Ik denk een Italian Hardstyle constructiewrote:Is niet zo, van A2 is t bekend dat t onderdeel van scantraxx is. Digital age is een lostaand label maar ik denk dat dezelfde mensen die achter scantraxx zitten wel helpenwrote:Jup, net zoiets als A2Records zeg maar.Digital age onderdeel van scantraxx?
Althans,zo heb ik het altijd meegekregen
Als het niet zo is,dan bijdeze mijn excuses
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Het zijn broertjes van en valt allemaal onder 1 koppel
En nee, deze koepel is niet Scantraxx want daar zit ook nog wat boven.
-
D
wat een schijthok is datwrote:Kleine rukhok van Catscan met bijna niks erin
View on YouTube
En hoe heet die koepel?wrote:Het zijn broertjes van en valt allemaal onder 1 koppelEn nee, deze koepel is niet Scantraxx want daar zit ook nog wat boven.
Inderdaad, hier de studio van Headhunterz (in opbouw):wrote:Jan Morel maakt die studio's zover ik kan vinden.
Op zijn facebook pagina staan nog meer foto's van wat studio's

Thera momenteel
bron: twitter thera

bron: twitter thera

-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Juist... 
vraag maar aan therawrote:Juist...
wedde voor 5 euro
Thera is inderdaad bezig om zijn studio te verbouwen..
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Gare gehaktbal, ik geloof je wel, maar zie het nut er niet van in een gesloopte muur hier nu te plaatsen als die studio niet af is.wrote:vraag maar aan therawrote:Juist...
wedde voor 5 euro![]()
Hahawrote: Gare gehaktbal, ik geloof je wel, maar zie het nut er niet van in een gesloopte muur hier nu te plaatsen als die studio niet af is.
het heefd inderdaad niet echt een toe gevoegde waarde hierwrote:wrote:
Gare gehaktbal, ik geloof je wel, maar zie het nut er niet van in een gesloopte muur hier nu te plaatsen als die studio niet af is.
-
C
wrote:het heeft inderdaad niet echt een toe gevoegde waarde hierwrote:wrote:
Gare gehaktbal, ik geloof je wel, maar zie het nut er niet van in een gesloopte muur hier nu te plaatsen als die studio niet af is.
Kijk deze site. Dit is de site die de studio's voor diverse artiesten maakt. (met bijv. de akoestiek, bruine platen enz.)
http://www.morelmuziek.nl/
Hier zijn de studio' s van The Prophet, Headhunterz, Wildstylez, D-Block & S-te-Fan, Evil Activities en nog meer te zien...
Cheers!!
Hier zijn de studio' s van The Prophet, Headhunterz, Wildstylez, D-Block & S-te-Fan, Evil Activities en nog meer te zien...
Cheers!!
Ik wil ook n site die n studio voor me maakt!wrote:Kijk deze site. Dit is de site die de studio's voor diverse artiesten maakt. (met bijv. de akoestiek, bruine platen enz.)
Cheers!!
@jolle

Het is Thera's nieuwe studio

Het is Thera's nieuwe studio
Ik zie bij jullie alleen ´Afbeelding´ staan... ???

Nu wel?
Last edited by Negert on , edited 2 times in total.