Ik kom in eerste instantie voor de muziek, in 2e instantie ben ik daar om een potje te raggen.
Het liefst met kameraden, maar zonder mag ook.
Het liefst met kameraden, maar zonder mag ook.
Lol?wrote:Stilstaan is prima maar doe het bij headhunterz, thanks.
Heb ik ook altijdwrote:Laatste uurtje gaat bij mij vanzelf, heb dan zoveel energie altijdwrote:Inderdaad!Vooral het laatste uurtje is het echt een uithoudingsslag
Maar als je door de pijn heen bent gaat het wel.![]()
9 vd 10 keer na een feest denk ik ook van, ik had nog wel een uurtje of 3 door kunnen gaan
Headhunterz draait harder dan een gemiddelde set van Wildstylez, Brennan Heart of misschien wel Ran-Dwrote:Stilstaan is prima maar doe het bij headhunterz, thanks.
Hhz setje op the Qontinent was gewoon bewegen op; Rock Civilization, Power of the mind, een stel andere oude nr's & Doomed.wrote:Headhunterz draait harder dan een gemiddelde set van Wildstylez, Brennan Heart of misschien wel Ran-Dwrote:Stilstaan is prima maar doe het bij headhunterz, thanks.
Ik doel op het volk iedere artiest aantrekt. Als je fftjes wil stilstaan lijkt het me niet teveel gevraagd om even je principes opzij te zetten en deel te nemen bij het handjesklapvolk. Op deze manier is er meer ruimte en zo komt het de sfeer ten goede.wrote:Headhunterz draait harder dan een gemiddelde set van Wildstylez, Brennan Heart of misschien wel Ran-Dwrote:Stilstaan is prima maar doe het bij headhunterz, thanks.
Verneukt de sfeer alleen maar verder voor degene die bij Headhunterz willen losgaanwrote:Ik doel op het volk iedere artiest aantrekt. Als je fftjes wil stilstaan lijkt het me niet teveel gevraagd om even je principes opzij te zetten en deel te nemen bij het handjesklapvolk. Op deze manier is er meer ruimte en zo komt het de sfeer ten goede.wrote:Headhunterz draait harder dan een gemiddelde set van Wildstylez, Brennan Heart of misschien wel Ran-Dwrote:Stilstaan is prima maar doe het bij headhunterz, thanks.
mwha tijdens Gunz for hire zal het toch wel los gaan in die headhunterz zaalwrote:Verneukt de sfeer alleen maar verder voor degene die bij Headhunterz willen losgaanwrote:Ik doel op het volk iedere artiest aantrekt. Als je fftjes wil stilstaan lijkt het me niet teveel gevraagd om even je principes opzij te zetten en deel te nemen bij het handjesklapvolk. Op deze manier is er meer ruimte en zo komt het de sfeer ten goede.wrote:Headhunterz draait harder dan een gemiddelde set van Wildstylez, Brennan Heart of misschien wel Ran-D
Ik ga bij Thrillogy sowieso ook gedurende het feest naar de Headhunterz zaal, maar ben er een beetje bang voor dat het publiek ruk zal zijn.
Denk dat het dan juist stilvalt eigenlijk, is niks voor al die hhz fanboys.wrote:mwha tijdens Gunz for hire zal het toch wel los gaan in die headhunterz zaal
Ik denk dat je je daar nog over zal verbazenwrote:Denk dat het dan juist stilvalt eigenlijk, is niks voor al die hhz fanboys.wrote:mwha tijdens Gunz for hire zal het toch wel los gaan in die headhunterz zaal