Welke smiley moet ik plaatsen
of
of
?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik zou voor ze allemaal gaanwrote:Welke smiley moet ik plaatsenof
of
?
Als het mooi weer is kun je van de zon genieten, en als de avond valt, wordt het een keer donker
Theriaans
Theriaans
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Scherp! :p
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
idd scherp, Thera... leg dit eens uit?wrote:Scherp! :pwrote:Thera dacht toch nooit in hokjes?
Hij typeert 'The sound of Theracords' als hardstyle met een hard/rauw randje eraan, het tegenovergestelde van de euforische hardstyle.wrote:Dat zegt ie toch ook in t filmpje?
Hij zegt alleen dat Hardstyle erg gevarieerd is, en dat de sounds van Theracords (en de GZ stage) rauwer donkerder zijn dan veel andere Hardstyle. Maar hij wil zijn sounds of juist de euforische sounds geen andere naam geven.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hij is toch een Baas hé! 
Het nieuws voor deze week 
- Vanavond Geck-o in ze mix Theracords Radio Show om 19.00 uur op fear.fm (morgen herkansingen op dancetunesradio en hardstation.fm
)
- Ook vanavond komen Geck-o en Wavolizer naar mij toe en dan gaan we morgen/overmorgen flink aan de slag in de studio
- Morgen is deel 2 van de Theracords Collaboration E.P. uit!
- En natuurlijk zaterdag! Allereerst het feestje Hardvibe met Geck-o, Degos & Re-Done en 90mins Thera vs Wavolizer. Daarna hop naar Loudness om daar wat sloopwerkzaamheden te doen
- Vanavond Geck-o in ze mix Theracords Radio Show om 19.00 uur op fear.fm (morgen herkansingen op dancetunesradio en hardstation.fm
- Ook vanavond komen Geck-o en Wavolizer naar mij toe en dan gaan we morgen/overmorgen flink aan de slag in de studio
- Morgen is deel 2 van de Theracords Collaboration E.P. uit!
- En natuurlijk zaterdag! Allereerst het feestje Hardvibe met Geck-o, Degos & Re-Done en 90mins Thera vs Wavolizer. Daarna hop naar Loudness om daar wat sloopwerkzaamheden te doen
wrote:Het nieuws voor deze week
- Vanavond Geck-o in ze mix
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 8 days ago
Jezus Pieter,
wat ben jij vroeg dr bij whahaha,
Tresspassingwrote:Het nieuws voor deze week
Daarna hop naar Loudness om daar wat sloopwerkzaamheden te doen
Wat nou vroeg, ik ben al 3 uur op bahahahwrote:Jezus Pieter,
BreadStickwrote:Tresspassingwrote:Het nieuws voor deze week
Daarna hop naar Loudness om daar wat sloopwerkzaamheden te doen
Volgens mij word ik gelynched als ik ze NIET zou draaien he 
Nah, pas als je Outside The Box overslaat.wrote:Volgens mij word ik gelynched als ik ze NIET zou draaien he
Mn tracklist wordt hier dus al volledig bepaald 
Kun je het alvast opnemen op een cassettebandje en kun je lekker op tijd naar bed 
Gelukkig hebben ze smaak.wrote:Mn tracklist wordt hier dus al volledig bepaald