Vorige week woensdag hebben de leden van Hardtraxx de mogelijkheid gekregen om via The Magic Show kaarten te winnen voor WiSH Outdoor 2012. We willen iedereen bedanken voor de honderden leuke inzendingen. We hebben met zijn allen veel plezier gehad met het lezen over ervaringen op festivals, favoriete artiesten, financiële beperkingen, The Magic Show en natuurlijk WiSH Outdoor 2012. Helaas kunnen we maar vijf mensen blij maken met de vrijkaarten. Maar wees niet getreurd, in de komende weken zullen we nog veel vette acties hebben in samenwerking met WiSH Outdoor 2012 en Hardtraxx!
Graag willen we wat aandacht voor de winnaars. Ten eerste gefeliciteerd Xypes (Yannick). In je e-mail beloof je ons dat je je vader (Etienne) mee gaat nemen naar de wondere wereld van WiSH Outdoor 2012. Als we een oude man met een wandelstok vooraan los zien gaan op The Dungeon dan weten we waar hij vandaan komt ;-)! De kaarten zijn onderweg naar je!
We willen ook graag Thom (Knocker) bedanken. Een volger van The Magic Show vanaf het eerste uur. Je uitgebreide beschrijving van The Magic Show en de area van vorig jaar slaat als een spijker op zijn kop. We zien je dit jaar heel graag terug, houd je e-mail in de gaten voor de tickets!
Voor sommige mensen is WiSH een hele beleving. Jorrit (Snor) maakt er een heel weekendje weg van! Vrijdag inchecken in het hotel en een terrasje pakken in Eindhoven. Zaterdag vol gas op The Magic Show area en zondag Nederland naar het Europese Kampioenschap schreeuwen! In de planning lees ik dat jullie vrijdag nog wat “chickies” scoren om mee te nemen naar WiSH! Mocht dit lukken dan zijn de kaarten voor hen alvast geregeld, ze staan snel in je inbox! P.s. mochten jullie wat scoren dan maken we graag kennis met het vrouwelijk schoon ;-)!
Op The Dungeon mogen de echte diehards natuurlijk niet ontbreken. Job (Nazale) heeft in een mooi betoog goed beargumenteerd waarom wij hem nodig hebben op onze area. Ik citeer:
“Ik stamp mn ballen uit mn broek, de billen uit mn string en laat menig onderkaak doen vallen door hippe dansmoves. Dus alstublieft, doe het voor het maatschappij, doe het voor Beek en Donk, doe het voor de hardstyle. Laat me naar WiSH Outdoor gaan, zodat niet alleen IK een mooie tijd tegemoet ga, maar vooral de mensen om mij heen. Met mijn heerlijke verschijning van een lekkere jeans, een hip shirtje en godsgruwelijke hondstrouwe blauwe ogen zal ik de hardstyle scène doen verbijsteren en verliefd maken op wat er nu echt gebeurd in het donkere mysterie van WiSH, namelijk de liefde bedrijven. Het is namelijk niet anders dan een ruw liefdesspel, waar menig DJ met ieder liedje iedereen persoonlijk wilt verleiden, en tot in hogere sferen brengen. Ik zie mezelf hierin als Cupido, als een katalysator. Ik stimuleer de liefde, ik help het alles naar een hoger niveau. In het kort, en normaals: Doe het voor WiSH, doe het voor het publiek”.
Job, een verschijning als deze kunnen we niemand onthouden. Bij binnenkomst kun je je melden bij onze huisfotograaf. Hij zal je de rest van de dag volgen om alles op de gevoelige plaat vast te leggen. Ook voor jou geld: de kaarten staan binnenkort in je inbox!
De laatste winnaar heeft van ons een staande ovatie gekregen! Lezen jullie allemaal mee met dit prachtige gedicht van Daan (Dawasiknie)!
Beste mensen van Hardtraxx en The Magic Show,
Ik ben dawasiknie, jullie kennen mij vast als een zeikende, betweterige irritante gast Ik weet alles beter en vind alles kut en zet regelmatig de hardstyle voor schut Toch zou ik jullie één keer willen vragen om mij te vergeven voor m’n eeuwige klagen Sinds een tijdje ben ik toch weer om En vind hardstyle helemaal niet zo stom
Ook al zijn er op WiSH vele andere stijlen De hardstyle line-up is om van te kwijlen Ik was eerst misschien niet zo heel enthousiast Maar bij nader inzien bedacht ik me pas Als Digital Punk komt met z’n oude tracks Dan ga ik genieten en word ik helemaal gek En ook Solutio en The I’s draaien keihard, die zijn niet goed wijs.
Ook de main die is heel gaaf Misschien draaien ze daar net iets te braaf Maar met iemand als Zany valt echt niet te dollen En ik ben ook wel fan van de Ezels die Rollen Gaat het te zacht, en als ik me dan stoor Is er gelukkig ook nog een tent met Hardcore En is me dat allemaal te ziek Is er gelukkig ook een tent met feestmuziek
Vorig jaar had ik het erg naar m’n zin helaas was ik er toen niet vanaf het begin Mijn werk deed helaas echt fucking zuur Dus was ik pas binnen om 7 uur Maar ik had uiteindelijk geen spijt dat ik toch was gegaan met maar zo weinig tijd De Insomnia-area was ongelofelijk fijn En voor mij hét voorbeeld hoe hardstyle hoort te zijn De sfeer met de DJ’s in het publiek was in drie woorden heerlijk, relaxt en uniek
Waarom jullie mij die kaarten moeten geven? Nou met mij valt er altijd wat te beleven! Ik zorg voor een leuke aanhang en veel plezier En verhoog daarnaast flink de omzet van het bier Ik zal ook weer flink dansen en schudden met m’n kont In het gezelschap van Willy de Opblaashond Ik zal tenslotte nooit meer vloeken in de kerk En ditmaal op tijd vrijvragen van m’n werk
Ik doe een WiSH en hopelijk tot dan
Daan! De kaarten komen snel jouw kant op, tot dan!
Hardtraxx TV Morgen komt er een nieuw interview online met de makers van het anthem van The Dungeon, Tartaros & Juized, Blijf Hardtraxx goed in de gaten houden want er komen nog een paar dikke acties aan!
Michel,
The Magic Show
|