Mixgoden 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Klinkt vrij lekker allemaal moet ik zeggen

Bionicle
Das lang geleden dat ik die heb gehoord!
Das lang geleden dat ik die heb gehoord!
Zo we zijn onderweg, dadelijk flink knallen met Kodex ;D
Dat kun je wel zeggen, GOEIEDAG wat een ragsetwrote:Zo we zijn onderweg, dadelijk flink knallen met Kodex ;D
Dat gaat zeker lekkerwrote:Dat kun je wel zeggen, GOEIEDAG wat een ragsetwrote:Zo we zijn onderweg, dadelijk flink knallen met Kodex ;D
ben benieuwd wat Bioweapon vandaag voor ons in petto heeft 
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Wat is dat Waiting 4 toch een geniaal nummer
Heerlijk!! 
1. Bioweapon - Bass Power
2. Bioweapon - ID (B-Side Mashup)
3. Bioweapon - Turn it Up
4. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
5. Bioweapon - WUW4 (Intro the Faithless)
6. Noisecontrollers - Gimme Love
7. 4Strings - Take Me Away (Toneshifterz Remix)
8. Bioweapon - ID
9. Bioweapon - Unleash the Weapon (Part II)
10. Bioweapon - Dont Hold Ya Breath
11. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
12. D-Block & S-te-Fan - Part of the Hard (Bioweapon Remix)
13. Zany & Toneshifterz - The Story
14. Bioweapon - Realm 2011
15. Ivan Carsten - Evolution Beat
16. Bioweapon - The Heretic
17. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night
2. Bioweapon - ID (B-Side Mashup)
3. Bioweapon - Turn it Up
4. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
5. Bioweapon - WUW4 (Intro the Faithless)
6. Noisecontrollers - Gimme Love
7. 4Strings - Take Me Away (Toneshifterz Remix)
8. Bioweapon - ID
9. Bioweapon - Unleash the Weapon (Part II)
10. Bioweapon - Dont Hold Ya Breath
11. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
12. D-Block & S-te-Fan - Part of the Hard (Bioweapon Remix)
13. Zany & Toneshifterz - The Story
14. Bioweapon - Realm 2011
15. Ivan Carsten - Evolution Beat
16. Bioweapon - The Heretic
17. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night
wrote: We have just added WiSH Outdoor to our favourite pages. Check out their facebook page! www.wishoutdoor.com
is het dan niet logisch dat ze daaar die stage krijgen?wrote:wrote: We have just added WiSH Outdoor to our favourite pages. Check out their facebook page! http://www.wishoutdoor.com
De lineup van Wish is al bekend, en daar staan al 2 residents, dus die hebben ze gewoon toegevoegd om te promoten gok ik.
ohja kloptwrote:De lineup van Wish is al bekend, en daar staan al 2 residents, dus die hebben ze gewoon toegevoegd om te promoten gok ik.
7th Sunday misschien?wrote:ohja kloptwrote:De lineup van Wish is al bekend, en daar staan al 2 residents, dus die hebben ze gewoon toegevoegd om te promoten gok ik...nee dat is het sws ander festival
Vorig jaar had Wish volgens Partyflock 6 stages. Ik weet niet hoe groot die stages waren maar misschien komen er nog wel stages bij dit jaar?
JIj weet het vast welwrote:Vorig jaar had Wish volgens Partyflock 6 stages. Ik weet niet hoe groot die stages waren maar misschien komen er nog wel stages bij dit jaar?
Klopt maar ik zeg lekker niks!wrote:JIj weet het vast welwrote:Vorig jaar had Wish volgens Partyflock 6 stages. Ik weet niet hoe groot die stages waren maar misschien komen er nog wel stages bij dit jaar?als vaste bezoeken van TMS
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
En je bent er niet eens bij hewrote:Klopt maar ik zeg lekker niks!wrote:JIj weet het vast welwrote:Vorig jaar had Wish volgens Partyflock 6 stages. Ik weet niet hoe groot die stages waren maar misschien komen er nog wel stages bij dit jaar?als vaste bezoeken van TMS
Moet iedereen dit nou elke keer tegen me zeggen?! Michel ook al de hele dag op msnwrote: En je bent er niet eens bij he
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
wrote:Moet iedereen dit nou elke keer tegen me zeggen?! Michel ook al de hele dag op msnwrote: En je bent er niet eens bij he
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Hij heeft eigenlijk geen keus