Maakt het wat uit?
Ben wel benieuwd.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die van MA/EA m, Deepack en HHZ vind ik echt heel vet.
Ik weet niet hoe endymion zulke vette platen maakt, maar ze hebben niet eens een bureau, alleen een blok waar hun beeldscherm op staat.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Jawel hebben ze wel, die foto klopt niet.wrote:Ik weet niet hoe endymion zulke vette platen maakt, maar ze hebben niet eens een bureau, alleen een blok waar hun beeldscherm op staat.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Is gewoon de foto hoe de studio is gemaakt door Jan Morel.wrote:Jawel hebben ze wel, die foto klopt niet.wrote:Ik weet niet hoe endymion zulke vette platen maakt, maar ze hebben niet eens een bureau, alleen een blok waar hun beeldscherm op staat.
Voor meer Endymion kiekjes kan je ook hun jaarmovie zien
Die van HHZ is net een hoerentent met al die lichtjes. Ziet er wel mooi uit maar om daar nou dagen lang achter elkaar in te werken..
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Haha, HHZ zit niet dagen lang in de studiowrote:Die van HHZ is net een hoerentent met al die lichtjes. Ziet er wel mooi uit maar om daar nou dagen lang achter elkaar in te werken..
Zoals? Denk dat artiesten als hhz juist heel veel in de studio zitten.
Die tracks komen niet vanzelf (al komen ze momenteel bij HHZ helemaal niet) maar denk toch dat hij daar inderdaad wel aardig wat tijd spendeert 
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
ja opzich, maar 2 tracks waarvan 1 alleen nog maar de climax bevat in 7 maanden tijd.. tja het is maar hoe snel je bentwrote:Die tracks komen niet vanzelf (al komen ze momenteel bij HHZ helemaal niet) maar denk toch dat hij daar inderdaad wel aardig wat tijd spendeert
Last edited by hotymoty on , edited 1 time in total.
Nee momenteel komt er niet veel inderdaad. Dacht dat je in het algemeen bedoelde 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Zou hij ook excited zijn?
Die lampen hoeven toch ook niet per se altijd aan te staan? ik denk dat hij ook wel gewoon normale verlichting daar heeft hangen.
-
JHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2011
- last seen Jun 2014
Haha heerlijk steenkolen engels. Vraag me wel af hoe hij die enorme ruimte gaat opvullen...
-
J
Jan de Boef kan daar wel wat mee
Die kleuren in de HHZ studio, damn awesome!
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Vond dit wel waard om te posten, privé studio van Hans Zimmer.

-
B
Kunstenaar
Jammer dat al die plaatjes van jaren geleden allemaal verlopen zijn, had graag alles nog eens gezien, erg vet topic ook. Misschien eens alles opschonen en opnieuw plaatsen? 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Van Hans Zimmer
Wauw wat een studio. Wat hij maakt, vind ik een van de mooiste vormen van kunst.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Wauw die van Hans is echt bizar gewoon!