x live gezien en dat was op Ground Zero 2010 en dat vond ik ok gaaf en dit jaar op GZ ga ik ze ook weer zien dus ben er,benieuwd hoe alle nieuwere plaatjes,van,hun live klinken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:39 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Daveytl schreef:
Jolle schreef:

Live klinkt het stukken beter dan thuis naar mijn mening. Platen van Thera, waar ik thuis niks van moet hebben, zijn live goed te doen :thumbsup:

Is toch bijna een belediging xd
Live klinkt alles imposanter, de kunst is om het ook thuis mooi te laten klinken natuurlijk. Nu is dat bij Theracords wel het geval, technisch gewoon sterk.
Alleen mensen die zeggen ja live klapt het er zo hard op! Lijkt me vrij logisch :lol:

er is echt wel een verschil tussen dit en bijvoorbeeld Ran-D. Het verschil was op loudness gewoon zo duidelijk horen, Doggystyle klapte er voor mijn gevoel harder op dan dead of the night enz. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:43 

Artiest

Das een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Das een kwestie van smaak.

Nee. Ik vind bv nummers van Wildstylez thuis bijna hetzelfde klinken als live, behalve de kicks dan misschien (soms dat nog niet eens). Terwijl Thera's tracks live bijna compleet anders zijn, helemaal qua kicks en bass.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen