+1wrote:Nou ik nietwrote:Hoezo? Dacht dat iedereen dat een kutnummer vondwrote:vet hoor dat jullie alternate reality mochten draaien
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Kut is anders in ieder geval.wrote:Nou ik nietwrote:Hoezo? Dacht dat iedereen dat een kutnummer vondwrote:vet hoor dat jullie alternate reality mochten draaien
BTW, leuke magic show deze week, san miquel was vet en krusaders ook boven verwachting!wrote:Frontliner![]()
Ooh wanneer dan? na afloop nog?wrote:Ik heb daar ook nog backstage gestaan zonder prijsvraag haha.wrote:op de website staat een uitgebreid verslag van Rik over hoe zijn avond backstage bij Frequencerz was!
& Davey volgens mij ken ik jou niet hoor
Nee dat kan makkelijk hoor& Davey volgens mij ken ik jou niet hoor?
En of dat klopt! hahaha toen helemaal kapot gegaan 
Ik had die set opgezet tijdens het hardlopen vandaag, vond aan dat nummer specifiek echt geen ruk tijdens de setwrote:Hoezo? Dacht dat iedereen dat een kutnummer vondwrote:vet hoor dat jullie alternate reality mochten draaien
wrote:En of dat klopt! hahaha toen helemaal kapot gegaan
Klopt. Stond nog lange tijd met Jack of Sound te lullen en na afloop nam hij me even mee backstage.wrote:Ooh wanneer dan? na afloop nog?wrote:Ik heb daar ook nog backstage gestaan zonder prijsvraag haha.wrote:op de website staat een uitgebreid verslag van Rik over hoe zijn avond backstage bij Frequencerz was!
Spannend.wrote: en na afloop nam hij me even mee backstage.![]()
worden er niet elke week fotos gemaakt tita?
dacht precies hetzelfdewrote:Spannend.wrote: en na afloop nam hij me even mee backstage.![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Haha!wrote:Spannend.wrote: en na afloop nam hij me even mee backstage.![]()
Helaas had onze vaste fotograaf de afgelopen weken te druk, de komende weken zullen er weer fotos genomen worden:)wrote:worden er niet elke week fotos gemaakt tita?
kben erg benieuwd wat the magic show volgende week brengt 
Hopelijk volgende week CD van the pitcher binnen. 
This week in the Magic Show @thegeminizers @kodex_dj @djfrontliner and some attention to #Qlimax2010 @Q_dance @dancetunes don't miss it!wrote:kben erg benieuwd wat the magic show volgende week brengt
Geminizers was echt lekker toen met de Fusion Pre-Party, Kodex hopelijk een lekker duistere set (regel jij dat is effe
), Frontliner, is altijd wel lekker!
oeh kodex en frontliner...kben wel benieuwdwrote:This week in the Magic Show @thegeminizers @kodex_dj @djfrontliner and some attention to #Qlimax2010 @Q_dance @dancetunes don't miss it!wrote:kben erg benieuwd wat the magic show volgende week brengt
Ik denk dat Kodex wat toegankelijkere en wat hardere plaatjes zal draaien - dat past ook wel bij zijn patroon van releasenwrote:Geminizers was echt lekker toen met de Fusion Pre-Party, Kodex hopelijk een lekker duistere set (regel jij dat is effe), Frontliner, is altijd wel lekker!
Haha, Releases op 4 Dots zeker, dus hoop dat hij meer van dat (sub)label gaat draaien dan van DMW
dat hij maar even zijn nieuwe knaller Paranormal Activities aan het grote publiek laat horen
(en ook aan mij, want heb hem alleen in lq gehoord)
Frontliner Wishlist: Rebirth of the Sun, I Saw It, Outside Spacer (Edit), Warphole (2010 Edit), Extreme Loudnezz, On The Rise (AntiClimax Edit), Music or Noize, Tuduuu
Binnenkort weer is Chris One
?
Frontliner Wishlist: Rebirth of the Sun, I Saw It, Outside Spacer (Edit), Warphole (2010 Edit), Extreme Loudnezz, On The Rise (AntiClimax Edit), Music or Noize, Tuduuu
Binnenkort weer is Chris One
Binnenkort weer is Chris One ?
lijkt me fantastisch idee
lijkt me fantastisch idee
-
S
Liever The Machine!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
hou is op met je machina man hahawrote:Liever The Machine!