Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
En hoe zit dat met Geck-E - Shakedown? Is die ooit uitgebracht?
Artiest
1973 posts member since 2009
Lyst wrote:Zijn Geck-e - Technocity en We Need Education ooit gereleased? Ik heb alleen de versies van het defqon album.
Defqon album was de officiele release. Ik heb de download buttons nu ook aangezet op Soundcloud voor die tracks :)
The Skribbler wrote:En hoe zit dat met Geck-E - Shakedown? Is die ooit uitgebracht?
Komt nog
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Geck-o wrote:
Lyst wrote:Zijn Geck-e - Technocity en We Need Education ooit gereleased? Ik heb alleen de versies van het defqon album.
Defqon album was de officiele release. Ik heb de download buttons nu ook aangezet op Soundcloud voor die tracks :)
The Skribbler wrote:En hoe zit dat met Geck-E - Shakedown? Is die ooit uitgebracht?
Komt nog
En A New Wave?
Artiest
1973 posts member since 2009
Alles komt.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Zin wrote:Ga ik doen, thanks! Maar ik dacht dat jullie misschien aantal nummertjes kenden met ook zon lekkere melodie ofzo :p
Ik ben me er ook in aan het verdiepen en ik vind acti & antolini - belther ook een erg lekkere melodie hebben.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
The Skribbler wrote:En hoe zit dat met Geck-e - Shakedown? Is die ooit uitgebracht?
Als er een track is waar op ik niet kan wachten he :love:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Geck-o wrote:Alles komt.
Hmm, inb4 ze komen op het album? :D
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
View on SoundCloud

DL staat aan nu
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
DJ_Tim wrote:
View on SoundCloud

DL staat aan nu
Geck-o wrote:
:P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Top, dan kan ik ze opnemen in mijn top40 van dit jaar. Ik had ze vorig jaar niet meegenomen, omdat ze slechts op een compilatie album stonden. :)
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Sry overheen gekeken :$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik zoek meer tracks van The Outside Agency/Hidden met dubstepstukken, zoals Godspeed & Time Device. Kan iemand er een paar noemen?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Drastic :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Sowieso veel elementen op Hidden's Enclosed album, al is daar moeilijk een stempel op te drukken :P sowieso een pareltje om in weg te dromen

Daarnaast heeft Hidden - Dying Star een zeer aanwezige :P
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Speedbump.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Waar komt de melodie uit de Beholder & Max Enforcer remix van Stampuhh eigenlijk vandaan?
View on YouTube
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
PNXRMX wrote:Waar komt de melodie uit de Beholder & Max Enforcer remix van Stampuhh eigenlijk vandaan?
View on YouTube
Nummer heet "The Snake Charmer"

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
dawasiknie wrote:Drastic :)
Steffnov wrote:Sowieso veel elementen op Hidden's Enclosed album, al is daar moeilijk een stempel op te drukken :P sowieso een pareltje om in weg te dromen

STAN- wrote:Speedbump.
Speedbump, Drastic en Dying Star wist ik allemaal al, ik zal dat enclosed album eens opzetten. Bedankt voor de antwoorden.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Daveytl wrote:
dawasiknie wrote:Drastic :)
Steffnov wrote:Sowieso veel elementen op Hidden's Enclosed album, al is daar moeilijk een stempel op te drukken :P sowieso een pareltje om in weg te dromen

STAN- wrote:Speedbump.
Speedbump, Drastic en Dying Star wist ik allemaal al, ik zal dat enclosed album eens opzetten. Bedankt voor de antwoorden.
Probeer deze eens vanaf 4:00.
View on YouTube
A
je heb in de Theracords Webshop http://www.theracords.com/webshop verschillende soorten t-shirts; vintage, classic en fitted. Kan iemand mij het verschil uitleggen?(vooral de eerste twee)
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Davey, The Weather In My Mind heeft ook wel iets dubstep-ish.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Een paar maanden terug ben ik een Catatonic Overload tribute mix tegen gekomen (rond de tijd dat ze nog 1 keer samen gingen draaien voor 5 years of theracords), iemand die die toevallig nog heeft? kan hem namelijk niet meer op m'n laptop vinden :(
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Rickzel wrote:Een paar maanden terug ben ik een Catatonic Overload tribute mix tegen gekomen (rond de tijd dat ze nog 1 keer samen gingen draaien voor 5 years of theracords), iemand die die toevallig nog heeft? kan hem namelijk niet meer op m'n laptop vinden :(
http://lsdb.nl/set/105797/heny-a-tribut ... 02-12.html

Downloadlink: http://www8.zippyshare.com/v/46272753/file.html
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Daveytl wrote:
Rickzel wrote:Een paar maanden terug ben ik een Catatonic Overload tribute mix tegen gekomen (rond de tijd dat ze nog 1 keer samen gingen draaien voor 5 years of theracords), iemand die die toevallig nog heeft? kan hem namelijk niet meer op m'n laptop vinden :(
http://lsdb.nl/set/105797/heny-a-tribut ... 02-12.html

Downloadlink: http://www8.zippyshare.com/v/46272753/file.html
held :thumbsup: thanks man, had idd even niet aan LSDB gedacht :$
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Haha graag gedaan