Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Steffnov wrote:
Jonas wrote:Die Drop Your Own Area's op Q-base, zijn die echt in bunkers of gewoon in die kleine Ammo's?
Er gaat er maar 1 winnen, en die eindigt in een ammo bunker :thumbup:
Bedankt :).
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
@ mijn vraag over die font, ik weet het al!
Hardtraxxer
336 posts member since 2011
last seen May 2025
hoi,

heb een vraag over een usb 2.0 en 3.0

Ik weet dat een 3.0 sneller werkt maar het aansluit stuk mond of hoe je dat noemt is dat gewoon het zelfde als een 2.0?

En als je op cdj's draaid met usb is er dan een verschil tussen een 2.0 en 3.0?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
terryp wrote:hoi,

heb een vraag over een usb 2.0 en 3.0

Ik weet dat een 3.0 sneller werkt maar het aansluit stuk mond of hoe je dat noemt is dat gewoon het zelfde als een 2.0?

En als je op cdj's draaid met usb is er dan een verschil tussen een 2.0 en 3.0?
Connector van 3.0 is blauw, dat is het enige verschil. Ja de bedrading loopt anders in 3.0 waardoor hogere snelheden worden bereikt en het minder energie kost. Beiden kanten moeten overigens 3.0 zijn. Dus met een CDJ (wat volgens mij tot nu toe allemaal 2.0 is) ga je dus niets merken als je een 3.0 USB gebruikt ;)
H
Jeroentjuh82 wrote:Iemand de decibel 2014 stream opgenomen?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Krijg hem niet van youtube gedownload (met video) :/
H
Weet er iemand of je bij Hardstyle.com ook je geschiedenis kunt zien van wat je al gekocht hebt? Kan het niet zien omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet en het e-mail adres wat ik toendertijd altijd gebruikte niet meer klopt, maar alvorens ik ze ga mailen met de vraag het e-mail adres van mijn oude account aan te passen wil ik weten of dit mogelijk is.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Fekete wrote:Weet er iemand of je bij Hardstyle.com ook je geschiedenis kunt zien van wat je al gekocht hebt? Kan het niet zien omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet en het e-mail adres wat ik toendertijd altijd gebruikte niet meer klopt, maar alvorens ik ze ga mailen met de vraag het e-mail adres van mijn oude account aan te passen wil ik weten of dit mogelijk is.
Opzich kun je deze vraag ook in die mail zetten. :P
H
Ja zou ik ook wel kunnen doen, echter hier heb ik wat sneller antwoord ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bij Hardstyle.com loop je bovendien het risico nooit meer antwoord op je mail te krijgen, maar dat had ik geloof ik wel eens gezegd ergens.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Net even vlug gekeken en ja je kan dat zien. :)
TiMOTHYb wrote:Bij Hardstyle.com loop je bovendien het risico nooit meer antwoord op je mail te krijgen, maar dat had ik geloof ik wel eens gezegd ergens.
Ik heb anders al een paar keer een mail gestuurd en kreeg altijd antwoord.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Mail sturen naar info@hardstyle.com, en als je geen antwoord krijgt even de twitter van @bassmodulators en @rudypeters spammen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Qlown wrote: Ik heb anders al een paar keer een mail gestuurd en kreeg altijd antwoord.
Ik niet. :)
H
Qlown wrote:Net even vlug gekeken en ja je kan dat zien. :)
TiMOTHYb wrote:Bij Hardstyle.com loop je bovendien het risico nooit meer antwoord op je mail te krijgen, maar dat had ik geloof ik wel eens gezegd ergens.
Ik heb anders al een paar keer een mail gestuurd en kreeg altijd antwoord.
Thanks, ga ze mailen :) Bedankt. En ja inderdaad, kan zeker mailen en dan wachten op antwoord maar goed, dit ging voor mij sneller.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Hoe zit het nu juist met Warface qua produceren? Doet Triax dit nog of is het Youri ondertussen? (cho ik haat het om DJ's bij de voornaam te noemen, maar kan nu even niet anders :)) Ik vroeg me dit af omdat ik Youri net op een foto van Frequencerz zie in de studio en er toch gezegd werd dat Triax de producties ging doen...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Jonas wrote:Hoe zit het nu juist met Warface qua produceren? Doet Triax dit nog of is het Youri ondertussen? (cho ik haat het om DJ's bij de voornaam te noemen, maar kan nu even niet anders :)) Ik vroeg me dit af omdat ik Youri net op een foto van Frequencerz zie in de studio en er toch gezegd werd dat Triax de producties ging doen...
Na de Spoontech tijd vond Triax dat Youri genoeg had geleerd en heeft hij het project los gelaten. Dat is in het kort het verhaal.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
View on SoundCloud

Heeft er iemand de tracklist van bovengenoemde set :loving: :love:
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
SkiggyRapz18 wrote:View on SoundCloud

Heeft er iemand de tracklist van bovengenoemde set :loving: :love:
Voor als je hem nog niet hebt: http://lsdb.nl/set/157566/promo-defqon1 ... 07-14.html
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Apr 2018
Worden de aftermovies hier niet meer aangepast?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Scope - Shimmy Shaker Reloaded, ooit gereleased?
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Steffnov wrote:
Jonas wrote:Hoe zit het nu juist met Warface qua produceren? Doet Triax dit nog of is het Youri ondertussen? (cho ik haat het om DJ's bij de voornaam te noemen, maar kan nu even niet anders :)) Ik vroeg me dit af omdat ik Youri net op een foto van Frequencerz zie in de studio en er toch gezegd werd dat Triax de producties ging doen...
Na de Spoontech tijd vond Triax dat Youri genoeg had geleerd en heeft hij het project los gelaten. Dat is in het kort het verhaal.
Remco Jan (Triax) produceert nog steeds voor Warface hoor. Credits van FTP en Schizophrenics staan op Discogs zelfs alleen op naam van Remco Jan.

Hij staat ook bij de credits van de nieuwe release (https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=545CD35B).
A
Is die nieuwe (2012?) versie van Ran-D - Living For The Moment eigenlijk ooit officieel gereleased?
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
AndyAsteroids wrote:Is die nieuwe (2012?) versie van Ran-D - Living For The Moment eigenlijk ooit officieel gereleased?
Nope, net zoals Fanatics nooit weggegeven terwijl ie wel heeft gezegd ze als Free Release weg te doen.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
wootum wrote: Fanatics
:loving:
Wat blijft dat een dikke plaat :worship:
A
Hm jammer. Goeie herinnering aan die plaat :)