Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

Ik kom in eerste instantie voor de muziek, in 2e instantie ben ik daar om een potje te raggen.
Het liefst met kameraden, maar zonder mag ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:07 

Hardtraxx Elite

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Stilstaan is prima maar doe het bij headhunterz, thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:53 

Hardtraxxer

mrazura schreef:

Lol?

Ik ga op de meeste momenten wel los, maar kan ook stilstaand heerlijk genieten van de muziek, mensen en de gehele sfeer. En met 2 biertjes in je hand is het ook een beetje onhandig stampen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mol schreef:
Inderdaad! :D Vooral het laatste uurtje is het echt een uithoudingsslag
Maar als je door de pijn heen bent gaat het wel.

Laatste uurtje gaat bij mij vanzelf, heb dan zoveel energie altijd :D
9 vd 10 keer na een feest denk ik ook van, ik had nog wel een uurtje of 3 door kunnen gaan :P

Heb ik ook altijd :D Laatste uur nog door raggen, lekker vrolijk de bus in, aankomen op de bestemming en de bus niet meer uit raken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 01:50 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Headhunterz draait harder dan een gemiddelde set van Wildstylez, Brennan Heart of misschien wel Ran-D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 02:48 

Donateur

Chukkels schreef:
mrazura schreef:

Headhunterz draait harder dan een gemiddelde set van Wildstylez, Brennan Heart of misschien wel Ran-D :P

Hhz setje op the Qontinent was gewoon bewegen op; Rock Civilization, Power of the mind, een stel andere oude nr's & Doomed.

Voor mij vrij weinig reden om stil te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 20:29 

Lijkt me vrij obvious dat het 10x vetter is met een dikke sfeer dan met een dooie sfeer. Niets zo mooi als samen genieten ipv alleen genieten. Vind het onbegrijpelijk dat mensen de sfeer om zich heen niet bepalend vinden voor hoe ze het zelf ervaren! Wat is dan precies de meerwaarde van zo'n feest? Is het dat het harder staat? Promo's?

Voor mij betekent een feest harde muziek, extra hard uit je dak gaan omdat er (in een wenselijke situatie) alleen maar liefhebbers staan waarmee je samen kan rausen. Vet mixwerk etc natuurlijk ook, maar ik ga niet naar een feest om rustig aan te doen. Doe ik thuis wel, of bij Marino achter de draaitafels!

Khadber, ben het dus op dit vlak echt totaal met je oneens. Ieder puntje waardoor een feest vetter zou zijn is een puntje die ik graag zie. Als er dus hee hoo wordt geroepen, ontzettend slecht mixwerk is, heel veel hitjes worden gedraaid, dooie DJ's staan, slechte opbouw is, matige lichtshow, en veel dagjesmensen staan vind ik het dus al geen vet feest. Nogal wiedes he? Allemaal dingen die me belemmeren om echt hard uit mn dak te gaan. Een feest hoort iets extra's te zijn, nothing more nothing less.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 10:41 

Artiest

Ik ben het niet eens met de stelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:56 

Donateur

Ik persoonlijk kom naar een feest om volgas los te gaan, genieten van de muziek, en daarop al me energie eruit te gooien. Als ik stil sta dan ben ik meestal een babbeltje aan het maken. Maar een feeest voor mij is een topfeest als er gewoon door iedereen is losgegaan, er een vriendelijke sfeer hangt. En dat ik na het feest met kramp in me bed lig. Dat is voor mij persoonlijk een topfeest.

EDIT: En de sets van de dj's hebben ook veel invloed!! goede trackkeuzes, de show opzich maakt mij niet echt heel veel uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
mrazura schreef:

Ik doel op het volk iedere artiest aantrekt. Als je fftjes wil stilstaan lijkt het me niet teveel gevraagd om even je principes opzij te zetten en deel te nemen bij het handjesklapvolk. Op deze manier is er meer ruimte en zo komt het de sfeer ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
mrazura schreef:

Ik doel op het volk iedere artiest aantrekt. Als je fftjes wil stilstaan lijkt het me niet teveel gevraagd om even je principes opzij te zetten en deel te nemen bij het handjesklapvolk. Op deze manier is er meer ruimte en zo komt het de sfeer ten goede.

Verneukt de sfeer alleen maar verder voor degene die bij Headhunterz willen losgaan :P
Ik ga bij Thrillogy sowieso ook gedurende het feest naar de Headhunterz zaal, maar ben er een beetje bang voor dat het publiek ruk zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:13 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Verneukt de sfeer alleen maar verder voor degene die bij Headhunterz willen losgaan :P
Ik ga bij Thrillogy sowieso ook gedurende het feest naar de Headhunterz zaal, maar ben er een beetje bang voor dat het publiek ruk zal zijn.

mwha tijdens Gunz for hire zal het toch wel los gaan in die headhunterz zaal :)

OT; het grootste deel van de tijd wil ik wel los gaan op een feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:

Denk dat het dan juist stilvalt eigenlijk, is niks voor al die hhz fanboys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:12 

Hardtraxx Veteran

Ik wil het grootste deel van het feest losgaan, maar in het begin is het meestal bier drinken en een beetje klieren, behalve als (bijvoorbeeld Titan bij Decibel) er een favoriet vroeg aan het draaien is! Maar over het algemeen sta ik bijna de hele tijd los te gaan, af en toe een praatje maken en bier halen. Dat is t wel, kom echt puur voor de muziek :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 11:10 

Hardtraxx Elite

Naar een feest ga ik sowieso in eerste instantie voor de muziek, verder vind ik het gewoon extra lekker om nog los te gaan ook.
Als mensen zich goed vermaken door het hele feest stil te staan heb ik daar geen problemen mee en misschien ook wel respect voor op een manier, alleen houd dat op als mensen die stil staan je geen ruimte geven als ik wel los wil gaan.

Ik heb zelf zo iets van iedereen feest op zijn manier dat moet je respecteren, maar dat respect moet dan wel van beide kanten komen zo niet dat kan die gene te tering krijgen en ga ik hem of haar ook lekker in de weg zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:21 

Bierkoning

Gangsterdwerg schreef:
Djenz schreef:

Ik denk dat je je daar nog over zal verbazen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:52 

Donateur

Pommer schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Djenz schreef:

Ik denk dat je je daar nog over zal verbazen ;)

Inderdaad xd
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen