Nee toch.wrote:Geen set van The Pitcher?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik ben wel benieuwd naar die tataros. Zn andere producties vind ik nog niet zo geweldig, maar misschien dat ze in een set beter klinken.
Heb hem via hyves ook een bedank berichtje gestuurd, zijn de shirts al verstuurdwrote:Oh nice, je moet trouwens Digital Punk bedanken, die heeft namelijk de winnaars gekozenwrote:Uitgebreid verslag he!wrote:Nu bijna naar Takens - Fusion tour, backstage met Frequencerz, dankzij The Magic Show
Als je iemand op de komende feesten ziet lopen met een gesigneerd door digital punk shirt, dan ben ik dat (of de 2 andere, haha)
Tnx michel
Zometeen weer meegenieten, prijsvraag van vorige week niet meegedaan, kan maar niet op een leuke tracknaam komen
Hmm.. Ik heb wel een naam opgestuurd, maar ik heb geen bericht gekregen dat hij binnnen was. Eerder kreeg ik wel die bevestiging.. En mijn naam was nog wel zo goed. 
Volgens mij stuurt hij een mailtje naar iedereen die mee heeft gedaan als ze gaan beslissen wie er gaat winnen, dus ik denk dat je nog tijd hebt voor de tracknaam. Ik zit ook nog te brainstormen.wrote:Hmm.. Ik heb wel een naam opgestuurd, maar ik heb geen bericht gekregen dat hij binnnen was. Eerder kreeg ik wel die bevestiging.. En mijn naam was nog wel zo goed.
nu wel, net was het minder.. nu lekker hard en duister.
Zo, nu eens horen wat Da Tweekaz ervan gebakken hebben de laatste tijd! Benieuwd!
Weet nu al dat de set van the rebels meegaat! gadver. 
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
More And More

The R3bels was heerlijk.wrote:En bedankt alweer!![]()
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
summer brise ofzo klinkt heerlijk 
Dat is Hardtraxx Community Sessionswrote:summer brise ofzo klinkt heerlijk
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ohja, luisteren!wrote:Dat is Hardtraxx Community Sessionswrote:summer brise ofzo klinkt heerlijk.
Vond dit een mindere ''Magic Show'' dag, jammer. Had bijvoorbeeld ietsie meer verwacht van The R3bels. 
Helaas, we proberen in iedere show voor ieder iets te hebben. Uiteraard kunnen we niet altijd aan iedereens verwachtingen voldoen - Hopelijk voor jou volgende week beter!wrote:Vond dit een mindere ''Magic Show'' dag, jammer. Had bijvoorbeeld ietsie meer verwacht van The R3bels.
ach, meestal met The Magic Show komt dat wel goed, vermaak me altijd wel. Maar vandaag was minder naar mijn smaak, kan ook niet altijd perfect zijn he.wrote:Helaas, we proberen in iedere show voor ieder iets te hebben. Uiteraard kunnen we niet altijd aan iedereens verwachtingen voldoen - Hopelijk voor jou volgende week beter!wrote:Vond dit een mindere ''Magic Show'' dag, jammer. Had bijvoorbeeld ietsie meer verwacht van The R3bels.
Ben nu Da Tweekaz en The R3bels aan het binnen halen!
Staat bij iedere set deze weekwrote:Komt er nog een podcast zoals de afgelopen keren?
Op www.themagicshow.nl staat de podcast en prijsvraag. Hier komt de podcast altijd te staan
Is dat shirt al verstuurd Tita? Want er is hier diefstal geweest van TNT goederen, en het zou wel erg jammer zijn als dat shirt ook pleite is
Wilde hem eigenlijk morgen aan, maar dat gaat denk niet lukken. Zijn er geen foto's gemaakt woensdag?
Hey P,
Op twitter geef ik ook updates over dit soort dingen, ik voel me een beetje onprettig om hier alle kleine nieuwtjes te plaatsen - vandaar
Op twitter geef ik ook updates over dit soort dingen, ik voel me een beetje onprettig om hier alle kleine nieuwtjes te plaatsen - vandaar
@TitaMagicShow
The winners of the Digital Punk T-shirts should have their prizes early next week! The @deepackdj winner will be announced soon!