wat een namenwrote:Crypsis, Frequencerz & Solutio & The I's![]()
Laatste show van het jaar, top 80, zowel uitgebrachte als nog niet uitgebrachte tracks.
en benieuwd naar die top 80 natuurlijk
wat een namenwrote:Crypsis, Frequencerz & Solutio & The I's![]()
Laatste show van het jaar, top 80, zowel uitgebrachte als nog niet uitgebrachte tracks.
4 uur ipv 3 uur :-)wrote:Waarom niet een extra uurtjewrote:Omdat het geen pcmix word en meer dan 20 tracks per uur dan ga je gegarandeerd mixfouten krijgen :-)![]()
Haha nog 1 danwrote:4 uur ipv 3 uur :-)wrote:Waarom niet een extra uurtjewrote:Omdat het geen pcmix word en meer dan 20 tracks per uur dan ga je gegarandeerd mixfouten krijgen :-)![]()
Dit wordt een ruige The Magic Show deze week dan!!wrote:Deze week niemand minder dan Ran-D!!! Natuurlijk ook de residents, en dat zijn niemand minder dan Solutio & The I's & DJ Mind.Illusion! Niks missen dus deze week, word super dik!
Oeh nice, ga zeker luisteren.wrote:Deze week niemand minder dan Ran-D!!! Natuurlijk ook de residents, en dat zijn niemand minder dan Solutio & The I's & DJ Mind.Illusion! Niks missen dus deze week, word super dik!
kan niet anders, alle 3 de moeite waard.wrote:Wordt heeeeeeel dik!
Hey kerel,wrote:Vet!.
Ik ben trouwens niet onduldig Michel, maar heb je smack al opgestuurd naar de winnaars?![]()
Haha die dingen liggen er al een tijdjewrote:Hey kerel,wrote:Vet!.
Ik ben trouwens niet onduldig Michel, maar heb je smack al opgestuurd naar de winnaars?![]()
Helaas rust er een vloek op de Pitcher CDs, Woensdag neem ik ze terug uit de studio en stuur ik ze meteen op!
Zin erin! Lineup van deze week vind ik 1 van de betere tot nog toewrote:Vanmiddag weer gas erop