Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Salaris != winstuitkering.

Salaris is een vergoeding voor werkzaamheden, winstuitkering is een vergoeding voor het werk van anderen. :P

In een BV kan de DGA (Directeur - Groot aandeelhouder) beide krijgen. Bij een stichting zijn de touwtjes in handen van het bestuur en zijn er ook geen aandeelhouders. Het bestuur mag zichzelf geen winst uitkeren en een meerderheid van het bestuur mag ook niet werken voor de stichting.



winstuitkering is ook een bonus als een bedrijf winst maakt en een gedeelte verdelen over de werknemers
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 16:38 
 
Hardtraxxer

Ja dat noemen we ook wel winstuitkering maar eigenlijk is het gewoon een salaris bonus afhankelijk van hoeveel winst het bedrijf gemaakt heeft. In deze context moet je winstuitkering echt zien naar wat er naar de eigena(a)r(en) gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ook interessant in dit topic: De discotheken hebben het zwaar.
http://www.eenvandaag.nl/v/98536
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
ik bezoek juist liever een minder groot festival, vaak wordt daar beter gedraaid. Dat is mijn ervaring! Maar net als Dance Valley, echt te bizar voor woorden. Die hebben echt een grote naam opgebouwd de laatste jaren en nu dit?!?

Vergeet ook niet dat de laatste jaren Dance Valley te kampen heeft met drama weer... Het weer heeft een hele grote invloed of een festival geslaagd is! Defqon 2009 was ook mijn laatste echte zonnige defQon ;(

Het aanbod festivals is te groot momenteel en dit zal voor problemen gaan zorgen :/

Daarnaast vind ik dat er een overgroot scala aan hardstyle (festivals) wordt geproduceerd / georganiseerd! Zelfs Dominator heeft de afgelopen twee jaar een rawhardstylestage, want naar mijn mening niet thuishoort op een Hardcorefestival

Het is net zoals de hardcore (backintime) uit de hand aan het lopen (ik wil het commercieel niet in de mond nemen, want dat zorgt voor nutteloze discussies). Ik denk dat binnen een paar jaar toch wel een redelijke dip gaat komen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dat idee had ik vorig jaar ook. Maar dit jaar is het opvallend rustig gebleven. Ik had verwacht dat we dit jaar al de 'download nu deze DBSTF-ringtone op je mobiel!' reclames zouden hebben op TMF en zo. Maar het is me best meegevallen. Komt omdat de stijl een beetje harder is geworden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
PierrePruuk schreef:
Mol schreef:
Ik denk dat hardstyle over de kop zal gaan, net als Jump. Stiekem hoop ik hier ook op.

Denk dat dubstep eerst aan de beurt is


Ik denk dat juist steeds meer mensen naar dubstep toe trekken. Dat zie ik ook bij sommige vrienden van me. Die luisterden dat normaal gesproken echt niet en nu zie ik ze alleen nog maar UFK shit opzetten :P


Same here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 23:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Verzin een dom dansje, geeft aan alle noobjes die hardstyle luisteren en binnenkort is hardstyle zo in een dip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
...Ik denk dat hardstyle over de kop zal gaan, net als Jump. Stiekem hoop ik hier ook op.

Alhoewel ik je punt over jumpstyle wel begrijp, denk ik dat je over het hoofd ziet dat het twee verschillende dingen zijn. Wat voor Jump gebeurde, hoeft NIET noodzakelijk voor hardstyle te gebeuren. Iedereen die zich nog kan herinneren hoe dit gegaan is met de hardcore scene zal het met mij eens zijn dat zoiets NIET wenselijk is.... jarenlang van t*ringmuziek om wat overbodig vet (lees: dagjesmensen?) af te trimmen is NOT the way to go! MIJN mening is dan ook dat wensen dat jouw favoriete scene naar de knoppen gaat alleen om het minder 'commercieel' te maken, echt niet goed is. Er zijn andere manieren om je doelen te bereiken (waarvan je er zelf al een paar noemt in je 1e post in dit topic) en dat alles zonder het ten gronde richten van je favoriete muziekstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zowel het gebrek aan organisatorisch talent als muzikale innovatie zijn beiden grote factoren.
Als de huidige trend zich door zet, dan helpt de scene zichzelf om zeep. Daar hoef ik niets voor te doen..

Ik snap dat je het met me oneens wat betreft het over de kop gaan van ons genre.
Je hoeft me alleen niet te vergelijken met mafketels die gaan matten op feesten.. :P
Ik zie zelf de mogelijkheid om te innoveren in dit genre, ik wacht echter tot ik m'n studie heb afgerond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 02:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik denk dat juist steeds meer mensen naar dubstep toe trekken. Dat zie ik ook bij sommige vrienden van me. Die luisterden dat normaal gesproken echt niet en nu zie ik ze alleen nog maar UFK shit opzetten :P


ik denk persoonlijk dat dubstep de hype reding van hardstyle gaat worden
omdat dubstep veel sneller opkomt dan hardstyle zal het op een gegeven moment de populariteit van hardstyle voorbij stijgt en daarbij ook veel dagjes mensen mee nemen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vreemd, ik vind Dubstep veeeeel ontoegankelijker dan hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vreemd, ik vind Dubstep veeeeel ontoegankelijker dan hardstyle...

Ik ook, alleen het bewegen erop al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vreemd, ik vind Dubstep veeeeel ontoegankelijker dan hardstyle...


Die zooi van clown Skrillex echt niet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Vreemd, ik vind Dubstep veeeeel ontoegankelijker dan hardstyle...


Die zooi van clown Skrillex echt niet hoor.

klopt, kan daar wel fijn op losgaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Citaat:
Ik denk dat juist steeds meer mensen naar dubstep toe trekken. Dat zie ik ook bij sommige vrienden van me. Die luisterden dat normaal gesproken echt niet en nu zie ik ze alleen nog maar UFK shit opzetten :P


ik denk persoonlijk dat dubstep de hype reding van hardstyle gaat worden
omdat dubstep veel sneller opkomt dan hardstyle zal het op een gegeven moment de populariteit van hardstyle voorbij stijgt en daarbij ook veel dagjes mensen mee nemen :thumbup:

Can't agree with that. Op Defqon.1 zag ik welgeteld 1 persoon op de Dubstep stage.. Deze was dan wel open air, dus zou ook met het weer te maken kunnen hebben, maar de mainstage was darentegen beter gevuld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je vergelijkt het nu met de hardstyle fans. (En al helemaal de gemiddelde Defqon bezoeker xD)

Vergeet niet dat dubstep, oorspronkelijk, uit de hiphop/grime scene van de UK komt.
Veel hiphoppers houden van dubstep, veel rockers gek genoeg ook door de grime sfeer.
Daarnaast vinden veel random mensen het wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te groot aanbod?
Nee... niet hier in Friesland. :cry:

Was het maar zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Vreemd, ik vind Dubstep veeeeel ontoegankelijker dan hardstyle...

Nee man. Dubstep is zo 'wazig' dat iedereen het vet vindt. En een willekeurige bekende dubstep plaat is echt wel toegankelijker dan de gemiddelde Kodex / Machine plaat..

Skrillex is toch een beetje de Headhunterz van de dubstep of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm half! Skrillex is een lastig voorbeeld. Rusko en bijvoorbeeld Caspa zijn meer de HHZ' van Dubstep.
Ik vind Skrillex meer een Wildstylez :P

Maar Dubstep is idd veel toegankelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundHound schreef:
Te groot aanbod?
Nee... niet hier in Friesland. :cry:

Was het maar zo..


Klopt maar de festivals die hier wel in Friesland zijn gehouden zoals Land of Confusion en X-plode en wat indoor hardcore feestjes deden het nou ook weer niet fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 18:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
SoundHound schreef:
Te groot aanbod?
Nee... niet hier in Friesland. :cry:

Was het maar zo..


Klopt maar de festivals die hier wel in Friesland zijn gehouden zoals Land of Confusion en X-plode en wat indoor hardcore feestjes deden het nou ook weer niet fantastisch.


Nee inderdaad... Je kan hier wel feesten organiseren, maar het trekt toch geen publiek.

Of niet voldoende ^^ Kijk maar naar Sans. Heb je een dikke line up met B-Front, Chris One, Digital punk etc op 1 avond. En er komen maar 200 mensen.

zegt voldoende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 02:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sans doet het dan wel weer goed,maar verder is er weinig hier in friesland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Skrillex is toch een beetje de Headhunterz van de dubstep of niet?


Skrillex is inderdaad een beetje de man die iedereen kent, maar hij maakt wel lompe filthy dubstep. Luister bijvoorbeeld eens naar Scatta. Dat is echt een ontiegelijk lompe plaat.
Hierdoor zou ik hem dus geen headhunterz noemen, aangezien headhunterz meer een vrolijke zachte stijl heeft (met af en toe een uitzondering) die bij veel dagjesmensen in de smaak valt. Skrillex heeft dit dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier in de regio waren er ook al ziekelijk veel festivals, en dan nog niet eens alleen hardere stijlen.. Dominator, Intents, 7th Sunday, Wish, Extrema, Lakedance, Frequence, Sneakerz, HouseQuake, Salvationz en ook nog Decibel wat dichtbij ligt. T wordt gewoon allemaal teveel voor iedereen imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geef regio Haaglanden maar wat festivals.

Weinig te vinden hier in de omgeving.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen