Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Kswoosh for the Help! :P

haha.. misschien zo'n smilie net als bij do the happy face / kill the trespassers / dingdong en dan met een geweer ofzo, waar muziek uit komt. Dunno?
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
p-stylez wrote:Kswoosh for the Help! :P

haha.. misschien zo'n smilie net als bij do the happy face / kill the trespassers / dingdong en dan met een geweer ofzo, waar muziek uit komt. Dunno?
Dat vind ik wel een erg goed idee! :P
Ik moet ook nog steeds eens een Do the Happy Face shirt kopen. Ik heb al wel een gewoon Theracords shirt (dat ik op Hard Bass aan had en dat ik ook op Remember ga dragen :P).
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
QonFuzion wrote:
p-stylez wrote:Kswoosh for the Help! :P

Dat vind ik wel een erg goed idee! :P
Ik moet ook nog steeds eens een Do the Happy Face shirt kopen. Ik heb al wel een gewoon Theracords shirt (dat ik op Hard Bass aan had en dat ik ook op Remember ga dragen :P).
Smiley met een leger helmpje op xd
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Theracords topic

mijn kansloze poging :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
_dp_ wrote:Theracords topic

mijn kansloze poging :P
:lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Happy face t-shirt besteld :thumbsup:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Jeej! Mn nieuwe track is aangekondigd!

Dj Thera - Tunnel Vision komt uit op 9 mei 2011, exclusief op IDHS oftewel het project "International Hard Dance Sessions" van Fausto en Phil York.

View on YouTube
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 22 minutes ago
Klinkt heerlijk :D
S
Theracords topic
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
DjThera wrote:Jeej! Mn nieuwe track is aangekondigd!

Dj Thera - Tunnel Vision komt uit op 9 mei 2011, exclusief op IDHS oftewel het project "International Hard Dance Sessions" van Fausto en Phil York.
Vooral die vocals komen me erg bekend voor.. Draaide je hem toevallig op Heartbeat of is er een plaat met dezelfde vocals/die er op lijkt?
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Ik draaide m idd op Heartbeat ;) Vocalen zijn speciaal voor deze track opgenomen overigens :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vette track! Leuke crossover tussen hardstyle en hardtrance.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Meesterlijk label :thumbsup: Veel écht vette artiesten(Thera, Geck-O, Wavolizer) Veel releases vind ik echt goed :loving:
Tel daar nog eens het contact met de fans bij op, en je hebt 1 van de vetste hardstyle labels. Beter word two and a half kings snel gereleased, wat een:bomb:
Het enige wat ik nog echt van Theracords d'r bij zou willen zien, zijn collabs met echt de grotere artiesten. Bijvoorbeeld een Theracords vs. TiLLT! release? :D

:thumbsup:
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
kingxxl wrote:Meesterlijk label :thumbsup: Veel écht vette artiesten(Thera, Geck-O, Wavolizer) Veel releases vind ik echt goed :loving:
Tel daar nog eens het contact met de fans bij op, en je hebt 1 van de vetste hardstyle labels. Beter word two and a half kings snel gereleased, wat een:bomb:
Het enige wat ik nog echt van Theracords d'r bij zou willen zien, zijn collabs met echt de grotere artiesten. Bijvoorbeeld een Theracords vs. TiLLT! release? :D

:thumbsup:
Mee eens.

Ik vind Theracords nu echt helemaal de :bomb: , vooral dankzij Thera's performance @ Loudness! Dat was echt knallen!
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Theracords is en blijft nou eenmaal een label voor de échte liefhebbers van de hardere stijlen :) Zolang de wannabe´s het (nog) niet kunnen appreciëren, zal het een beetje underground blijven denk ik. (Wat ik helemaal niet erg vind! :thumbup: )

Thera's set @ Loudness nogmaals :worship:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
b-ram wrote:Theracords is en blijft nou eenmaal een label voor de échte liefhebbers van de hardere stijlen
>.<
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Oxbow wrote:
b-ram wrote:Theracords is en blijft nou eenmaal een label voor de échte liefhebbers van de hardere stijlen
>.<
niet?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Oxbow wrote:
>.<
Inderdaad >.<
Als je Scantraxx vet vind, ben je geen liefhebber.
Als je Theracords mooi vind mag je jezelf pas een liefhebber noemen.

:')
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Hoe meer ik Hardstyle ben gaan luisteren, hoe meer ik mijn smaak ben gaan ontwikkelen, hoe meer ik oa Theracords begon te waarderen. In mijn geval is het dus misschien wel waar, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Als je het relatief bekijkt is het inderdaad zo, maar er zijn inderdaad altijd uitzonderingen.. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Edwinn wrote:Als je het relatief bekijkt is het inderdaad zo, maar er zijn inderdaad altijd uitzonderingen.. ;)
Ja, precies ;)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dus als ik het even goed begrijp was jij geen échte liefhebber van de hardere stijlen totdat Theracords er kwam? :D

On: 3 days left for Make Raw not War Part 1 :slow:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
bRt_ wrote:On: 3 days left for Make Raw not War Part 1 :slow:
kan niet wachten :woot:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Daveytl wrote:
Oxbow wrote:
>.<
Inderdaad >.<
Als je Scantraxx vet vind, ben je geen liefhebber.
Als je Theracords mooi vind mag je jezelf pas een liefhebber noemen.

:')
Als mensen nou eens niet zo bekrompen denken en gewoon mensen laten waarderen wat ze leuk vinden, dan zou binnen de muziek wereld alles een stuk mooier zijn, maar ook vooral in de wereld buiten muziek.

Zoiets heet echter een utopie, sinds gewoon niemand andermans mening kan accepteren.
Beetje jammer altijd.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Je begrijpt dat ik sarcastisch was he :D ?