Idd, dat is een must.wrote:Nah, pas als je Outside The Box overslaat.wrote:Volgens mij word ik gelynched als ik ze NIET zou draaien he
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wat Wavolizer tracks zouden ook niet verkeerd zijn

Liever niet, hoef geen early georienteerde tracks in een afsluit set.wrote:wat Wavolizer tracks zouden ook niet verkeerd zijn![]()
noujah ik wil tracks als Punk! & No Time For Breakdown niet met early vergelijken
Maar die overstap wordt wel behoorlijk groot idd haha
Dat denk ik ook wel ja. Ook al zijn Under Attack, Son Of Torture, The New Shit, Haunter Of The Dark etc. ook geen zachte tracks. Prima om mee over te stappen naar Thera imo.
Ik denk dat de track Wavolizer - Done toch nog wel wat mensen zou kunnen verrassen/verbazen 
Is dat een nieuwe? Van het beukgehalte niveau Punk! / NTFB ?wrote:Ik denk dat de track Wavolizer - Done toch nog wel wat mensen zou kunnen verrassen/verbazen
Ehm nou het is eerder te vergelijken met TOA denk ik 
En teeeeeeeeering die nieuwe van jullie (Co2)

Dat zou,juist heldig zijnwrote:Oh haha, nou laat dan maar zitten
ding dong (degos & redone remix) aub
en vraag midnight freaks even bij de heren
oja en omdat het kan, voor het meeschreeuwen. The Sexuall Thrill of Paralyzed
en vraag midnight freaks even bij de heren
oja en omdat het kan, voor het meeschreeuwen. The Sexuall Thrill of Paralyzed
Een vd weinige dingen die ik dus echt nooit doe is t vragen voor preaumeux bij collega's 
Wat is die track ook alweer die je benoemde als een crossover tussen the prodigy en nog wat?wrote:Ik denk dat de track Wavolizer - Done toch nog wel wat mensen zou kunnen verrassen/verbazen
Zeer benieuwd naar Wavolizers nieuwe release iig
1 keer een uitzondering?wrote:Een vd weinige dingen die ik dus echt nooit doe is t vragen voor preaumeux bij collega's
en die Geck-O Mashup van The Axe is wel vet denk ik als opener
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
rotten from the inside, die moet je ook maar draaien 
Mindblowing Music mag je wel mee openenwrote:rotten from the inside, die moet je ook maar draaien
Zou heel erg graag de Flesh Is The Fever remix van je live willen horen

Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
Als jullie nou gewoon Thera zijn gang laten gaan xD
Neejoh wij maken gewoon de tracklist voor Thera.wrote:Als jullie nou gewoon Thera zijn gang laten gaan xD