Gaat B-Front nog vragen beantwoorden?
Heb niet het idee dat hij de Q&A heel erg leuk vindt ofzo...
Hee Bob, je gaat de vragen op Hardtraxx toch niet ontlopen?iMark wrote:Gaat B-Front nog vragen beantwoorden?
dan zou ik het nog maar eens goed doorlezen, vind dat namelijk best wel meevallen ! gaat echt alle kanten op met de vragen!Delt-A wrote:1/3e van de vragen komt ook neer op: Vind jij de scene tegenwoordig ook zo kut?
Hij heeft op dit moment een drukke week, kan toch? Headhunterz had op dat moment misschien juist wat meer tijd. Conclusies hoeven in ieder geval niet meteen getrokken te wordenDakpan wrote:Apart dat Headhunterz hier wel ruim de tijd voor had en B-Front niet... Niets ten nadele van B-Front natuurlijk maar HHz lijkt me nog een stuk drukker leven hebben dan B-Front.
Rickzel wrote:dan zou ik het nog maar eens goed doorlezen, vind dat namelijk best wel meevallen ! gaat echt alle kanten op met de vragen!Delt-A wrote:1/3e van de vragen komt ook neer op: Vind jij de scene tegenwoordig ook zo kut?
alleen vragen als "heb je wel eens overwogen om je haren te verven" vond ik wat vreemd
Dat jij tijd voor hardtraxx hebt zeg, heb jij geen zware studie, een drukke baan en een wagen die binnen 4 weken af moet?pecola-tje wrote:Vergeet niet dat hij moest produceren, boekingen had, maar daar bovenop was hij ook nog eens jarig!
Niet zo gek dat hij dan liever wat tijd voor zichzelf en familie+vrienden wil hebben, vergeleken met de vragenronde hier op Hardtraxx
Ik vraag me af of B-Front wel kan beantwoorden nu het topic op slot zit. Volgens mij is zoiets ook al eerder gebeurdiMark wrote:Gaat B-Front nog vragen beantwoorden?
Kan hij wel jaRawbin wrote:Ik vraag me af of B-Front wel kan beantwoorden nu het topic op slot zit. Volgens mij is zoiets ook al eerder gebeurdiMark wrote:Gaat B-Front nog vragen beantwoorden?
die zit al vol geloof ik!W0uT3R wrote:Je kan toch bij t vakantiepark van Walibi verblijven?
huh?pelkmans wrote:die zit al vol geloof ik!W0uT3R wrote:Je kan toch bij t vakantiepark van Walibi verblijven?
Laatste weekend van juni
Defqon.1 Festival vindt in 2014 plaats in het laatste weekend van juni. Zet deze data alvast in je agenda: 27, 28 en 29 juni 2014.
Net als vorig jaar, openen we de camping op vrijdagmiddag 27 juni en feesten we door tot zondagavond.
Uiteraard blijft de camping geopend tot maandagmiddag.
Start verkoop is 29 maart 2014
Dit jaar start de verkoop van Defqon.1 tickets op zaterdag 29 maart om 13:00 uur. Op deze datum gaan alle tickets voor Defqon.1 tegelijk in de verkoop. Je kunt dan dus zowel weekend tickets als zaterdag tickets bestellen.
De Defqon.1 camping was in 2013 een groot succes! Met een 24-uurs radio tent, een supermarkt en camping store, een bioscoop, een full-service restaurant en gratis WiFi werd de camping door de 20.000 kampeerders bijzonder goed gewaardeerd. Daar doen we aankomend jaar nog een schepje bovenop; de Defqon.1 camping wordt in 2014 groter en dikker dan ooit! Daarom hebben wij voor volgend jaar meer kaarten beschikbaar gesteld voor het weekend. Een weekend ticket geeft je toegang tot 2 volle festivaldagen, “The Gathering” op vrijdagavond, een dikke afterparty en een plekje op de sfeervolle Defqon.1 camping. Wil je alleen op zaterdag komen? Dat kan natuurlijk ook! Maar let op: vanwege de stijging van het aantal weekend warrior tickets, zijn er minder kaarten voor zaterdag beschikbaar.
is www.google.nl bij jouw buitenwerking?pelkmans wrote:ik wil wel graag op de camping maar vrienden van mij willen niet in een tentje slapen.. zijn er ook huisjes ofzo?
Travel Package: Extended Ticket + accommodatie (bungalow of 10-persoons tent)
View on YouTubeLeonidas wrote:Waarom is er geen full versie van 2 Best Enemies – Les Drums (Technoboy Remix) op YT meer te vinden?