Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 147  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kunt trouwens chatten met Geminizers en Mind Illusion tijdens de set op http://www.hardshockers.de/forum/index.php
Daar zit een shoutbox waar ze aanwezig zullen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Naiwse! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2010 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maandag is het weer tijd voor een nieuwe editie van The Magic Show. In de aankomende show zullen ReLeX, Zero Sanity, The Machine en Mythica Records presents: Degos & Re-Done te horen zijn.

ReLeX zijn al een tijdje bezig met het produceren van tracks. Ze hebben hun eigen sound en zitten steeds dichterbij hun grote doorbraak aan. Reken op veel exclusief materiaal van deze heren voor de avond!

Zero Sanity draait al heel lang mee in het wereldje. Zijn producties komen uit op een van de oudste hardstylelabels: StraightOn. Binnenkort verschijnt zijn nieuwe plaat Psychedelic Substance in de winkels. Reken maar op een paar voorproefjes op deze lekkere plaat.

The Machine is een artiest die veel respect verdiend. Deze man doet al jaren alleen zijn eigen ding. Elke EP heeft weer een andere sound, dit heeft zich al vertaald in toekomstige releases op AVIO Records en het legendarische Sys-X.

Mythica presenteert deze week de heren van Degos & Re-Done. Ze waren een tijd terug ook te gast in de show, maar het is nu tijd voor een nieuwe set. Nieuwe tracks waar mensen al tijden naar smachten zullen voor het eerst op de radio te horen zijn, mis deze set dus zeker niet!

De timetable voor maandagavond ziet er als volgt uit:

20:00 – 21:00 The Machine
21:00 – 22:00 Mythica Records presents: Degos & Re-Done
22:00 – 23:00 Zero Sanity
23:00 – 00:00 ReLeX
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zo,alles is klaar, word dadelijk zeker weer grof geweld met weer een hoop exclusief materiaal 8)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
22:00 – 23:00 Zero Sanity


Niceeee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hehe ja, die kerel moet je zeker niet onderschatten. Gaat al lang mee en heeft contacten met veel producers die op dit moment hot :love: zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 00:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aankomende maandag is het een special editie van de Magic Show. Het is namelijk de laatste keer dat de show te horen zal zijn op http://www.hardshockers.fm. Na een zeer fijne samenwerking gaat de Magic Show zijn ambities achterna, om deze reden is er besloten om vanaf Maart gebruik te maken van de diensten van http://www.realhardstyleradio.nl. Dit betekent dat de Magic Show ruimte krijgt om meer variatie in de show te brengen. Tevens betekend dit dat de show vanaf Maart niet meer op de maandagen word uitgezonden.

De eerste uitzending op Real Hardstyle Radio is op woensdag 3 maart en zal om 20:00 live vanuit de studio worden uitgezonden.

Aankomende maandag zijn we nog gewoon te luisteren op Hardshockers, en we hebben een erg leuke avond voor de boeg.

Om 20:00 zullen Solutio & The I’s de avond aftrappen. Deze heren die resident zijn in de show staan bekend om hun raggende producties. Maandag zullen deze mannen de avond beginnen met wat heerlijke oude en harde platen.

Om 21:00 presenteert Theracords een de meest talentvolle producers van het moment. Chris One, 17 jaar oud, staat op dit moment in de spotlights van vele grote harddance labels. Met zijn snoeiharde, duistere tracks heeft hij al veel mensen voor zich gewonnen.

Om 22:00 is het tijd voor een aan artiest van een label dat bekend staan om de zeer hoge kwaliteit van hun producties. Hardstyle zat nog nooit zo dicht tegen hardcore aan en Kold Konnexion zal laten horen waar “Minus is More” voor staat.

Na drie geweldige uren is het tijd voor de afsluiter van de avond: Kodex. Deze man uit Oostenrijk brengt zijn platen uit op StraightOn. Met tracks als Trauma en Time To Waste heeft is hij bekend geworden in de hardstyle scene. Mis deze set dus niet!

20:00 – 21:00 Solutio & The I’s
21:00 – 22:00 Theracords presents: Chris One
22:00 – 23:00 Kold Konexxion
23:00 – 00:00 Kodex
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ziet er weer lekker uit man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2010 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lomp :O

Hoe krijg je 't voor elkaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 00:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

poeh gelukkig maar dat chris one komt. Die draait tenminste nog een beetje fatsoenlijke hardstyle. Die dj thera en geck-o meuk vind ik weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 04:21 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
poeh gelukkig maar dat chris one komt. Die draait tenminste nog een beetje fatsoenlijke hardstyle. Die dj thera en geck-o meuk vind ik weinig aan.

get a life


das tenminste hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha, ik heb me er nog niet heel erg in verdiept. Maar het is allemaal van 't zelfde label, dus zal wel niet heel veel verschil in zitten neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zie je verkeerd:) Theracords is juist een label dat heel gevarieerde tracks uitbrengt. Het is ook niet voor niks dat Chris One daar rondloopt, terwijl er verschillende grote labels geïnteresseerd waren. Daarnaast heeft Thera natuurlijk een achtergrond in de harddance wereld waar je u tegen zegt. Hij draait niet alleen maar de standaard tracks en brengt veel variatie in zijn optredens.

Onderschat dus Theracords niet :D Maar in ieder geval heeft Chris One op zijn twitter aangegeven dat hij denkt dat dit zijn hardste set tot nu toe is, dus het zal wel flink knallen worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als je therarecords onderschat en niets erover weet
lees zijn interview op PF dan maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe komen jullie er bij dat ik therarecords onderschat :/ ?

Dat doe ik absoluut niet. Heb ook het interview gelezen en naar aanleiding daarvan met Thera gesproken.

En de verschillen zal ik dan vanzelf gaan merken of niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
RobertV schreef:
poeh gelukkig maar dat chris one komt. Die draait tenminste nog een beetje fatsoenlijke hardstyle. Die dj thera en geck-o meuk vind ik weinig aan.

get a life


das tenminste hardstyle!

ik moet toch zelf weten of ik dat leuke muziek vind?? Ik vind er iig niks aan.. snap eigenlijk niet wat iedereen zo geweldig vindt aan theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgende week dus live vanuit de RHR studio. San Miquel, Freeze en een special guest zijn aanwezig.

Guess who? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 02:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
dj-rico01 schreef:
RobertV schreef:
poeh gelukkig maar dat chris one komt. Die draait tenminste nog een beetje fatsoenlijke hardstyle. Die dj thera en geck-o meuk vind ik weinig aan.

get a life


das tenminste hardstyle!

ik moet toch zelf weten of ik dat leuke muziek vind?? Ik vind er iig niks aan.. snap eigenlijk niet wat iedereen zo geweldig vindt aan theracords.

Je spreekt jezelf hier aardig tegen...
je geeft aan dat je zelf mag weten wat jijzelf goed vind, en 2 zinnen later zeg je dat je niet snapt dat andere het wel goed vinden? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Volgende week dus live vanuit de RHR studio. San Miquel, Freeze en een special guest zijn aanwezig.

Guess who? :drool:

begint het met een P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 02:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pithune?
Pavo?
Phillipe Rochard?
Pradera?

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 13:31 
 
Artiest

ik ben het niet hoor Afbeelding

Maar wees gerust; binnenkort heb ik wel iets leuks in petto voor jullie, ook in de RHR Studio :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 01:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

This week on the Magic Show (03-03-2010)

Vanaf heden staat de woensdagavond op www.RealHardstyleRadio.nl garant voor een hoop hardstyleplezier. The Magic Show trapt aankomende woensdagavond om 20:00 af met een geweldige liveshow.

Buiten onze vaste residents San Miquel en Freeze staat DJ Pulse samen met ons in de studio. Pulse heeft in het verleden al succes gehad met producties in samenwerking met Ran-D, maar vooral zijn project samen met B-Front heeft voor grote naamsbekendheid gezorgd. Als 2-Sidez stonden ze al op grote feesten als Emporium, Bassleader, Hard Nature en WISH Outdoor.
Op dit moment is Pulse bezig met zijn doorbraak als soloartiest, dus wees voorbereid op een geweldige set!

Maar dat is nog niet alles, de eerste woensdag van de maand staat ook garant voor een brute set van een KnockOut Beats artiest. Helaas woensdag niet in de studio, maar wel een geweldige set van de makers van KNB02: Hardstyle Mafia!!

De Timetable van aankomende woensdag:
20:00 – 21:00 San Miquel
21:00 – 22:00 Pulse
22:00 – 23:00 Freeze
23:00 – 00:00 Knockout Beats presents: Hardstyle Mafia

Buiten deze avond wil ik ook graag twee nieuwe residents aankondigen: Chris One en Sasha F.

Chris One heeft weinig introductie nodig. Hij was al eerder succesvol te gast in de show en aan de hand hiervan hebben we besloten dit vaker te gaan doen. Houd hem goed in de gaten want 2010 word echt zijn jaar!

Sasha F is al 13 jaar bezig in de DJwereld. De laatste jaren werden zijn platen steeds geliefder en dat heeft zich uitbetaald in contracten bij de labels TILT en Dutch Master Works. Niet de minste labels dus houd een goed oog op deze artiest!

The Magic Show kun je ook volgen op twitter: www.twitter.com/titamagicshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat het voortaan ook echt in de studio is. Ik ga zeker wel een keer mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vanavond LIVE vanuit de studio! :beer:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 147  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen