Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Citaat:
..de verbazingwekkend grote line-up van Supersized Kingsday Fesitval, de harde line-up van Phoenix Festival


Deze typefouten zijn nergens voor nodig als je de tekst ff naleest.. :/ Verder lijkt het wederom of het door een puber geschreven is.. De verbazingwekkend grote line-up... de harde line-up van Phoenix enz.. Voegt allemaal niks toe en ziet er kinderachtig uit imo ;)

En dit:

Royvn_ schreef:
- Je artikel gaat over Line-ups van feesten maar vervolgens laat je geen één Line up zien..?


Dit noem ik niet opbouwende kritiek..ben het met je eens maar dit kan je ook heel anders verwoorden.

OT: Misschien is het slim als we weten wat de doelgroep is voor wie deze artikelen worden geschreven. Het lijkt er voor mij nu op dat het is voor mensen die nog niet lang naar feesten gaan, bijna het tegenovergestelde van de Hardtraxx forumleden (ook al zitten daar ook een paar nieuwelingen tussen).

Spelfouten zijn vervelend maar kan gebeuren, hoe vaak ik ze wel niet lees op Nu.nl of de NOS. Het is inderdaad wel een kleine moeite het door een 3e te laten doorlezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het nog steeds niet lekker geschreven. Het is veel te kortaf en is heel simplistisch geschreven.

Verdiep wat meer over het feest, vertel dingen over voorgaande edities, over gelijkenissen, vertel over dingen goed en fout. Want een line-up alleen kunnen mensen zelf ook wel lezen. Maak het een samenhangend verhaal met wat diepgang en niet alleen korte stukjes tekst die dingen zeggen die mensen zonder het artikel te lezen ook wel weten of hadden geweten. Zo is er ook geen toegevoegde waarde aan de tekst en zullen mensen het niet lezen of gewoon naar andere nieuwssites gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit noem ik niet opbouwende kritiek..ben het met je eens maar dit kan je ook heel anders verwoorden.


Dat heb ik in een eerder comment al gedaan ;) Ik bedoel dit ook niet stom ofzo maar gewoon als normale kritiek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 17:15 
 
Hardtraxx Newbie



De volgende gasten voor de podcast zijn bekend. Als je een vraag hebt voor Audiotricz, let me know!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 03:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 11:49 
 
Hardtraxx Newbie

En over onderstaande hoef ik geen feedback, maar ik wilde het toch wel met jullie delen. Aangezien het 15 februari precies 5 jaar is dat Adaro zijn laatste gig had en misschien wel de meest onzekere periode van zijn leven in ging. Daar heeft ie in de podcast openhartig over verteld en dat hebben we tot een mooi artikel verwerkt.

https://thesitdown.nl/2019/02/11/adaro- ... or-geluid/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

mijnjaskwijt schreef:
En over onderstaande hoef ik geen feedback, maar ik wilde het toch wel met jullie delen. Aangezien het 15 februari precies 5 jaar is dat Adaro zijn laatste gig had en misschien wel de meest onzekere periode van zijn leven in ging. Daar heeft ie in de podcast openhartig over verteld en dat hebben we tot een mooi artikel verwerkt.

https://thesitdown.nl/2019/02/11/adaro- ... or-geluid/


Huh :huh: Ik snap denk ik wat je bedoelt maar het staat er heel krom. Noem het mierenneuken maar we hebben nu al meerdere malen benoemd dat de manier van schrijven van de artikelen in onze ogen ´´vreemd´´ is dus dan valt dit extra op

Toch heb ik het artikel weer hoofdschuddend zitten lezen.. :/

´´Sinds ik terug ben en alles weer op zijn plek is gevallen, is het heerlijk om weer te zijn waar ik hoor. Wanneer het gevoel in mijn oren weer op komt dan ga ik gelijk naar Monique om te zorgen dat ik het meteen kan voorkomen’.Het is heerlijk om weer te zijn waar ik hoor´´

