Ja idd.wrote:Als jullie nou gewoon Thera zijn gang laten gaan xD
Maar ik wil wel Outside The Box, Retribution, Tresspassing en en en
Ja idd.wrote:Als jullie nou gewoon Thera zijn gang laten gaan xD
Als ze van hetzelfde niveau zijn of hoger als voorgenoemdewrote:Ik heb ook nog een gigantische wagonlading vol nieuwe tracks niet te vergeten he!
wrote:Ik zou graag Psychedelic Sunshine en Rockin Your Mind willen horen, en op aanraden van Geck-O als afsluiter de rauwe en keiharde doorbeuker Gold van Max Enforcer
Mag je ook wel wat Industrial hardcore draaien op het einde hoor, geen mainstream... gewoon lekker hardwrote:gaat helemaal goedkomen en ja ik hoop ook dat ik langer door mag
Ik neem aan dat je nog wel wat meegekregen hebt van Devon K. op XX Raw, Thera? Nou, dat is pas hardcore na een avondje rauw beukenwrote:Mag je ook wel wat Industrial hardcore draaien op het einde hoor, geen mainstream... gewoon lekker hardwrote:gaat helemaal goedkomen en ja ik hoop ook dat ik langer door mag
Oeh Thera die Industrial draait dat zou,vet zijnwrote:Mag je ook wel wat Industrial hardcore draaien op het einde hoor, geen mainstream... gewoon lekker hardwrote:gaat helemaal goedkomen en ja ik hoop ook dat ik langer door mag
Ben blij dat je wat langer door mocht gaanwrote:gaat helemaal goedkomen en ja ik hoop ook dat ik langer door mag
Was het toevallig Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings?wrote:Heb trouwens wel een vraagje, hoe heet dat nummer wat je als goed is na Rotten from the Inside draaiden? Dat nummer dat z'n gigantisch reverse!
wrote:Was het toevallig Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings?wrote:Heb trouwens wel een vraagje, hoe heet dat nummer wat je als goed is na Rotten from the Inside draaiden? Dat nummer dat z'n gigantisch reverse!
Idd. En die Two And A Half Kings, holy shit wat gaat die hard.wrote:Een van de beste sets die ik ooit gehoord hebHeld!
Jij was ook aanwezig he rickkert?wrote:wrote:Was het toevallig Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings?wrote:Heb trouwens wel een vraagje, hoe heet dat nummer wat je als goed is na Rotten from the Inside draaiden? Dat nummer dat z'n gigantisch reverse!