wrote:20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Pavo
22:00 – 22:30 DHHD Live
22:30 – 23:30 Geck-o
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Trilok & Chiren waren gestopt toch? Of zijn die inmiddels weer actief?wrote:Eindelijk eens een TMS die ik helemaal vet vind![]()
De DHHD act is overigens tegenwoordig Trilok & Chiren, als Luna meedraait is het DHHD Extreme.
Dacht ik ook ja... Ben eigenlijk wel benieuwd wat de invulling van deze live act is...wrote:Trilok & Chiren waren gestopt toch? Of zijn die inmiddels weer actief?wrote:Eindelijk eens een TMS die ik helemaal vet vind![]()
De DHHD act is overigens tegenwoordig Trilok & Chiren, als Luna meedraait is het DHHD Extreme.
Trilok & Chiren hadden vorig jaar op Hardclassics nog gedraaid. Dat was 'n uitzondering voor Chiren die eigenlijk gestopt was. Blijkbaar maakt hij weer 'n uitzondering of hij pakt het nu weer op. Trilok had in de tussentijd nog wel wat boekingen gedaan in z'n eentje.wrote:Trilok & Chiren waren gestopt toch? Of zijn die inmiddels weer actief?wrote:Eindelijk eens een TMS die ik helemaal vet vind![]()
Aha bedankt voor de duidelijkheid
Goed om te zien dat ze toch nog actief blijven 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Leuk lijkt mij een interessante podcast, ga zeker proberen luisteren als ik op het werk zit 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
vette editie! ga zeker luisteren!! 
Niet mijn ding helaas deze week, maar wel tof voor degenen die het wel leuk vinden
Of je het nou leuk vind of niet... Het zou eigenlijk verplicht luistervoer moeten zijn.wrote:Niet mijn ding helaas deze week, maar wel tof voor degenen die het wel leuk vinden
Ook niet helemaal mijn ding, maar ik ga wel lekker luisterenwrote:Niet mijn ding helaas deze week, maar wel tof voor degenen die het wel leuk vinden
Dit gaat een podcast worden voor in de boeken. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dit wordt luisteren, hoe dan ook.
Zo, dat was me een vette uitzending. 
wrote:Zo, dat was me een vette uitzending.
-
MHardtraxxer
- 161 posts member since 2010
- last seen May 2019
Helaas moeten missen. Als ie er is eventjes na luisteren 
Tja, achteraf had ik er zoiezo niet aan moeten denken aangezien ik knallende koppijn had door het slaaptekort dit weekend (hoe zou dat komen), maar ik heb gewoon helemaal niets met (zo goed als) alle hardstyle van voor 2009/2010.. Een aantal uitzonderingen natuurlijk, maar echte early hoort daar niet bij.wrote:Of je het nou leuk vind of niet... Het zou eigenlijk verplicht luistervoer moeten zijn.wrote:Niet mijn ding helaas deze week, maar wel tof voor degenen die het wel leuk vinden![]()
Apart met zo'n onderschrift, van alle artiesten en labels hebben zij het meest de early sound erin gehouden. Op een handjevol uitzonderingen na natuurlijk.
Tja, ik weet het niet. Ik ga puur gevoelsmatig af op wat me wel en niet trekt, lijkt misschien inderdaad een beetje tegenstrijdig maar so be it 
een verwijzing naar Wavolizer - Done?wrote: so be it
Onbedoeld, it just happened..wrote:een verwijzing naar Wavolizer - Done?wrote: so be it
see what i did there
Maandag:
20:00 – 21:00 Tartaros
21:00 – 22:00 Kevin Kaos
22:00 – 23:00 Chris One
Beter zet Chris One weer een gigantisch harde set neer en niet zo'n pussy set met tracks van Waverider en Code Black.
leuke uitzending, hopelijk laten ze alle drie wat nieuwe dingen van zichzelf horenwrote:Maandag:
01. Code Black & Wasted Penguinz - Activated
02. The Pitcher - Strange Love
03. Frontliner Ft. Mc Villain - Who I Am (Scope DJ Remix)
04. Submotion - Like A Pro
05. The Pitcher Ft. Szen - Let It Rain
06. Slim Shore - Syren
07. Tartaros - Lightning Seems Dark
08. Artic - F#ck the Fake Shit (Adaro Remix)
09. Slime Shore & B-Front - Chemical
10. Juized - Emergence
11. Omegatypez & The Vision - Darkest Hour
12. Zany & Dv8 - Distorted (B-Front Remix)3
13. Tartaros - They Come For You
14. The Machine - Place of Terror (Crypsis Remix)
15. DJ Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
16. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
02. The Pitcher - Strange Love
03. Frontliner Ft. Mc Villain - Who I Am (Scope DJ Remix)
04. Submotion - Like A Pro
05. The Pitcher Ft. Szen - Let It Rain
06. Slim Shore - Syren
07. Tartaros - Lightning Seems Dark
08. Artic - F#ck the Fake Shit (Adaro Remix)
09. Slime Shore & B-Front - Chemical
10. Juized - Emergence
11. Omegatypez & The Vision - Darkest Hour
12. Zany & Dv8 - Distorted (B-Front Remix)3
13. Tartaros - They Come For You
14. The Machine - Place of Terror (Crypsis Remix)
15. DJ Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
16. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless