Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 147  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Zit in Amerika dan, maar krijg waarschijnlijk de tracklists nog wel te zien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Erg dikke week :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 23:34 

Kraak... Piep...

Degos & Re-Done :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 13:34 

Hardtraxx Addict

Mmmm... Adaro!
Mmmm... Kings of the Underground?
Mmmm... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat hij Kings Of The Underground er al in doet, maar we zullen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 15:50 

Donateur

G1LL schreef:
Denk niet dat hij Kings Of The Underground er al in doet, maar we zullen zien :)

Beter wel, wat een plaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 16:06 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
G1LL schreef:

Beter wel, wat een plaat! :thumbup:

Zit er niet in ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

Adaro

01. Wasted Pinguinz - Stay Alive
02. Psyko Punkz - Dreamer
03. K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix)
04. Zatox - Unborn
05. B-Front - Face the Truth
06. Ran-D ft. Da Syndrome - The Rise
07. E-Force & Luna - Dark Emotions
08. Artic - Fuck the Fake Shit
09. Slim Shore & B-Front - Charger
10. Gunz for Hire - Evolution Complete
11. Digital Punk & Waverider - Fuck The Hype
12. Gunz for Hire - Put it On
13. Adaro - Haunter of the Dark
14. Tartaros - Numb
15. Crypsis - Gangsta Shit

#- Rev of The Week: Pavo & Zany - Here We Go
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:44 

Bierkoning

Wat een belabberde set is dit dan van Zany :/
Mixwerk lijkt helemaal nergens op

edit: en doet Max Enforcer uberhaupt wel mee aan deze set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb serieus nog nooit zon slecht gemixte set gehoord :surrender: Zonde :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

wat is dit een drama zeg, zelfs pommer kan het nog beter als hij aan het pommeren is.

godver..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:12 

Hardtraxxer

Bedankt voor het superweekend op The Qontinent :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:15 

En wie zijn er volgende week? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:46 

Hardtraxx Elite

HardAddicted schreef:
Bedankt voor het superweekend op The Qontinent :thumbup:

Thanks man! Hoop dat iedereen het naar hun zin heeft gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 03:36 

Artiest

Citaat:
Foto's all done #TheQontinent #TheMagicShow check them out at: http://t.co/wERNyTI #Twexit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 22:03 

Ik ga nu toch even wat commentaar spuwen op the Magic Show..

Tita, je regelt ontzettend veel dingen - en dat doe je ook echt fantastisch! Net als the Qontinent, super gedaan.

Maar in the magic show zelf.. Ik begin me nu toch wel echt iets te irriteren aan de interviews. Iedere vraag die gesteld wordt is een vraag op zichzelf. Daarmee bedoel ik dat het allemaal is voorbereid (waar in principe niks mis mee is) maar dat het ook echt geen enkele zak uitmaakt welk antwoord je krijgt. Je vraagt namelijk toch niet door! "Ok ok sounds good sounds good"; "Sounds really great guys"; "Lets go back to this banging mix" is het gebruikelijke repertoire. Ik zou zo graag willen horen dat er echt naar de vraag geluisterd wordt en dat er ook echt een kritische vraag komt. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik kom nu wel heel negatief over. Het overstemd echt niet al het positieve wat je doet- maar ik weet bijna zeker dat ik niet alleen ben hier in, en dat dit gewoon makkelijk te verbeteren is! Er is vast wel een soepel engels sprekende kerel die dat wilt doen met jouw grote bak connecties..

[/rant]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 03:57 

Artiest

Ik zou zeggen maak een vragenlijstje met alvast doorvraagvragen er op ;)

En wat betreft het engels, het blijft een Nederlander/Brabander met accent, en als je echt Engels wilt horen is er altijd nog BBC Radio met Kutski :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 16:19 

Dit is echt een reactie waar ik helemaal niks mee kan. Ik geef aan waar ik graag een verbetering zou willen zien binnen de magic show - krijg ik de reactie los het lekker zelf op!

Iemand die er wel iets zinnigs over te zeggen heeft?

Wat ik natuurlijk bedoel is, je hebt zo ongeveer contacten met álle hardstyle dj's - zit daar geen enkel persoon bij die hierbij kan helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 16:35 

Hardtraxxer

Daar ben ik het wel mee eens Nazale :) No offense aan Tita verder, ik zou dat ook niet zo 123 kunnen, maar het kan wel een stuk beter en spontaner. En verdomme, doe dat interview na een nummer en niet tijdens de climax! :mad: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:00 

Hardtraxx Elite

Hey jongens bedankt voor de feedback. In principe zijn wij geen journalisten en worden er zelden interviews gehouden in de show. In de What's New sectie kunnen DJs iets vertellen over wat er nieuw is in hun carriere. Voor de rest richten we ons voornamelijk op de muziek zelf. We nemen je feedback mee maar verwacht geen uitgebreide interviews met kritische vragen in de uitzendingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 14:23 

Artiest

Nazale schreef:
Dit is echt een reactie waar ik helemaal niks mee kan. Ik geef aan waar ik graag een verbetering zou willen zien binnen de magic show - krijg ik de reactie los het lekker zelf op!

ik geef tenminste een reactie. kon toch wezen dat je zelf al vragen had en graag zou willen horen? lijkt me niet heel vreemde reactie dus maar goed reageer wel niet meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 10:31 

Donateur

Nazale schreef:

Wat ik natuurlijk bedoel is, je hebt zo ongeveer contacten met álle hardstyle dj's - zit daar geen enkel persoon bij die hierbij kan helpen?

Het betekend toch niet meteen dat als jij feedback geeft, dat er ook daadwerkelijk wat mee wordt gedaan? Al zou den wij alle feedback van alles en iedereen gaan toepassen, gaat het gewoon mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:14 

Hardtraxx Elite

For the last couple of months The Magic Show has been working on expanding our crew, besides new crewmembers that are working on a new website, content and productions it is now time for a new residents as well. First of all we would like to thank everyone for sending your demos to us, unfortunately it’s not always possible for us to reply on them but we listen to all of them and do our best to give you all some positive feedback on your material.

A few months ago we got in touch with a new hardstyle producer that definitely brings his own unique style. We got instantly impressed by a few of his incredible tunes. In the last couple of months this talented artist already had support on big festivals as The Qontinent, Defqon, Decibel and WiSH Outdoor by artists such as Deepack, Psyko Punkz, Adaro and Crypsis.

Now it’s the time for him to make his debut in The Magic Show. As a new resident “Juized” will be one of the front man of the upcoming hardstyle generation.

Joost Kamphuis, started his career as a musician in the hardstyle scene in 2011, having produced music for five years, the last three of which he has focused strongly on hardstyle.

He was introduced to hardstyle when listening to a CD of Sensation Black back in 2004, the year in which this genre gained a lot of momentum. Leading artists like Luna, Deepack and Pavo strongly influenced his growing appreciation for the harder styles of dance music.

In 2008 Juized prepared himself for a career as a producer and for this purpose he has established his own recording studio. Having produced a wide range of tracks in the last few years, Joost has now become a mature hardstyle producer, which is clearly reflected in the improved quality of his latest tracks.

Juized is a name that can’t be ignored. Featuring a mix of euphoric, raw and experimental sounds, he will no doubt gain a solid reputation in the future music scene!

This Monday you can listen to our new residents exclusively on Q-dance radio (20:00 GMPT+1). Make sure you don’t miss it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:14 

Hardtraxx Veteran

Nu de Fusion weken zijn begonnen, kan iedereen zich verheugen op wat er de komende drie weken nog te wachten staat. Aanstaande maandag, van 20:00 – 23:00 (GMT+1), brengt The Magic Show twee nieuwe resident optredents van San Miquel en Juized. De guest mix van deze week komt van Jack of Sound van Fusion Records!

San Miquel heeft recent nog twee optredens gegeven op The Qontinent. Hij zal in zijn set tracks laten terug komen uit de jaren 2006 tot en met 2009, met een Fusion tintje. Je zult weer even mee terug worden genomen in de tijd, een tijd wanneer Hardstyle bewees een hoop variatie te bieden. Zorg dat je luistert maandag naar San Miquel!

Na San Miquel is het de beurt aan Juized. Deze nieuwe resident van The Magic Show, zal veel van zijn eigen producties laten horen. Hij heeft al bewezen een veelbelovende producer te zijn, en zal dit ook zeker kenbaar maken aan degene die nog nooit van hem gehoord heeft. The Magic Show voegt weer een resident toe om jouw maandag avond kleur te geven.

Om de uitzending te besluiten, en omdat het de Fusion Weken zijn, zal Jack of Sound een guestmix verzorgen. Hij staat inmiddels welbekend om zijn duistere en griezelige producties. Jack of Sound maakt nu al een jaar deel uit van Fusion en is in die korte tijd een volwaardig lid geworden. De koning van de Mash-ups zal je zoals altijd weer laten genieten van een set met de nodige variatie, om je de beste start van je werkweek ooit te geven. Dus zorg dat je luistert naar weer een nieuwe aflevering van The Magic Show!

Luister op een van de volgende stations:

Timetable

Maandag:
Q-dance Radio (http://radio.q-dance.nl)
20:00 – 21:00 San Miquel
21:00 – 22:00 Juized
22:00 – 23:00 Jack of Sound

Woensdag:
(www.dancetunesradio.com)
14:00 – 15:00 San Miquel
15:00 – 16:00 Juized
16:00 – 17:00 Jack of Sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:15 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Nu de Fusion weken zijn begonnen, kan iedereen zich verheugen op wat er de komende drie weken nog te wachten staat. Aanstaande maandag, van 20:00 – 23:00 (GMT+1), brengt The Magic Show twee nieuwe resident optredents van San Miquel en Juized. De guest mix van deze week komt van Jack of Sound van Fusion Records!

San Miquel heeft recent nog twee optredens gegeven op The Qontinent. Hij zal in zijn set tracks laten terug komen uit de jaren 2006 tot en met 2009, met een Fusion tintje. Je zult weer even mee terug worden genomen in de tijd, een tijd wanneer Hardstyle bewees een hoop variatie te bieden. Zorg dat je luistert maandag naar San Miquel!

Na San Miquel is het de beurt aan Juized. Deze nieuwe resident van The Magic Show, zal veel van zijn eigen producties laten horen. Hij heeft al bewezen een veelbelovende producer te zijn, en zal dit ook zeker kenbaar maken aan degene die nog nooit van hem gehoord heeft. The Magic Show voegt weer een resident toe om jouw maandag avond kleur te geven.

Om de uitzending te besluiten, en omdat het de Fusion Weken zijn, zal Jack of Sound een guestmix verzorgen. Hij staat inmiddels welbekend om zijn duistere en griezelige producties. Jack of Sound maakt nu al een jaar deel uit van Fusion en is in die korte tijd een volwaardig lid geworden. De koning van de Mash-ups zal je zoals altijd weer laten genieten van een set met de nodige variatie, om je de beste start van je werkweek ooit te geven. Dus zorg dat je luistert naar weer een nieuwe aflevering van The Magic Show!

Luister op een van de volgende stations:

Timetable

Maandag:
Q-dance Radio (http://radio.q-dance.nl)
20:00 – 21:00 San Miquel
21:00 – 22:00 Juized
22:00 – 23:00 Jack of Sound

Woensdag:
(http://www.dancetunesradio.com)
14:00 – 15:00 San Miquel
15:00 – 16:00 Juized
16:00 – 17:00 Jack of Sound

Klein foutje want Juized draait als eerste!
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 147  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen