Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 147  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 23:59 

Hardtraxx Addict

Nouja "caren" is een groot woord, het irriteert me niet of zo. Maar ik snap niet waarom ze nou net hem laten praten terwijl zijn engels echt belabberd is. Hetzelfde geldt overigens voor die pipo's bij B2S radio, zo'n grote organistatie, zorg dan dat er tenminste fatsoenlijke presentatoren zitten.

Maar verder, zoals Olijfboompje al zei, niks dan lof voor The Magic Show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 09:04 

Hardtraxx Addict

MacMichael schreef:
Nouja "caren" is een groot woord, het irriteert me niet of zo. Maar ik snap niet waarom ze nou net hem laten praten terwijl zijn engels echt belabberd is. Hetzelfde geldt overigens voor die pipo's bij B2S radio, zo'n grote organistatie, zorg dan dat er tenminste fatsoenlijke presentatoren zitten.

Maar verder, zoals Olijfboompje al zei, niks dan lof voor The Magic Show.

Met z'n woordenschat is absoluut niks mis. Zijn uitspraak is wel enorm steenkolen Engels, maar ik denk dat iedereen daar wel genoegen mee neemt. Ook de buitenlandse luisteraars, we zijn immers gewoon Nederlanders. Zie totaal geen reden om met een pretentieus Engels accent te praten, zolang je jezelf maar fatsoenlijk kan uitdrukken toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 10:10 

Aan het typen...

Medic is geen Nederlands accent, maar gewoon een spraakgebrek :P
Hoeveel moeite kost het om even te luisteren/op te zoeken hoe je magic wel uitspreekt? Waarschijnlijk zijn er genoeg mensen in de studio die je het ook wel even voor willen doen. Dit is gewoon eigenwijsheid en slecht om kunnen gaan met kritiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 10:37 

Hardtraxx Veteran

En je hoort het woord ook in B-Front & Frontliner - Magic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 10:58 

Hardtraxx Veteran

Net als Rebirth uitspreken als Rebird. Je hoort echt heel duidelijk in de plaat hoe je het uit hoort te spreken. Niet zo moeilijk dan toch om het ook te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 11:12 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Dit is gewoon eigenwijsheid en slecht om kunnen gaan met kritiek.

Ik denk ook dat dat het is ja! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 11:16 

Hardtraxx Addict

Maar hij blijft het keer op keer verkeerd zeggen, niet dat hij na een tijdje wel door heeft dat meerdere woorden compleet verkeerd uitspreekt.. Dan denk ik dus meer dat hij een spraakgebrek of iets dergelijks heeft,anders had iemand hem er wel op gewezen. Wat het nog belachelijker maakt dat hij de show moet presenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 11:33 

Hardtraxx Addict

Mij boeit het niet echt, ik vind het enkel soms lachwekkend als bepaalde klinkers totaal verkeerd uitgeproken worden xd
Btw de presentator zijn stem staat als een icoon voor TMS dus er zouden veel mensen het minder leuk vinden als iemand anders dit ging doen, ook al kan die Engels beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 13:23 

Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Mij boeit het niet echt, ik vind het enkel soms lachwekkend als bepaalde klinkers totaal verkeerd uitgeproken worden xd
Btw de presentator zijn stem staat als een icoon voor TMS dus er zouden veel mensen het minder leuk vinden als iemand anders dit ging doen, ook al kan die Engels beter ;)

:worship:

Ik moet zeggen dat ik er soms ook wel een beetje om kan lachen, maar een ander iemand laten presenteren is denk ik geen goed idee. Ook denk ik dat Michel het leuk vindt om het zelf te presenteren, blijft een hobby van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:29 

Misschien doet hij het wel met opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:10 

Hardtraxx Crew

Waverider
Citaat:
My buddy @djdigitalpunk is joining me to the @TheMagicShow tonight. But first time for some fastfood!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 19:07 

Hardtraxx Crew

This week The Magic Show has prepared an incredible three hours of hardstyle. Two residents will accompany a guest performer to make sure your week gets off to an incredible start. Kodex and Koldsa will support the one and only Waverider in week 79 of The Magic Show.

Kodex is the very talented Austrian resident from Dutch Master Works. His work in the studio is better than ever and it doesn’t go unnoticed. Kodex is an artist who ensures that all the energy he has available goes into each performance and track. Make sure you tune in this Monday for a varied set.

Coming all the way from Gold Records, Waverider is a fantastic artist to kick off your week. His productions create atmospheres like no other and couldn’t go down better with crowds. His performances never fail to get people dancing and when coupled with his animated nature behind the decks, Waverider makes a great impression.

Last on this weeks show will be Koldsa. This resident has proven to be a fantastic performer when it comes to mixing and track selection. Koldsa knows exactly when to drop what track, and isn’t afraid to mix it up with something completely different. Don’t miss out on his performance this Monday!