Zijn oorproblemen kwamen dus door blokkades in zijn lichaam lees ik, wat is dan zijn Gouden Tip: zorg voor sterke oren :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel veel kromme zinnen weer, maar goed geen feedback nodig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb het een serieuze kans gegeven maar daar stop ik nu mee! Het artikel is gewoon weer erg slecht geschreven en er wordt wederom weinig verteld... :/

Laatste tip: kijk eens naar dit artikel https://www.hardnews.nl/de-laatste-editie-van-hard-bass-was-er-een-om-nooit-meer-te-vergeten/ van Hard News.. Inhoudelijk hoef je niet met alles eens te zijn maar qua opbouw van het artikel doet ze het wel aardig netjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ik heb het een serieuze kans gegeven maar daar stop ik nu mee! Het artikel is gewoon weer erg slecht geschreven en er wordt wederom weinig verteld... :/

Laatste tip: kijk eens naar dit artikel https://www.hardnews.nl/de-laatste-editie-van-hard-bass-was-er-een-om-nooit-meer-te-vergeten/ van Hard News.. Inhoudelijk hoef je niet met alles eens te zijn maar qua opbouw van het artikel doet ze het wel aardig netjes :)


Niet eens met bovenstaande. Als iemand met dezelfde soort oorproblemen vind ik dat het inhoudelijk een goed verhaal is. En een interview vergelijken met een verslag van een feest is natuurlijk appels met peren vergelijken.

Citaat:
Zijn oorproblemen kwamen dus door blokkades in zijn lichaam lees ik, wat is dan zijn Gouden Tip: zorg voor sterke oren :oh:


Zijn gouden tip staat toch gewoon in de laatste alinea in het artikel? Voorzichtig zijn met je oren, maar niet bij elke gelegenheid je oordoppen in doen (dus niet té voorzichtig). Dit kan er namelijk voor zorgen dat je oren na verloop van tijd niet eens meer gewend zijn aan 'normaal' geluid en je overgevoelig wordt voor een geluidsniveau dat niet schadelijk is.

Verder persoonlijk nergens aan gestoord binnen dit artikel (op wellicht wat spelfouten na), maar dat komt misschien omdat het voor mij een boeiend en herkenbaar onderwerp is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Inhoudelijk hoef je niet met alles eens te zijn maar qua opbouw van het artikel doet ze het wel aardig netjes :)


RomanAnthony schreef:
En een interview vergelijken met een verslag van een feest is natuurlijk appels met peren vergelijken.


Dat is dus ook exact wat ik zeg hé! Ik heb het daar over de manier van schrijven, niet over de inhoud ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet vervelend bedoeld hoor, maar hoe kan een podcast met zo weinig views/luisteraars eigenlijk zulke grote artiesten aantrekken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 17:57 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben eigenlijk niet van reageren op de discussies die hier plaatsvinden. Een paar dingen wil ik toch kwijt.

Jullie zijn niet mijn doelgroep. Ik ben daarom gestopt met artikelen delen. Mijn tijd en energie kan ik beterr steken in mensen die het wel waarderen. Waaronder mijn samenwerking met http://www.thisisourhouse.nl.
Als jullie zelf heel goed teksten kunnen schrijven mag je altijd mailen naar [email protected]. Ik heb nog een paar schrijvers nodig en volgens mij, als ik het zo lees, zitten hier wel enkele toppers.

Edit: mbt mijn artikelen zijn jullie niet mijn doelgroep ;)


patrickjumpeen schreef:
Niet vervelend bedoeld hoor, maar hoe kan een podcast met zo weinig views/luisteraars eigenlijk zulke grote artiesten aantrekken? xd


Ik heb bij BNNVARA rondgelopen waar ik o.a. Noisecontrollers en Max Enforcer op Radio 1 heb gekregen. En voor de rest is gewoon het concept wat artiesten heel tof vinden en steunen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Je hebt een Hardstyle podcast 'met diepgang' en de mensen op Hardtraxx zijn niet je doelgroep. Jup :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijnjaskwijt schreef:
Jullie zijn niet mijn doelgroep. Ik ben daarom gestopt met artikelen delen. Mijn tijd en energie kan ik beterr steken in mensen die het wel waarderen.

Maar wel hier een topic starten in het Algemeen topic. Je krijgt hier kritiek waar je mee aan de slag kunt en dan reageer je uiteindelijk zo.

Ik zeg tief maar lekker op met je "project". xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
mijnjaskwijt schreef:
Jullie zijn niet mijn doelgroep. Ik ben daarom gestopt met artikelen delen. Mijn tijd en energie kan ik beterr steken in mensen die het wel waarderen.

Maar wel hier een topic starten in het Algemeen topic. Je krijgt hier kritiek waar je mee aan de slag kunt en dan reageer je uiteindelijk zo.

Ik zeg tief maar lekker op met je "project". xd


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 22:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

mijnjaskwijt schreef:

Jullie zijn niet mijn doelgroep.


Het gros hier is gewoon jouw doelgroep. Mensen die zich verdiepen in hardstyle/hardcore.
Je hebt je kritiek en verbeterpunten gekregen, je hoeft het advies natuurlijk niet 1 op 1 over te nemen, maar jouw manier van schrijven heeft niks met een doelgroep te maken. De manier van schrijven heeft geen opbouw. Ik vond de inhoud van het artikel prima, een interessant onderwerp.

Maar de manier van vertellen, opbouw, alinea's, verhaalstructuur e.d. zijn gewoon gebrekkig, het verpeste het verhaal voor mij. Je had met een meer details en diepgang zo een mooi samenhangend verhaal kunnen maken, maar het oogt heel erg alsof het van de hak op de tak is of gehaast is.

Wat Donny stuurt is een goed voorbeeld, de inhoud daar buiten gelaten, qua opbouw, verhaal e.d. is het gewoon veel sterker. Je wordt meegenomen in het verhaal. Bij dit worden er meer willekeurige feitjes tegen je aan gegooid in een rap tempo, je vertelt over een ding en voor je klaar bent ga je over naar iets anders om er later plots weer op terug te komen en soms lijkt het ook alsof er een heel stuk verhaal plots wordt geskipt.

Ook met het interview zou ik het gewoon chronologisch laten vertellen, in detail. Mensen zijn daar echt wel geïnteresseerd in en des te meer materiaal heb jij om mee te werken, zo lijkt het ook een artikel in de diepte en niet op het oppervlak, zoals nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mijnjaskwijt schreef:
Jullie zijn niet mijn doelgroep. Ik ben daarom gestopt met artikelen delen. Mijn tijd en energie kan ik beter steken in mensen die het wel waarderen.


Jezus christus wat bekrompen zeg.. Door iemand met zo'n gebrekkige visie zal het ook nooit wat worden! Mensen die het wel waarderen zijn de mensen die louter positief reageren op je FB berichten.. Leuk hoor maar het helpt je nauwelijks om verder te komen en professioneler te ogen! Hier krijg je meermaals opbouwende kritiek en dan zijn wij niet jouw doelgroep :lol: Sorry dame maar hier ga je echt compleet af! Next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jasmijn je interviews bij Riza met bijvoorbeeld Atmozfears waren leuk en informatief en je podcast is dan ook een goed vervolg hieraan.

Net als meerdere hier ben ik heel benieuwd wie dan wel je doelgroep is als je promoot dat Sitdown over diepgang gaat. Het lijkt namelijk dat de artikelen voor (en vooral door) 16-20 jarige geschreven is die net de kennismaken met de scene. Als dit zo is hoe zijn zij dan jouw doelgroep?

Deze groep is namelijk op zoek naar de nieuwste platen en de vetste setjes, niet naar de achtergrond van Evil Activities en Alee.

