Solutio & The I's,
Hopelijk komen er promo,s langs ben zeer benieuwd naar hun voringen!
Hopelijk komen er promo,s langs ben zeer benieuwd naar hun voringen!
very nice ziet er goed uit titawrote:Lekkere uitzending deze week! Solutio & The I's, Mind.Illusion en Digital Punk
wrote:Devastator
Heb wat gewonnen, thx jongens.wrote:Trouwens de beste 5 inzendingen van de Minus is More winactie liggen nu bij MIM, dus jullie krijgen snel antwoord!
Nice! Welke inzending was je?wrote:Heb wat gewonnen, thx jongens.wrote:Trouwens de beste 5 inzendingen van de Minus is More winactie liggen nu bij MIM, dus jullie krijgen snel antwoord!
En Digital punk ook nogwrote:ik hoop ook beetje nieuw spul te horen van Solutio & The I's

Nja mn volledige naam staat erbij op de site dus ik quote hem liever nietwrote:Nice! Welke inzending was je?wrote:Heb wat gewonnen, thx jongens.wrote:Trouwens de beste 5 inzendingen van de Minus is More winactie liggen nu bij MIM, dus jullie krijgen snel antwoord!
Nu dus 1230-1530 als ik het goed begrijp?wrote:Morgen beginnen we op DanceTunes om 12:30!
Aan het schema te zien is het de Scantraxx Radio show die in de weg zit.wrote:Dat is nog eventjes afwachten, zitten even te kijken met alle partijen hoe we dit het beste kunnen oplossen. Totdat we het hebben opgelost heeft de eerste afspraak uiteraard voorrang:)