Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 211  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 apr 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Kswoosh for the Help! :P

haha.. misschien zo'n smilie net als bij do the happy face / kill the trespassers / dingdong en dan met een geweer ofzo, waar muziek uit komt. Dunno?
Bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:32 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:

haha.. misschien zo'n smilie net als bij do the happy face / kill the trespassers / dingdong en dan met een geweer ofzo, waar muziek uit komt. Dunno?

Dat vind ik wel een erg goed idee! :P
Ik moet ook nog steeds eens een Do the Happy Face shirt kopen. Ik heb al wel een gewoon Theracords shirt (dat ik op Hard Bass aan had en dat ik ook op Remember ga dragen :P).
Bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:58 

Hardtraxx Addict

QonFuzion schreef:
p-stylez schreef:

Dat vind ik wel een erg goed idee! :P
Ik moet ook nog steeds eens een Do the Happy Face shirt kopen. Ik heb al wel een gewoon Theracords shirt (dat ik op Hard Bass aan had en dat ik ook op Remember ga dragen :P).

Smiley met een leger helmpje op xd
Bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

mijn kansloze poging :P
Bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:42 

Bierkoning

_dp_ schreef:
Afbeelding

mijn kansloze poging :P

:lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 10:33 

Hardtraxx Veteran

Happy face t-shirt besteld :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:36 

Artiest

Jeej! Mn nieuwe track is aangekondigd!

Dj Thera - Tunnel Vision komt uit op 9 mei 2011, exclusief op IDHS oftewel het project "International Hard Dance Sessions" van Fausto en Phil York.

Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:43 

Hardtraxx Crew

Klinkt heerlijk :D
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:52 

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Jeej! Mn nieuwe track is aangekondigd!

Dj Thera - Tunnel Vision komt uit op 9 mei 2011, exclusief op IDHS oftewel het project "International Hard Dance Sessions" van Fausto en Phil York.

Vooral die vocals komen me erg bekend voor.. Draaide je hem toevallig op Heartbeat of is er een plaat met dezelfde vocals/die er op lijkt?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 21:03 

Artiest

Ik draaide m idd op Heartbeat ;) Vocalen zijn speciaal voor deze track opgenomen overigens :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 22:29 

Donateur

Vette track! Leuke crossover tussen hardstyle en hardtrance.
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:04 

Hardtraxx Addict

Meesterlijk label :thumbsup: Veel écht vette artiesten(Thera, Geck-O, Wavolizer) Veel releases vind ik echt goed :loving:
Tel daar nog eens het contact met de fans bij op, en je hebt 1 van de vetste hardstyle labels. Beter word two and a half kings snel gereleased, wat een:bomb:
Het enige wat ik nog echt van Theracords d'r bij zou willen zien, zijn collabs met echt de grotere artiesten. Bijvoorbeeld een Theracords vs. TiLLT! release? :D

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:24 

Hardtraxx Addict

kingxxl schreef:
Meesterlijk label :thumbsup: Veel écht vette artiesten(Thera, Geck-O, Wavolizer) Veel releases vind ik echt goed :loving:
Tel daar nog eens het contact met de fans bij op, en je hebt 1 van de vetste hardstyle labels. Beter word two and a half kings snel gereleased, wat een:bomb:
Het enige wat ik nog echt van Theracords d'r bij zou willen zien, zijn collabs met echt de grotere artiesten. Bijvoorbeeld een Theracords vs. TiLLT! release? :D

:thumbsup:

Mee eens.

Ik vind Theracords nu echt helemaal de :bomb: , vooral dankzij Thera's performance @ Loudness! Dat was echt knallen!
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

Theracords is en blijft nou eenmaal een label voor de échte liefhebbers van de hardere stijlen :) Zolang de wannabe´s het (nog) niet kunnen appreciëren, zal het een beetje underground blijven denk ik. (Wat ik helemaal niet erg vind! :thumbup: )

Thera's set @ Loudness nogmaals :worship:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Theracords is en blijft nou eenmaal een label voor de échte liefhebbers van de hardere stijlen

>.<
Bericht Geplaatst op 30 apr 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
b-ram schreef:
Theracords is en blijft nou eenmaal een label voor de échte liefhebbers van de hardere stijlen

>.<

niet?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 11:48 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
b-ram schreef:

>.<

Inderdaad >.<
Als je Scantraxx vet vind, ben je geen liefhebber.
Als je Theracords mooi vind mag je jezelf pas een liefhebber noemen.

:')
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

Hoe meer ik Hardstyle ben gaan luisteren, hoe meer ik mijn smaak ben gaan ontwikkelen, hoe meer ik oa Theracords begon te waarderen. In mijn geval is het dus misschien wel waar, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

Als je het relatief bekijkt is het inderdaad zo, maar er zijn inderdaad altijd uitzonderingen.. ;)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Als je het relatief bekijkt is het inderdaad zo, maar er zijn inderdaad altijd uitzonderingen.. ;)

Ja, precies ;)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:

Dus als ik het even goed begrijp was jij geen échte liefhebber van de hardere stijlen totdat Theracords er kwam? :D

On: 3 days left for Make Raw not War Part 1 :slow:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
On: 3 days left for Make Raw not War Part 1 :slow:

kan niet wachten :woot:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Oxbow schreef:
b-ram schreef:

>.<

Inderdaad >.<
Als je Scantraxx vet vind, ben je geen liefhebber.
Als je Theracords mooi vind mag je jezelf pas een liefhebber noemen.

:')

Als mensen nou eens niet zo bekrompen denken en gewoon mensen laten waarderen wat ze leuk vinden, dan zou binnen de muziek wereld alles een stuk mooier zijn, maar ook vooral in de wereld buiten muziek.

Zoiets heet echter een utopie, sinds gewoon niemand andermans mening kan accepteren.
Beetje jammer altijd.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:04 

Hardtraxx Veteran

Je begrijpt dat ik sarcastisch was he :D ?
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen