Die VIP zit wel goed, nu het bandje nog 
Cya @ Shoutbox
wrote:Cursus gaat niet door..
Cya @ Shoutbox
B2s en Qdance zijn niet zo van het meenemen van mensen naar feestenwrote:Indd, je maak vocals voor z'n tool, hij kan heus wel vip bandje voor je fixen.wrote:Kan je niet met Chris One mee?
Dat is niet waar :-)wrote:B2s en Qdance zijn niet zo van het meenemen van mensen naar feestenwrote:Indd, je maak vocals voor z'n tool, hij kan heus wel vip bandje voor je fixen.wrote:Kan je niet met Chris One mee?Je mag er max 3 extra meenemen en bij b2s en qdance maken ze daar geen uitzonderingen op. Art of dance enzo zijn daar wat soepeler in.
Nee als een artiest dat tegen mij zegt die ik behoorlijk goed ken en al behoorlijk wat jaren mee draait in de dj wereld dan ist dat niet zo? Ik verzin dat heus niet zomaar, heb t zelf een keer gehadwrote:Dat is niet waar :-)wrote:B2s en Qdance zijn niet zo van het meenemen van mensen naar feestenwrote: Indd, je maak vocals voor z'n tool, hij kan heus wel vip bandje voor je fixen.Je mag er max 3 extra meenemen en bij b2s en qdance maken ze daar geen uitzonderingen op. Art of dance enzo zijn daar wat soepeler in.
Jep tegen 2 uur zijn we daar!wrote:Zin in!Hopelijk lekker druk in de Shoutbox:)
rechtsboveninwrote:Natuurlijk gaan we weer intunen...Ondertussen proberen huiswerk te maken, maar dat zal lastig worden.
N00b vraag, maar ik ben te lui om te zoeken en kan het niet binnen 1 minuut vinden
Waar is die shoutbox van Hardtraxx?Want neem niet aan dat jullie het over LSDB hebben ofzo?
wrote:01. Zatox - The Wishmaster
02. The Machine - State of youre Mind
03. Public Domain Soundsystem - Automatic Audio Overload (The Machine Remix)
04. Slim Shore & B-Front - Chemical
05. Alphaverb Ft. The Machine - Chemestry of Sound
06. The Machine - ID
07. The R3bels - Bionicle
08. ID - ID
09. The Machine - Explorers of the Mind
10. The Machine - Vicious Tones (First Mix)
11. The Machine - ID
12. Alphaverb - Stimulate Your Curiosity
13. TNT - Pulsation
14. Crypsis & Chain Reaction - Furious
15. The Machine - Times Like These