Lijkt me niet, dan is het 'speciale' er een beetje af lijkt me ...wrote:Was super nice pieter, nooit zo hard kunnen lachen, stampen, genieten en alles tegelijk. Ga je hem nog rerunnen en online zetten?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Beetje een oftopic vraag,maar kan er merchandise van de Make Raw Not War EP komen? Lijkt me heerlijk om een t-shirt of trui met die tekst op me lichaam te voelen,hahaha Ze verdienen het gewoon, 
Hoezo? Als alle promo's al bekend zijn kan ie er toch best op? Ik zou dr zelfs voor willen betalen om die set ooit nog een keer te horen te krijgenwrote:Lijkt me niet, dan is het 'speciale' er een beetje af lijkt me ...wrote:Was super nice pieter, nooit zo hard kunnen lachen, stampen, genieten en alles tegelijk. Ga je hem nog rerunnen en online zetten?
View on YouTube
Release deze snel graag, wat een plaat!
Thera, bedankt voor de grootste fysieke ongesteldheid in m'n leven!
Release deze snel graag, wat een plaat!
Thera, bedankt voor de grootste fysieke ongesteldheid in m'n leven!
Bedankt worden voor ongesteldheid haha dat ik dat nog mag meemaken, scheelt dat je n gozert bent haha
Ik wilde zelf ook al een tshirt van de releasenaam
van co2. Rik? Gaat dat lukken? ;-)
Als Co2 die laatste track gauw afheeft (wat ik wel verwacht), komt deel 2 keurig 2 weken na de wavo release :-)
Als Co2 die laatste track gauw afheeft (wat ik wel verwacht), komt deel 2 keurig 2 weken na de wavo release :-)
Moet lukken toch!wrote:Ik wilde zelf ook al een tshirt van de releasenaam van co2. Rik? Gaat dat lukken? ;-)
Koop hem dan denk ik wel
Do the Happy Face shirt ga ik ook nog kopen. 
Ah dat is dus die Goddamn. Vette track en die vocals zijn ook echt dik. 
Was een fijn setje samen met de setjes van Beholder, Kodex en Chain Reaction! 
Jullie hebben Loudness eer aan gedaan
Jullie hebben Loudness eer aan gedaan
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Respect voor deze man! Vet shirt ook! 
Koel!wrote:Moet lukken toch!wrote:Ik wilde zelf ook al een tshirt van de releasenaam van co2. Rik? Gaat dat lukken? ;-)
-
D
beter beter beterwrote:Bedankt worden voor ongesteldheid haha dat ik dat nog mag meemaken, scheelt dat je n gozert bent haha![]()
Ben de nummers van Theracords wel meer gaan waarderen na Loudness
Maar de meeste platen zijn alsnog niet echt mijn ding.
2 and a half kings is dan wel weer een geniale plaat
Maar de meeste platen zijn alsnog niet echt mijn ding.
2 and a half kings is dan wel weer een geniale plaat
Zag vandaag een jongetje met een rood shirt en daarop een gele smiley met de tekst 'Shut up!' eronder.. Moest meteen aan die shirts denken van 'do the happy face' of 'ding dong' 
Net ff die filmpjes na zitten kijken van jou, Pieter, en wat ben je toch een held!
Moet altijd om je lachen, hoe je staat te draaien, en dan ook nog zo heerlijke nummers! 
Eerlijk gzegd vind ik het shirt een beetje saai, had liever wat drukker/actiever gemogen. 
Ik mis inderdaad ook nog wat!wrote:Eerlijk gzegd vind ik het shirt een beetje saai, had liever wat drukker/actiever gemogen.
Ben sowieso van plan deze maand een theracords shirtje aan te schaffen (en dan het liefst van Catatonic overload) maar ik vind hem toch wat aan de saaie kant
Ben ik het ook mee eens, scheelt me wel wat geldwrote:Eerlijk gzegd vind ik het shirt een beetje saai, had liever wat drukker/actiever gemogen.
Kom maar met suggesties!wrote:Ik mis inderdaad ook nog wat!wrote:Eerlijk gzegd vind ik het shirt een beetje saai, had liever wat drukker/actiever gemogen.
Ben sowieso van plan deze maand een theracords shirtje aan te schaffen (en dan het liefst van Catatonic overload) maar ik vind hem toch wat aan de saaie kant
Ik ben zelf niet zo van de chaos op shirtjes eigenlijk, vandaar
Ik doel ook niet gelijk op chaoswrote:Kom maar met suggesties!wrote:Ik mis inderdaad ook nog wat!wrote:Eerlijk gzegd vind ik het shirt een beetje saai, had liever wat drukker/actiever gemogen.
Ik ben zelf niet zo van de chaos op shirtjes eigenlijk, vandaar
Iets simpels kan vele malen mooier zijn.
Als ik ergens een paar leuke logo's/images/whatever kan krijgen, zal ik kijken wat ik kan maken!
Ik doe ICT en werk veel met photoshop, dus ik wil best even rotzooien
Hmmm ik had liever dat volledige logo van co2 erbij gezien denk ikwrote:Kom maar met suggesties!wrote:Ik mis inderdaad ook nog wat!wrote:Eerlijk gzegd vind ik het shirt een beetje saai, had liever wat drukker/actiever gemogen.
Die shirts met die smileys zijn geniaal
Ga ik sowieso minstens een van afschaffen!