Jack of sound

Dirty Workz Studio's
Room1

Room2

Room3

Room4

Hardwell

©Jan Morel

Dirty Workz Studio's
Room1

Room2

Room3

Room4

Hardwell

©Jan Morel

scope of coonewrote:Van wie is die studio? Misschien handig om erbij te zetten.
Dat kun je toch zien? Hij komt niet met zn voeten bij de grond!wrote:oja stom, dacht te herkennen aan coone zn album sessies

Kwam geen andere foto tegen.wrote:Drumt de viper al z'n tracks op tafel?
ik zie niks staan? ;p
Oke maar daarmee is mijn eerste vraag nog steeds niet mee beantwoord, ik doelde meer op wat voor functie die hebben, die hangen er blijkbaar niet alleen omdat iedereen het mooi vind..wrote:Eerste 2 vragen; Omdat ze waarschijnlijk allemaal door dezelfde meneer zijn gemaakt, Jan Morel.
Dat is gewoon 1 ontwerp maken en bij iedereen ophangen, zo ken ik ook designer worden..wrote:Eerste 2 vragen; Omdat ze waarschijnlijk allemaal door dezelfde meneer zijn gemaakt, Jan Morel.
Wat betaal je daar nou zo voor?wrote:Weliswaar geen algemeen bekende producer, maar de studio van een maat van me. Ook door Morel gedaan.
wrote:Weliswaar geen algemeen bekende producer, maar de studio van een maat van me. Ook door Morel gedaan.

Dat zou ik niet durven zeggen. Hij heeft het wel gezegd, maar kan me niet meer herinneren. Weet ook niet of ie het wel ok vind als ik de kosten van zijn studio zomaar op internet donder.wrote:Wat betaal je daar nou zo voor?