Make sure you tune in on one of the following stations:
Timetable
Monday:
Q-dance Radio (http://radio.q-dance.nl)
20:00 – 21:00 Kodex
21:00 – 22:00 Waverider
22:00 – 23:00 Koldsa

Sunday:
(http://fear.fm)
11:00 – 12:00 Kodex
12:00 – 13:00 Waverider
13:00 – 14:00 Koldsa

Follow The Magic Show on your favorite social media:
http://www.twitter.com/themagicshow
http://www.youtube.com/titamagicshow
http://facebook.com/titamagicshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Hier kijk ik niet echt naar uit helaas. Was een stuk leuker geweest als de timetable precies andersom was geweest.
Maarja, natuurlijk wel luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 20:24 

Hardtraxx Elite

Gunstig, zo mis ik helemaal niks ^^
Ga lekker naar m'n vriendin, volgende editie weer lekker meeluistere!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Deze week spreekt me niet echt heel erg aan, tenzij, zoals Davey zei, de TT net andersom was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 20:33 

Hardtraxx Veteran

Mooi, mis niks tijdens m'n tentamenweek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 23:45 

Hardtraxx Addict

In de herfst van 2011 kwam het grote nieuws naar buiten. The Magic Show startte met een eigen label. In de afgelopen 6 maanden heeft The Magic Show Records veel hardstyle liefhebbers verwend met een paar zeer sterke releases. Vandaag is het tijd om een volgende stap te nemen. De afgelopen weken stonden in het teken van de voorbereiding van de eerste release van een twee gloednieuwe artiesten op het label.

In januari 2012 kreeg labelmanager Mark van The Magic Show een zeer indrukwekkende demo binnen van ene Jeffrey en Patrick. Een paar kwalitatief goede tracks met een eigenzinnig verfrissende insteek. Na wat correspondentie leken ze muzikaal en persoonlijk een goede aanvulling op het bestaande team.

Na een paar goede gesprekken met de jongens bleek het duidelijk dat Submotion en The Magic Show een perfecte klik met elkaar hebben. Het duurde dan ook niet heel lang voordat ze besloten om hun toekomst aan elkaar te verbinden.

Volgende maand zal Submotion hun eerste twee tracks “Like a Pro” en “Start Beholding” uitbrengen op The Magic Show Records. Previews hiervan zullen snel verschijnen op http://www.facebook.com/SubmotionMusic.

In de aankomende weken zullen we een paar leuke nieuwtjes rondom Submotion naar buiten brengen via hun facebook pagina. Waaronder previews van nieuwe tracks, een eerste mix op Q-dance radio en de feesten waar je ze het eerste live kunt bekijken.

In samenwerking met Khadber van Hardtraxx willen we jullie persoonlijk kennis laten maken met de nieuwste aanwinst van The Magic Show Records. Lees hieronder daarom een uitgebreid interview met Patrick en Jeffrey a.k.a. Submotion.

https://www.facebook.com/notes/the-magic-show/interview-with-submotion/425051374175856
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:09 

Hardtraxx Veteran

Waverider

01. Waverider & Audiofreq - TMU
02. Code Black & Wasted Penguinz - Your Moment
03. Waverider - No Longer
04. Black & White - Get Your Hands Up (Code Black Remix)
05. ID
06. Waverider - Limitless
07. Waverider - Nothing Left
08. Frontliner & Max Enforcer - We Forget to Live
09. Waverider & Max Enforcer - Dillemma
10. Digital Punk & Ran-D - Survivors
11. Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)
12. Waverider - Be As One
13. Technoboy - Ti Sento (Waverider Remix)
14. Zatox & Max Enforcer - It Must Be
15. Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk Remix)

Kodex heb ik gemist.. weet niet hoe die set was.. vergeten dat het maandag was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:11 

Donateur

G1LL schreef:
MacMichael schreef:
Die presentator daar moet echt leren "The Magic Show" te zeggen in plaats van "The Medic Show".

Welkom in Brabant. Engels spreken met een Brabants accent :P

Die vent van TMS spreekt toch altijd Brabants met belabberd slecht Engels accent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:11 

nee, ik ben dat. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:13 

Heb niet geluisterd, maar misschien dat die ID Digital Punk & Waverider - Back 2 Life is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Heb niet geluisterd, maar misschien dat die ID Digital Punk & Waverider - Back 2 Life is?

Nee zeker niet, heb hem al eerder gehoord. Kan er alleen even niet op komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

Heb precies hetzelfde haha. Dacht eerst dat het een track van dov was.. maar zal wel iets van audiofreq/waverider zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:10 

Hardtraxx Elite

Zoals veel van jullie mogelijk al hebben gelezen op twitter zal er volgende week een filmpje van Digital Punk online komen. In samenwerking met Hardtraxx zullen we een paar filmpjes online zetten in de aanloop van The Magic Show area op WiSH 2012. Deze week zal het eerste filmpje online worden gezet.

De release van Submotion en de remix van The Geminizers liggen nu bij de mastering en zijn naar alle verwachting morgen klaar. Dus die zullen snel een HQ preview krijgen.

De aankomende maanden zullen we met het oog op de zomer aardig wat tracks uitbrengen dus er zullen een hoop nieuwe previews online komen.

Aankomende maandag draait Tartaros in The Magic Show om jullie nog een keer goed op te warmen voor Loudness. Hij heeft voor het feest wat nieuw materiaal af wat hij ook in de show zal laten horen. Dutch Master en Mind.Illusion zijn de andere gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Zoals veel van jullie mogelijk al hebben gelezen op twitter zal er volgende week een filmpje van Digital Punk online komen. In samenwerking met Hardtraxx zullen we een paar filmpjes online zetten in de aanloop van The Magic Show area op WiSH 2012. Deze week zal het eerste filmpje online worden gezet.

Was echt extreem gezellig! Goed gelachen!
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 147  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen