Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat B-Front nog vragen beantwoorden?
Heb niet het idee dat hij de Q&A heel erg leuk vindt ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1/3e van de vragen komt ook neer op: Vind jij de scene tegenwoordig ook zo kut? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Gaat B-Front nog vragen beantwoorden?
Heb niet het idee dat hij de Q&A heel erg leuk vindt ofzo...

Hee Bob, je gaat de vragen op Hardtraxx toch niet ontlopen?
- nee maar ik heb nog veel werk gehad afgelopen week :-) die vragen worden beantwoord ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
1/3e van de vragen komt ook neer op: Vind jij de scene tegenwoordig ook zo kut? :P


dan zou ik het nog maar eens goed doorlezen, vind dat namelijk best wel meevallen ! gaat echt alle kanten op met de vragen!

alleen vragen als "heb je wel eens overwogen om je haren te verven" vond ik wat vreemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart dat Headhunterz hier wel ruim de tijd voor had en B-Front niet... Niets ten nadele van B-Front natuurlijk maar HHz lijkt me nog een stuk drukker leven hebben dan B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 09:33 
 

Dakpan schreef:
Apart dat Headhunterz hier wel ruim de tijd voor had en B-Front niet... Niets ten nadele van B-Front natuurlijk maar HHz lijkt me nog een stuk drukker leven hebben dan B-Front.

Hij heeft op dit moment een drukke week, kan toch? Headhunterz had op dat moment misschien juist wat meer tijd. Conclusies hoeven in ieder geval niet meteen getrokken te worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 09:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
1/3e van de vragen komt ook neer op: Vind jij de scene tegenwoordig ook zo kut? :P


dan zou ik het nog maar eens goed doorlezen, vind dat namelijk best wel meevallen ! gaat echt alle kanten op met de vragen!

alleen vragen als "heb je wel eens overwogen om je haren te verven" vond ik wat vreemd :P


:lol: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet niet dat hij moest produceren, boekingen had, maar daar bovenop was hij ook nog eens jarig!
Niet zo gek dat hij dan liever wat tijd voor zichzelf en familie+vrienden wil hebben, vergeleken met de vragenronde hier op Hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:23 
 

pecola-tje schreef:
Vergeet niet dat hij moest produceren, boekingen had, maar daar bovenop was hij ook nog eens jarig!
Niet zo gek dat hij dan liever wat tijd voor zichzelf en familie+vrienden wil hebben, vergeleken met de vragenronde hier op Hardtraxx :P


Dat jij tijd voor hardtraxx hebt zeg, heb jij geen zware studie, een drukke baan en een wagen die binnen 4 weken af moet? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo Hardtraxxers,

Misschien is deze vraag allang gesteld en beantwoord, maar toch vraag ik het even.

Ik vraag mij al jaren af waarom er nog geen app voor android/ios is om makkelijk door de Hardtraxx forum topics te bladeren etc. Via de browser is niet echt de fijnste manier om door hardtraxx te bladeren.

Zijn er niet toevallig slimme app makers binnen Hardtraxx die dat zouden kunnen maken?
Volgens mij zijn er genoeg mensen die dat graag zouden willen hebben. Eventueel zou deze app wat geld kunnen kosten als bijdrage voor de makers en misschien een gedeelte om hardtraxx in de lucht te houden?

Laat maar weten wat jullie erover denken :)

Gr, Gydo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is Jor-D wel mee bezig geweest volgens mij. Alleen is het project nooit afgemaakt. En aangezien hij nu de site te koop heeft staan denk ik niet dat dat er in de nabije toekomst nog gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:09 
 
Hardtraxxer

is er iemand hier die wel is tijdens het defqon weekend op een camping in de buurt van het terrein heeft gezeten? zo ja welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kan toch bij t vakantiepark van Walibi verblijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Gaat B-Front nog vragen beantwoorden?
Heb niet het idee dat hij de Q&A heel erg leuk vindt ofzo...


Ik vraag me af of B-Front wel kan beantwoorden nu het topic op slot zit. Volgens mij is zoiets ook al eerder gebeurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
iMark schreef:
Gaat B-Front nog vragen beantwoorden?
Heb niet het idee dat hij de Q&A heel erg leuk vindt ofzo...


Ik vraag me af of B-Front wel kan beantwoorden nu het topic op slot zit. Volgens mij is zoiets ook al eerder gebeurd :P

Kan hij wel ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:46 
 
Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Je kan toch bij t vakantiepark van Walibi verblijven?

die zit al vol geloof ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pelkmans schreef:
W0uT3R schreef:
Je kan toch bij t vakantiepark van Walibi verblijven?

die zit al vol geloof ik!


huh? xd Ticket verkoop moet toch nog beginnen, dan koop je een combi ticket (incl camping). Die camping zit nog lang niet vol

Citaat:
Laatste weekend van juni
Defqon.1 Festival vindt in 2014 plaats in het laatste weekend van juni. Zet deze data alvast in je agenda: 27, 28 en 29 juni 2014.
Net als vorig jaar, openen we de camping op vrijdagmiddag 27 juni en feesten we door tot zondagavond.
Uiteraard blijft de camping geopend tot maandagmiddag.

Start verkoop is 29 maart 2014
Dit jaar start de verkoop van Defqon.1 tickets op zaterdag 29 maart om 13:00 uur. Op deze datum gaan alle tickets voor Defqon.1 tegelijk in de verkoop. Je kunt dan dus zowel weekend tickets als zaterdag tickets bestellen.

De Defqon.1 camping was in 2013 een groot succes! Met een 24-uurs radio tent, een supermarkt en camping store, een bioscoop, een full-service restaurant en gratis WiFi werd de camping door de 20.000 kampeerders bijzonder goed gewaardeerd. Daar doen we aankomend jaar nog een schepje bovenop; de Defqon.1 camping wordt in 2014 groter en dikker dan ooit! Daarom hebben wij voor volgend jaar meer kaarten beschikbaar gesteld voor het weekend. Een weekend ticket geeft je toegang tot 2 volle festivaldagen, “The Gathering” op vrijdagavond, een dikke afterparty en een plekje op de sfeervolle Defqon.1 camping. Wil je alleen op zaterdag komen? Dat kan natuurlijk ook! Maar let op: vanwege de stijging van het aantal weekend warrior tickets, zijn er minder kaarten voor zaterdag beschikbaar.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 15:58 
 
Hardtraxxer

ik wil wel graag op de camping maar vrienden van mij willen niet in een tentje slapen.. zijn er ook huisjes ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pelkmans schreef:
ik wil wel graag op de camping maar vrienden van mij willen niet in een tentje slapen.. zijn er ook huisjes ofzo?


is www.google.nl bij jouw buitenwerking?


Citaat:
Travel Package: Extended Ticket + accommodatie (bungalow of 10-persoons tent)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:08 
 
Hardtraxxer

sorry haha kon het niet zo goed vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is er geen full versie van 2 Best Enemies – Les Drums (Technoboy Remix) op YT meer te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 00:49 
 
Hardtraxx Crew

Leonidas schreef:
Waarom is er geen full versie van 2 Best Enemies – Les Drums (Technoboy Remix) op YT meer te vinden?



? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreemd, kon hem gister echt totaal niet vinden, hooguit een lelijke preview van 1 minuut. Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou graag met TOTW (Hardcore) aan de slag willen gaan, is dat toegestaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik zou graag met TOTW (Hardcore) aan de slag willen gaan, is dat toegestaan?

Dennis deed dat altijd (nouja.. eigenlijk niet altijd :P ), bespreek het even met hem :)
Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen