Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
stefan_helmond schreef:
Ik zou graag met TOTW (Hardcore) aan de slag willen gaan, is dat toegestaan?

Dennis deed dat altijd (nouja.. eigenlijk niet altijd :P ), bespreek het even met hem :)

En wie is Dennis? Broken Balance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er eigenlijk gebeurt met 'Maxter' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Wat is er eigenlijk gebeurt met 'Maxter' ?

SpiRiT schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Maxter?

Maxter (Leonardo Toni) was een alias van 1 van het duo, toen ze nog The R3bels waren. De andere is toen weggegaan, waardoor Leonardo in zijn eentje verder ging als The R3belz. Hij heeft toen besloten het Maxter-project te laten gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er eigenlijk nog wat bekende harder EDM producers/dj's die uit Spanje komen? Ik kan alleen Pau DJ bedenken. Die is van 'Put your hands up for Madrid!', samen met Alphaverb. Maar echt heel bekend kan ik hem niet noemen. :P

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Zijn er eigenlijk nog wat bekende harder EDM producers/dj's die uit Spanje komen? Ik kan alleen Pau DJ bedenken. Die is van 'Put your hands up for Madrid!', samen met Alphaverb. Maar echt heel bekend kan ik hem niet noemen. :P

Iemand?

In de hardcore is Spanje best aardig vertegenwoordig met namen als Wasted Mind, Rayden, Juanma, Javi Boss, Omi en The Empire (vooral veel talentjes hierin trouwens), in de hardstyle zou ik het zo ook niet weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

The Beast Project dacht ik (releasen op Activa Records)? Verder weet ik niet echt zo nog iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jack Overdose is een Spanjaard, maar is al 8 jaar gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
The Beast Project dacht ik (releasen op Activa Records)? Verder weet ik niet echt zo nog iemand.


Vyolet, producties op Wicked Records:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Zijn er eigenlijk nog wat bekende harder EDM producers/dj's die uit Spanje komen? Ik kan alleen Pau DJ bedenken. Die is van 'Put your hands up for Madrid!', samen met Alphaverb. Maar echt heel bekend kan ik hem niet noemen. :P

Iemand?

https://partyflock.nl/country/10/artists#artists
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/artist/searchresu ... D%5B%5D=64

Dit is iets completer dan wat Stefan doet... Spaanse DJ's, Producers en live-acts die als genre early hs, hs, hardtrance, hardhouse, raw hs en hs als genre hebben.

Ken er zelf ongeveer niemand van xd

Vyolet heeft trouwens sinds 2011 niets meer uitgebracht volgens discogs. (Daarnaast meen ik dat Zatox voor Vyolet produceerde... hij was ook de enige DJ die ik ooit Burning heb horen draaien :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Vyolet heeft trouwens sinds 2011 niets meer uitgebracht volgens discogs. (Daarnaast meen ik dat Zatox voor Vyolet produceerde... hij was ook de enige DJ die ik ooit Burning heb horen draaien :P )


Er was een reden om die foto te posten, dat is toch genoeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Er was een reden om die foto te posten, dat is toch genoeg. :P

Tja, maar als ik dan die andere foto's van haar zie, vind ik het maar een vies wijf xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
https://partyflock.nl/artist/searchresult?NAME=&TYPE%5B%5D=dj&TYPE%5B%5D=producer&TYPE%5B%5D=act&GENDER=&COUNTRYID=10&GID%5B%5D=48&GID%5B%5D=29&GID%5B%5D=8&GID%5B%5D=9&GID%5B%5D=12&GID%5B%5D=64

Dit is iets completer dan wat Stefan doet... Spaanse DJ's, Producers en live-acts die als genre early hs, hs, hardtrance, hardhouse, raw hs en hs als genre hebben.

Hoe heb je dat gedaan?

The Skribbler schreef:
Ken er zelf ongeveer niemand van xd

Ik heb Arzadous een keer op Kings of Hardstyle gezien,
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Hoe heb je dat gedaan?

Gewoon... klikken op geavanceerd zoeken xd Dan kan je alle genres aanvinken die je wilt zien en nog veel meer opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
stefan_helmond schreef:
Hoe heb je dat gedaan?

Gewoon... klikken op geavanceerd zoeken xd Dan kan je alle genres aanvinken die je wilt zien en nog veel meer opties.

Haha, had ik nog iets eens gezien...thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 20:06 
 
Hardtraxxer

Fekete schreef:
Dakpan schreef:
Apart dat Headhunterz hier wel ruim de tijd voor had en B-Front niet... Niets ten nadele van B-Front natuurlijk maar HHz lijkt me nog een stuk drukker leven hebben dan B-Front.

Hij heeft op dit moment een drukke week, kan toch? Headhunterz had op dat moment misschien juist wat meer tijd. Conclusies hoeven in ieder geval niet meteen getrokken te worden ;)


Niets dan lof voor het feit dat hij dit doet, en niets dan lof voor zijn producties, maar dit gaat nu toch de 'verkeerde' kant op? Dat hij een drukke week had kan voorkomen, maar dat in 2 weken niet in staat bent om meer dan 5 vragen te beantwoorden is toch raar?

Tenzij er iets ernstigs is gebeurd in zijn omgeving, maar in alle andere gevallen vind ik dit vies tegenvallen..
Desnoods beantwoord je elke avond een paar vragen, het kan bijna niet dat hij hier geen tijd voor heeft. Heady beantwoordde vragen tijdens het reizen naar/tussen gigs, bij het thuiskomen van gigs, en Bob zou geen tijd hebben om wat vragen te beantwoorden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 08:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Fekete schreef:
Dakpan schreef:
Apart dat Headhunterz hier wel ruim de tijd voor had en B-Front niet... Niets ten nadele van B-Front natuurlijk maar HHz lijkt me nog een stuk drukker leven hebben dan B-Front.

Hij heeft op dit moment een drukke week, kan toch? Headhunterz had op dat moment misschien juist wat meer tijd. Conclusies hoeven in ieder geval niet meteen getrokken te worden ;)


Niets dan lof voor het feit dat hij dit doet, en niets dan lof voor zijn producties, maar dit gaat nu toch de 'verkeerde' kant op? Dat hij een drukke week had kan voorkomen, maar dat in 2 weken niet in staat bent om meer dan 5 vragen te beantwoorden is toch raar?

Tenzij er iets ernstigs is gebeurd in zijn omgeving, maar in alle andere gevallen vind ik dit vies tegenvallen..
Desnoods beantwoord je elke avond een paar vragen, het kan bijna niet dat hij hier geen tijd voor heeft. Heady beantwoordde vragen tijdens het reizen naar/tussen gigs, bij het thuiskomen van gigs, en Bob zou geen tijd hebben om wat vragen te beantwoorden..


Headhunterz stuurde zelfs PB's met een aanvulling op zijn antwoord. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij bijna alle feesten staat bij de informatie dat ze zich aan het lokale beleid van de gemeente moeten houden, namelijk zero tolerance. Betekent dit dat er gemeentes zijn waar geen Zero Tolerance beleid is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:07 
 
Artiest

Protech DJ schreef:
Fekete schreef:
Dakpan schreef:
Apart dat Headhunterz hier wel ruim de tijd voor had en B-Front niet... Niets ten nadele van B-Front natuurlijk maar HHz lijkt me nog een stuk drukker leven hebben dan B-Front.

Hij heeft op dit moment een drukke week, kan toch? Headhunterz had op dat moment misschien juist wat meer tijd. Conclusies hoeven in ieder geval niet meteen getrokken te worden ;)


Niets dan lof voor het feit dat hij dit doet, en niets dan lof voor zijn producties, maar dit gaat nu toch de 'verkeerde' kant op? Dat hij een drukke week had kan voorkomen, maar dat in 2 weken niet in staat bent om meer dan 5 vragen te beantwoorden is toch raar?

Tenzij er iets ernstigs is gebeurd in zijn omgeving, maar in alle andere gevallen vind ik dit vies tegenvallen..
Desnoods beantwoord je elke avond een paar vragen, het kan bijna niet dat hij hier geen tijd voor heeft. Heady beantwoordde vragen tijdens het reizen naar/tussen gigs, bij het thuiskomen van gigs, en Bob zou geen tijd hebben om wat vragen te beantwoorden..


Ik wil hier even op reageren :)

ik heb idd erg druk gehad / nog steeds wel!
Ik leg me focus op dat moment op me muziek en dan zit ik wat minder op het internet! Ook afgelopen 2 weken wat meetings gehad, studio en me verjaardag! en ook veel gesport :) dus bij deze sorry dat ik daardoor minder snel de vragen heb beantwoord als een paar van jullie liever hadden gezein :)
Verder vind ik het hartstikke leuk om de vragen te beantwoorden maar wilde liever alles in 1 keer doen maar dat kwam er niet echt van! misschien dat het daarom wat langer duurde!

Ik ga nu aan de gang :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een domme vraag nu hoor. xd

Hoe spreek je BRK3 (oftewel Audiofreq) in hemelsnaam uit? :$ Zit hier al weken over na te denken namelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Break 3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Echt een domme vraag nu hoor. xd

Hoe spreek je BRK3 (oftewel Audiofreq) in hemelsnaam uit? :$ Zit hier al weken over na te denken namelijk xd


Break Free.

Toevallig zei hij het laatst nog op Facebook, in het bericht dat BRK3 z'n producties voortaan onder de naam Audiofreq zullen worden uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

BRK3 staat voor Break Free. :)


EDIT: Oops, had Delta's post niet gezien, zat namelijk op de laatste reacties onderaan te kijken. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 15:35 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:

Ik wil hier even op reageren :)

ik heb idd erg druk gehad / nog steeds wel!
Ik leg me focus op dat moment op me muziek en dan zit ik wat minder op het internet! Ook afgelopen 2 weken wat meetings gehad, studio en me verjaardag! en ook veel gesport :) dus bij deze sorry dat ik daardoor minder snel de vragen heb beantwoord als een paar van jullie liever hadden gezien :)
Verder vind ik het hartstikke leuk om de vragen te beantwoorden maar wilde liever alles in 1 keer doen maar dat kwam er niet echt van! misschien dat het daarom wat langer duurde!

Ik ga nu aan de gang :)


Dat is mooi om te horen! Ik denk dat de wat negatievere gedachtes vooral opkomen door het feit dat we niets weten, en alleen maar afwachten tot het moment dat er antwoorden van jou kant komen. Wanneer iets uitblijft zonder dat mensen de reden daarachter weten, komen er vaak 'argwanende' opmerkingen. Vaak onterecht, maar wel logisch dat men dat zich afvraagt. Vooraf en tussendoor kort aangeven wat je plan is voorkomt dit soort situaties.

Achteraf snap ik nu dat je de vragen niet gelijk hebt beantwoord, ik ga met veel plezier je antwoorden lezen! :)
Vorige  1 ... 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen