Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:32 

Hardtraxx Crew

Hoofdcoach schreef:
dawasiknie schreef:

En ik vind het wel veel vetter als een hele area om mij heen ook los gaat, dat draagt voor mij bij aan een hele positieve sfeer. Op Decibel heb ik me bijv. wel kapot geërgerd aan het publiek dat veel te veel stil stond. Ik accepteer het wel, maar ik vind het wel jammer.

+1

Klopt, ben ik het ook volledig mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Ik ga naar een feestje om helemaal uit me plaat te gaan,
Maakt me niet uit wat andere doen, als ik zelf maar niet te stoppen ben en dat is ook altijd het geval,
Ik vind het wel grappig hoe 'normale mensen' staan te kijken naar me als ik totaal uit me dak ga, en ook die mensen op t station e.d. die al die gabbers met open mond aan staan te kijken, heeeerlijk!

OP FEESTEN WIL IK ALLEEN MAAR LOSGAAN! :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:11 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
En ik vind het wel veel vetter als een hele area om mij heen ook los gaat, dat draagt voor mij bij aan een hele positieve sfeer. Op Decibel heb ik me bijv. wel kapot geërgerd aan het publiek dat veel te veel stil stond. Ik accepteer het wel, maar ik vind het wel jammer.

Moet je ook niet zoveel bij mij gaan staan :whistle:

Het is overigens onzin dat je niet van muziek kan genieten als je niet losgaat, ookal baal ik er vaak van dat dat bij mij niet gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Misschien de liefhebbers wel, maar er zijn gewoon mensen die gewoon komen kijken, zo makkelijk is het helaas.
Ik kom ook grotendeels om los te gaan, al maak ik ook wel eens een praatje met deze of gene tussendoor.

Almighty schreef:
Ik maak mijn eigen feestje wel, het laatste wat ik doe is aan een ander irriteren

Dit zijn ware woorden. Aan stilstaande mensen doe je niets. Gewoon zelf gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:32 

Hardtraxxer

Stilstaan vind ik ook niet zo erg, zolang je maar wel geniet en niet zo'n "wat doe ik hier in hemelsnaam" blik hebt. Ik hoef niet per se tegen iedereen om me heen aan te springen om een leuk feestje te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:57 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
En ik vind het wel veel vetter als een hele area om mij heen ook los gaat, dat draagt voor mij bij aan een hele positieve sfeer.

Inderdaad, ik voel mij veel beter en het is super als je iemand ziet flippen, daar krijg ik een big smile van op me gezicht :)
Ik ga ook veel langer door als anderen ook te staan spacen tot ze erbij neervallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Ik kom naar een feest om los te gaan, maar af en toe een dj bezoeken en genieten van de muziek is ook niet verkeerd.
Bv op Defqon genoot ik bij Scope DJ van de muziek, maar ik ging niet los.
Ik kan platen van bv. DBSTF/Scope DJ/ Noisecontrollers om te luisteren prima waarderen, maar ik ga er gewoon niet hard los op.

Bepaalde platen geven mij een drive en ga ik wel hard los op ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:01 

Hardtraxx Addict

Ik sta altijd compleet leip te doen op de muziek, en het mooie is dan als je nog een ander vind die ook zo los gaat, alleen daarna raak je dan wel met diegene aan de praat en sta je weer even stil :P maar dat vind ik prima werken zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:08 

Donateur

Er moet keihard gefeest worden. Stilstaan doe je maar thuis.
Kijk ik snap ook dat je niet constant los kan gaan, je praat ook f met elkaar.
Maar de trend is dat er meer stil wordt gestaan dan wordt bewogen. Dat moet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Maar de trend is dat er meer stil wordt gestaan dan wordt bewogen. Dat moet anders.

Hoe? Ga je ze het persoonlijk vertellen?

Het is gewoon een utopie om op de grote feesten meer dan de helft van een grote area los te zien gaan. Als je dat wilt kun je beter de kleine feesten meepakken.

Het enige wat je zelf aan dit "probleem" kan doen is gewoon zelf lekker bewegen, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:22 

Donateur

Ja, dat mag ik graag doen! Regelmatig zeg ik; waarom sta je al een fuckin half uur stil?
En dan krijg ik een schaapachtige blik die nogmaals m'n gedachten bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ja, dat mag ik graag doen! Regelmatig zeg ik; waarom sta je al een fuckin half uur stil?

Je storen aan dat soort gedrag is net zoiets als je storen dat iedere dag de zon weer opkomt. Het is totaal nutteloos, want hij verzet zich er geen meter meer voor en zorgt alleen maar voor meer frustratie.

