Prima. Eerste twee uur kunnen heel veel moois brengen! Degos & Re-Done wisselen een beetje, maar wie weet! Mooie week hoor!
Ik verwacht veel van allemaal!
Download hun gunz 4 hire liveset van qlimax? Heb je sorrow ook in.wrote:Kan een leuke partij worden dit! Verwacht wel het meeste van Adaro, misschien eindelijk eens Sorrow in HQ
Is die set in HQ dan?wrote:Download hun gunz 4 hire liveset van qlimax? Heb je sorrow ook in.wrote:Kan een leuke partij worden dit! Verwacht wel het meeste van Adaro, misschien eindelijk eens Sorrow in HQ
Jupwrote:Is die set in HQ dan?wrote:Download hun gunz 4 hire liveset van qlimax? Heb je sorrow ook in.wrote:Kan een leuke partij worden dit! Verwacht wel het meeste van Adaro, misschien eindelijk eens Sorrow in HQ
wrote:Kan ik nu mooi op m'n mobiel luisteren met die Hard Radio App.
Hard Radio App? waar kan ik die vinden want dan luister ik morgen ook via mn mobiel op mn werkwrote:Kan ik nu mooi op m'n mobiel luisteren met die Hard Radio App.
Gratis iPhone App: Hard Radiowrote:Hard Radio App? waar kan ik die vinden want dan luister ik morgen ook via mn mobiel op mn werkwrote:Kan ik nu mooi op m'n mobiel luisteren met die Hard Radio App.
Welke tracks zouden dat zijn ?? Tartaros zal er wss 1 van releasen, de ander heb ik geen ideewrote:De volgende 2 releases zullen in januari worden uitgebracht en zijn inmiddels zo goed als af, dus binnenkort wel een paar previewtjes!
Omdat ze daar geboekt zijn?wrote:Waarom helemaal daar?
Leuk manwrote:Leuk nieuwtje misschien dat het eerste The Magic Show evenement van 2012 inmiddels is aangekondigd in Glasgow, Schotland!
https://www.facebook.com/events/306788136020882/