D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Wat is nu precies de functie van 4 CDJ's? Ik heb wel eens gehoord dat de buitenste 2 voor visuals gebruikt kunnen worden maar ik keek een liveset op slam FM en daar zag ik er ook 4.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
CDJ1 - Adaro - Hit you with that bang shit
CDJ2 - B-Front - Mysterias
CDJ3 - Crypsis - Strike
CDJ4 - Niks want je kan het ook overdrijven

CDJ1 is de plaat die je aan het spelen bent, en nu ga je CDJ 2 over de tweede climax inmixen. Ondertussen heb je CDJ3 op een loop gezet waardoor je de vetste tease in hardstyle (Unpredictable weehhh) kan maken. Nu zou je in principe terwijl je CDJ2 inmixt, CDJ3 kunnen teasen, of bijvoorbeeld direct in de mid van Mysterias.

Zo zijn er nog talloze opties natuurlijk. Wel jammer dat de enige die ik ken die er echt gebruik van maken Crypsis en Adaro zijn.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Ah oke, bedankt:)
S
DJ_Tim wrote:Wat is nu precies de functie van 4 CDJ's? Ik heb wel eens gehoord dat de buitenste 2 voor visuals gebruikt kunnen worden maar ik keek een liveset op slam FM en daar zag ik er ook 4.
Ik zou adviseren om eventjes naar dit setje te luisteren als je wilt weten wat voor gekkigheid daar allemaal mee uitgehaald kan worden.

The Z. vs Reactiv @ Wasted Festival 2014
View on SoundCloud

Als ik me het goed herinner wordt het vooral vanaf de break van KYHU erg interessant.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
TiMOTHYb wrote: Zo zijn er nog talloze opties natuurlijk. Wel jammer dat de enige die ik ken die er echt gebruik van maken Crypsis en Adaro zijn.
Geck-O, Clock Kid & The Outside Agency gebruiken ook wel eens 3 of 4 decks.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
In hardtechno zie je dat ook heel erg veel, kijk maar eens videosetjes van Fernanda Martins ofzo.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Degos & Re-Done gebruiken ook wel eens 3 decks.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
4 cdj's is vaak ook technisch veel makkelijker. De meeste dj's hebben 3 cdjs op hun rider staan. Mocht er 1 het begeven (wat best vaak voorkomt) heeft de dj nog steeds 3 cdj's over om zn ding te doen. Ook makkelijk voor de dj wissels :)
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
stefaneke wrote: The Z. vs Reactiv @ Wasted Festival 2014
View on SoundCloud

Als ik me het goed herinner wordt het vooral vanaf de break van KYHU erg interessant.
Hahaha hoe vet! :worship:
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Weet niet of dit het juiste topic ervoor is, maar ik ben mezelf laatste tijd beetje aan het verdiepen in subground enzo en het is best wel leuk genre alleen ik zoek meer liedjes die lijken op deze tracks/stijl

View on YouTube

View on YouTube
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Er is een heel forumdeel voor dat soort tracks, zie Hardtrance. ^^
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Luister gewoon de Qult radioshow en wat Qult setjes ;)
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Ga ik doen, thanks! Maar ik dacht dat jullie misschien aantal nummertjes kenden met ook zon lekkere melodie ofzo :p
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Zin wrote:Ga ik doen, thanks! Maar ik dacht dat jullie misschien aantal nummertjes kenden met ook zon lekkere melodie ofzo :p
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Negert wrote:
Zin wrote:Ga ik doen, thanks! Maar ik dacht dat jullie misschien aantal nummertjes kenden met ook zon lekkere melodie ofzo :p
View on YouTube
:love:
Donateur
last seen Aug 2024
Ik zal vast een ontiegelijke retard lijken maar ik ga het toch vragen. Wie of wat is die 'Dheeraj Kumar Edm' die in elke status van Bass Modulators / Villain getagd wordt?
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
TiMOTHYb wrote:Ik zal vast een ontiegelijke retard lijken maar ik ga het toch vragen. Wie of wat is die 'Dheeraj Kumar Edm' die in elke status van Bass Modulators / Villain getagd wordt?
Een idioot die zich in elke status van een dj/producer tagged.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Had dacht ik ergens eens gelezen dat ie voor Spinnin' Records werkt. Maar het wordt wel irritant, ja. Overigens niet alleen bij hen, zowat bij alle bekende(re) dj's/producers.
M
Hardtraxx Veteran
Qlown wrote:Had dacht ik ergens eens gelezen dat ie voor Spinnin' Records werkt..
Denk het niet. :P
Donateur
last seen Aug 2024
Dat staat inderdaad op z'n profiel, maar hij heeft ook 14k volgers of zo.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Mitzinator wrote:
Qlown wrote:Had dacht ik ergens eens gelezen dat ie voor Spinnin' Records werkt..
Denk het niet. :P
Ik denk dat die dan al lang ontslagen zou zijn. xd
M
Hardtraxx Veteran
TiMOTHYb wrote:Dat staat inderdaad op z'n profiel, maar hij heeft ook 14k volgers of zo.
Komt omdat hij overal zn naam tagged.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Zijn Geck-e - Technocity en We Need Education ooit gereleased? Ik heb alleen de versies van het defqon album.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Lyst wrote:Zijn Geck-e - Technocity en We Need Education ooit gereleased? Ik heb alleen de versies van het defqon album.
Beiden waren toch full op dat album?

http://www.beatport.com/track/technocit ... ix/4462041
http://www.beatport.com/track/we-need-e ... ix/4462040
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Thump staat daar ook op, maar die is een tijdje gelden gratis uitgebracht. Ik dacht misschien had ik de officiële release van de andere twee tracks gemist.