Dat soort factoren heb je gewoonweg geen invloed op. Zorg dat je zelf een goede tijd hebt, dat is het belangrijkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:32 

Donateur

Dat doe ik ook wel hoor, vind maar eens een filmpje waar je mij niet op ziet genieten :D
Maar ik vind het gewoon zo slap, het wordt minder en minder.
En die artiesten maken het er niet beter op. PUT YOUR HANDS UP.. ja beter niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

De DJ wil blijkbaar feedback. Als dit wel werkt, waarom niet?

Ik snap niet dat er aan dingen gestoord wordt waar je toch niets aan kan veranderen. Pak je feestje mee, doe je ding en ga lekker iets moois ervan maken. Ik kan me in ieder geval niet storen aan dit soort praktijken, gevalletje mug en olifant voor mij.

Een eindeloos geklaag over zoiets maakt dingen alleen maar meer opvallend en meer storend. Ik heb op The Qontinent wel 5 gasten naar me toe horen komen over dat hee hoo vervelend is. Komt het nog een keer, meer ergernis. Ik let er niet op, dus ik heb er geen last van op dat moment. Je kan van dingen een eindeloos groot probleem maken; je kan het ook negeren en gewoon lekker voor jezelf een prima feest bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 01:12 

Kraak... Piep...

Losgaan omdat je moe bent ok, maar 3/4 van de 2000 mensen op de mainstage van defqon die stilstaan.. Je gaat me niet vertellen dat die allemaal moe waren, daar heb je de grasveldjes die ernaast lagen voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 06:28 

Hardtraxx Veteran

Bij mainstages van tegenwoordig sta ik gewoon niet graag meer omdat 3/4de stilstaat :/
Dat merk je vooral bij "hardere acts" zoals B-Front: Mensen staan maar wat om hun heen te kijken en mensen uit te lachen die wel losgaan -.-
Maar het liefst van al een kleinere ruimte (vb:Lotto Arena @ Reverze) waar echt meer sfeer is :D
Ik ga toch wel altijd los zonder mensen te irriteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:28 

TiMOTHYb schreef:
Tuurlijk is het sfeerverhogend als de hele 'zaal' op de maat mee staat te stampen maar dat houdt de menigte gewoon geen 11 uur uit.

Hangt er maar net van af hoe je losgaat. Wat ik vaak doe is op mindere nummers zachtjes, en lekkere nummers juist heel hard!
Gewoon beetje goed je energie verbruiken :P

Maar ik vind de sfee rook wel beter als het grootste deel [of iig om mij heen] los gaat.
Als mensen niet los gaan heb iik al snel het idee dat ze het niet leuk vinden. Ik vind het dan niet minder leuk, maar voor de sfeer is het iig niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ik vind wel dat er gebeukt moet worden op een feest, of het nou de hele tijd is of niet. Ik snap mensen niet die de hele tijd stilstaan en zich irriteren aan mensen die wel losgaan, ga dan niet naar een feest. Ik ga de laatste tijd ook amper meer naar mainstages. De sfeer is daar over het algemeen gewoon dood en kut en dat doet mijn feest geen goeds. Gelukkig zie je wel vaak dat het publiek wat beweeglijker is bij 'raw hardstyle' area's / feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Hahaha held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

Als je zelf met een groep losgaat, gaat de omgeving vaak ook makkelijker mee. Ik ga meestal met dezelfde mensen naar feesten die allemaal losgaan. Gaat er eens iemand anders mee, staat die de eerste uren ook te kijken van WTF doen die nu :P Maar tegen het einde zie je ze bijna net zo hard mee losgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 20:56 

Hardtraxx Elite

Ik denk niet dat je normaal non-stop kunt los gaan, maar geen emotie vertonen of zelfs je hoofd niet bewegen is dan weer het andere uiterste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

veel mensen zeggen ook dat het niet vol te houden is, maar ik sport nooit en sta ongeveer heel de avond te stampen, op een gegeven word je wel moe, of krijg je last van je poten, maar "versla de man met de hamer".
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 21:36 

Donateur

Inderdaad! :D Vooral het laatste uurtje is het echt een uithoudingsslag
Maar als je door de pijn heen bent gaat het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 21:38 

Bierkoning

Mol schreef:
Inderdaad! :D Vooral het laatste uurtje is het echt een uithoudingsslag
Maar als je door de pijn heen bent gaat het wel.

Laatste uurtje gaat bij mij vanzelf, heb dan zoveel energie altijd :D
9 vd 10 keer na een feest denk ik ook van, ik had nog wel een uurtje of 3 door kunnen gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 21:54 

Donateur

haha hoeveel pijn ik ook heb; dat denk ik ook meestal :D Na Q-base echter niet, dan is het wel klaar. :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen