Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
J
Zero Sanity, Sasha F en Deepack.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Wie morgen...?
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
Submotion en Da Tweakaz
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
TMS:
This week on The Magic Show, we will be joined by Juized, Dj Adaro, and feature a "Reverse Bass Of The Week" hour mix!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Laatste uur zeker meeluisteren :)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wordt weer een avondje Magic Show dus :D
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
wat is er aan de hand met tms? al een maand geen podcast meer geweest
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Syztrax wrote:wat is er aan de hand met tms? al een maand geen podcast meer geweest
http://lsdb.nl/set/139568/rebourne-juiz ... 08-13.html
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
bRt_ wrote:
Syztrax wrote:wat is er aan de hand met tms? al een maand geen podcast meer geweest
http://lsdb.nl/set/139568/rebourne-juiz ... 08-13.html
bedankt ;)
waarom zetten ze t niet meer op yt?
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ohjawel hoor. Alleen zie je ze nooit meer in de liveset sectie staan. Volg anders even Q-Dance op Soundcloud.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Heb het idee dat rek een beetje uit deze show is? Een paar maand geleden zat de shout nog v.ol met mensen die naar TMS luisterden, als ik nu op een maandag kom luistert er amper nog iemand. Of promoten ze zich nu op een ander platform?
N
Lyst wrote:Heb het idee dat rek een beetje uit deze show is? Een paar maand geleden zat de shout nog v.ol met mensen die naar TMS luisterden, als ik nu op een maandag kom luistert er amper nog iemand. Of promoten ze zich nu op een ander platform?
Volgens mij ligt hun focus ook allang niet meer op vernieuwing. Boekingen lijken nu de overhand/aandacht te krijgen/hebben, wat ook wel logisch is natuurlijk.

Maar er is sowieso een overkill aan livesets, het is gewoon allemaal niet meer interessant.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Lyst wrote:Heb het idee dat rek een beetje uit deze show is? Een paar maand geleden zat de shout nog v.ol met mensen die naar TMS luisterden, als ik nu op een maandag kom luistert er amper nog iemand. Of promoten ze zich nu op een ander platform?
kan ook te maken hebben met de komst van unleashed
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Maar er word inderdaad ook telkens vrij weinig tot niks meer hier gepost met betrekking tot wie er komen op de maandagavond. En ook op FB enz moet je de berichten goed zoeken want vaak word het niet eens gepost of echt last minute terwijl dit eerst altijd ruim van te voren was..
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Jammer dit :(
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
jordifcg wrote:Jammer dit :(
idd, ik was nog een vaste luisteraar
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Syztrax wrote:
jordifcg wrote:Jammer dit :(
idd, ik was nog een vaste luisteraar
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Vanavond Sasha F, Mind Illusion & Alpha Twins :)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Hehe, eindelijk weer eens helemaal luisteren dan mss ^^
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Eerder checkte ik altijd wie er kwam draaien. En aangezien ik standaard op maandagavond werk, keek ik op de dinsdag de TL's en luisterde ik het terug. Maar nu niet meer. Alleen als er echt een leuke opvallende naam tussen staat. Iemand waarvan niet elke maand een setje van online komt. Dat mis ik een beetje.
Namen als Radical Redemption, Zany, High Voltage...
Ik heb nu het gevoel dat het bijna elke week dezelfde namen zijn die er draaien.

Jammer, vond het wel een mooie show.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Helemaal mee eens.
Toen TRB net uit was. Gewoon 2/3 keer per uitzending gehoord. Daarnaast vind ik bijvoorbeeld Mind.Illusion en San Miguel ook niet heel boeiend meer. Mixwerk is altijd top, maar zijn voor mijn gevoel vaak dezelfde SAIFAM plaatjes die gedraaid worden.
Jammer, want was vroeger fijn om te luisteren en keek ik er zelfs een beetje naar uit. Met z'n allen in de chatbox was ook altijd gezellig, maar daar zitten tegenwoordig ook alleen nog maar kleuters.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Rawbin wrote:Helemaal mee eens.
Toen TRB net uit was. Gewoon 2/3 keer per uitzending gehoord. Daarnaast vind ik bijvoorbeeld Mind.Illusion en San Miguel ook niet heel boeiend meer. Mixwerk is altijd top, maar zijn voor mijn gevoel vaak dezelfde SAIFAM plaatjes die gedraaid worden.
Jammer, want was vroeger fijn om te luisteren en keek ik er zelfs een beetje naar uit. Met z'n allen in de chatbox was ook altijd gezellig, maar daar zitten tegenwoordig ook alleen nog maar kleuters.
Yep, couldn't agree more.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
en jij laat je dan wegjagen door kleuters? :P
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Vanavond: Solutio & The I's, Vazard & Delete en Mind Illusion.

Duidelijk intunen dus :drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
AniThing wrote:en jij laat je dan wegjagen door kleuters? :P
peuters he