Inderdaadwrote:wtf the machinedat hij daar zo'n prachtige nr's kan maken
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
ff voor et slapen gaan een track afmaken, prima tochwrote:Inderdaadwrote:wtf the machinedat hij daar zo'n prachtige nr's kan maken
Lijkt wel op z'n slaapkamer gezien dat bed dat ernaast staat
Wat zijn dat dan voor platen die bruine??
wrote:Haha The Machine heeft echt zo'n rukhok. Staat het minst maar produceert het vetst.
Haha super dikwrote:wtf the machinedat hij daar zo'n prachtige nr's kan maken
Volgens mij had er iemand ff zin om het hele topic samen te vattenwrote:Lijst met van alles
dbstf
View on YouTube
View on YouTube
wrote:Wat zijn dat dan voor platen die bruine??
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Zijn stukjes MDF met daarachter dempend isolatie schuim. Het zorgt ervoor dat het geluid dood valt en dient niet voor isolatie ofzo.wrote:wrote:Wat zijn dat dan voor platen die bruine??
Het nadeel van een rechthoekige ruimte is dat het geluid vanaf de muur weer terug komt waardoor je een vertekend beeld krijgt van het daadwerkelijke geluid. Deze dingen zorgen ervoor dat het meteen plat slaat en dus niet terug komt. Ook kan bijv een kamer met veel hoeken een uitweg bieden daarin.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
naja de man die al die studio's bouwt heeft wel verstand van zaken.
Die heeft allemaal van die studio's gemaakt... dus mocht je ooit geld teveel hebben
Die heeft allemaal van die studio's gemaakt... dus mocht je ooit geld teveel hebben
-
C
Nou moeten we nog een foto van jouw studio hebben!wrote:Dat scherm steekt er wel HEEL klein bij afwrote:Studio Slim Shore
http://yfrog.com/h8acyndj
Wie is dat dan? Mocht ik ooit geld over hebbenwrote:naja de man die al die studio's bouwt heeft wel verstand van zaken.
Kleine rukhok van Catscan met bijna niks erin
View on YouTube
View on YouTube
Jemig dat hok is echt leeg...wrote:Kleine rukhok van Catscan met bijna niks erin
is het niet zo dat veel producers in hetzelfde gebouw zitten waar ze hun producties maken?wrote:Zijn stukjes MDF met daarachter dempend isolatie schuim. Het zorgt ervoor dat het geluid dood valt en dient niet voor isolatie ofzo.wrote:wrote:Wat zijn dat dan voor platen die bruine??
Het nadeel van een rechthoekige ruimte is dat het geluid vanaf de muur weer terug komt waardoor je een vertekend beeld krijgt van het daadwerkelijke geluid. Deze dingen zorgen ervoor dat het meteen plat slaat en dus niet terug komt. Ook kan bijv een kamer met veel hoeken een uitweg bieden daarin.
een heel aantal hebben dezelfde soort studio
Bij Fusion wel ja, zie je ook in die filmpjes elke keer dat ze gewoon een andere ruimte inlopen. Bij Scantraxx is dat niet het geval hoor.wrote: is het niet zo dat veel producers in hetzelfde gebouw zitten waar ze hun producties maken?
Scantraxx heeft ook een gebouw waar een aantal van het label inzitten. hhz, ws, prophet en nc meende ik?wrote:Bij Fusion wel ja, zie je ook in die filmpjes elke keer dat ze gewoon een andere ruimte inlopen. Bij Scantraxx is dat niet het geval hoor.wrote: is het niet zo dat veel producers in hetzelfde gebouw zitten waar ze hun producties maken?
Wildstylez zit niet meer bij Scantraxx en de Noisecontrollers hebben er nooit gezeten.wrote:Scantraxx heeft ook een gebouw waar een aantal van het label inzitten. hhz, ws, prophet en nc meende ik?wrote:Bij Fusion wel ja, zie je ook in die filmpjes elke keer dat ze gewoon een andere ruimte inlopen. Bij Scantraxx is dat niet het geval hoor.wrote: is het niet zo dat veel producers in hetzelfde gebouw zitten waar ze hun producties maken?
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Zit zitten wel in het kantoor daar ja
Kantoor van Scantraxx (bovenverdieping)
Digital Age is een onderdeel van Scantraxx en Bas van de Noisecontrollers heeft daar ook z'n studio..Nu deelt ie die samen met Arjan (volgens mij)Wildstylez zit niet meer bij Scantraxx en de Noisecontrollers hebben er nooit gezeten.
Daar doelde ik ook niet op. Ik bedoel dat er een aantal studios op 1 plek zitten. Bovendien zaten ws, hzz en the prophet daar al voordat digital age er was, dus zijn alsnog 3 scantraxx artiesten. Als er iets vergelijkbaars is met de fusion studios is dit het wel denk ik.wrote:Wildstylez zit niet meer bij Scantraxx en de Noisecontrollers hebben er nooit gezeten.wrote:
Scantraxx heeft ook een gebouw waar een aantal van het label inzitten. hhz, ws, prophet en nc meende ik?
Digital age onderdeel van scantraxx?wrote:
Digital Age is een onderdeel van Scantraxx en Bas van de Noisecontrollers heeft daar ook z'n studio..Nu deelt ie die samen met Arjan (volgens mij)
Jup, net zoiets als A2Records zeg maar.Digital age onderdeel van scantraxx?
Althans,zo heb ik het altijd meegekregen
Als het niet zo is,dan bijdeze mijn excuses
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Is niet zo, van A2 is t bekend dat t onderdeel van scantraxx is. Digital age is een lostaand label maar ik denk dat dezelfde mensen die achter scantraxx zitten wel helpenwrote:Jup, net zoiets als A2Records zeg maar.Digital age onderdeel van scantraxx?
Althans,zo heb ik het altijd meegekregen
Als het niet zo is,dan bijdeze mijn excuses
Jan Morel maakt die studio's zover ik kan vinden.wrote:naja de man die al die studio's bouwt heeft wel verstand van zaken.
Op zijn facebook pagina staan nog meer foto's van wat studio's