Vele actieve bezoekers van Hardtraxx zijn juist opzoek naar diepgang en achterliggende info, sommige dingen weten we allang en is oude koek maar sommige info is ook voor ons nieuw uit je podcast. Terrence (MC Tellem) ken ik al een lange tijd omdat we uit dezelfde regio komen maar waarom hij niet veel meer te zien was weet ik door jouw podcast. Wij zijn dus juist een doelgroep die interesse zal hebben in diepgang.

Persoonlijk vind ik het bekrompen van je om te zeggen dat wij er niet bij passen als de commentaar hebben op iets wat jij super tof vind. Kan het anders verwoord worden door vele: Ja. Zitten er kernen van waarheid in: Absoluut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jasmijn je interviews bij Riza met bijvoorbeeld Atmozfears waren leuk en informatief en je podcast is dan ook een goed vervolg hieraan.

Net als meerdere hier ben ik heel benieuwd wie dan wel je doelgroep is als je promoot dat Sitdown over diepgang gaat. Het lijkt namelijk dat de artikelen voor (en vooral door) 16-20 jarige geschreven is die net de kennismaken met de scene. Als dit zo is hoe zijn zij dan jouw doelgroep?

Deze groep is namelijk op zoek naar de nieuwste platen en de vetste setjes, niet naar de achtergrond van Evil Activities en Alee.

Vele actieve bezoekers van Hardtraxx zijn juist opzoek naar diepgang en achterliggende info, sommige dingen weten we allang en is oude koek maar sommige info is ook voor ons nieuw uit je podcast. Terrence (MC Tellem) ken ik al een lange tijd omdat we uit dezelfde regio komen maar waarom hij niet veel meer te zien was weet ik door jouw podcast. Wij zijn dus juist een doelgroep die interesse zal hebben in diepgang.

Persoonlijk vind ik het bekrompen van je om te zeggen dat wij er niet bij passen als de commentaar hebben op iets wat jij super tof vind. Kan het anders verwoord worden door vele: Ja. Zitten er kernen van waarheid in: Absoluut!


Juist wel, dat is diepgang, net als meer in het verhaal van Adaro duiken. Het opdreunen van line-ups die we al weten e.d. niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

@BB ik had het over de doelgroep die ze dan wel wilt aanspreken, de 16-20 jarige nieuwelingen in de scene.
Ik hoefde vroeger geen inside info, ik wilde platen - collab info - vette setjes- line ups
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die shit is allemaal wel te vinden, ook als nieuwkomer (social media), achtergrond info minder makkelijk lijkt me zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie hier het Freek de Jonge syndroom. Het publiek wijst jou af, dus je wijst zelf het publiek maar af. Whatever works for you :)

Ookal hoor ik niet bij de doelgroep, ik kijk uit naar de volgende podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijnjaskwijt schreef:
Ik ben eigenlijk niet van reageren op de discussies die hier plaatsvinden. Een paar dingen wil ik toch kwijt.

Jullie zijn niet mijn doelgroep. Ik ben daarom gestopt met artikelen delen. Mijn tijd en energie kan ik beterr steken in mensen die het wel waarderen. Waaronder mijn samenwerking met http://www.thisisourhouse.nl.
Als jullie zelf heel goed teksten kunnen schrijven mag je altijd mailen naar [email protected]. Ik heb nog een paar schrijvers nodig en volgens mij, als ik het zo lees, zitten hier wel enkele toppers.

Edit: mbt mijn artikelen zijn jullie niet mijn doelgroep ;)


patrickjumpeen schreef:
Niet vervelend bedoeld hoor, maar hoe kan een podcast met zo weinig views/luisteraars eigenlijk zulke grote artiesten aantrekken? xd


Ik heb bij BNNVARA rondgelopen waar ik o.a. Noisecontrollers en Max Enforcer op Radio 1 heb gekregen. En voor de rest is gewoon het concept wat artiesten heel tof vinden en steunen :)


Ah dat is wel nice! Respect hoor! Veel succes verder met je podcast, als je zulke grote artiesten kan blijven interviewen komen die luisteraars nog wel :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen