Ben van mening dat iedereen vooral moet doen wat hij/zij zelf wilt. Dus wil jij losgaan dan ga je lekker los en dat geldt ook voor al het andere wat je wilt doen.
Persoonlijk wil ik gewoon lekker los gaan, maar een rondje lopen op een festival of even een babbeltje maken tijdens het eten of op de dansvloer is net zo leuk. Altijd leuk/interessant om te horen waar mensen vandaan komen, hoe vaak ze naar feesten gaan, favoriete dj's beetje standaard praatje, maar altijd leuk!
Ik merk wel bij mezelf dat als ik bijvoorbeeld alleen maar aan t praten ben, met welke oorzaak dan ook, dat ik op het eind denk van "mwahh, heb het leuk gehad, maar het was niet top.".
Als ik dan tot spierpijn aan toe los ben gegaan heb ik wel vaak dat gevoel en denk dat echt van "zoo heb alles eruit gehaald, lekker losgegaan, hier en daar een praatje gemaakt etc."
Maar nogmaals ik ga voornamelijk naar feesten voor en met mezelf/me maten dan dat ik naar andere kijk.
En zoals hierboven staat, irriteren is niet echt 1 van me bezigheden op een feest

Dus of je nou wilt:

dansen

eten

kussen

handjeklappen

slapen

kotsen
Doe lekker waar je zin in hebt, dat doe ik ook!