Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:46 

Hardtraxx Addict

No problem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 18:50 

Hardtraxx Veteran

Vyolet, is dat nou een alias van Zatox of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 22:15 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Hardstyle DJ and producer born in Tarragona (Spain) in 1987.

Staat op discogs, dus nee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 00:50 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Vyolet, is dat nou een alias van Zatox of niet?

Dacht wel dat Zatox en/of The R3bels produceerden voor Vyolet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:00 

Hardtraxx Addict

Een vraag die NIKS met Hardstyle/Hardcore o.i.d te maken heeft. Maar hoe stel ik in Windows 8 in dat audiobestanden automatisch afegspeeld worden met VLC media player? Hij doet nu de vooraf geïnstalleerde muziekspeler, maar die vind ik helemaal klote....

Windows 8 is overigens de kutste update die je maar kan draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:04 

Aan het typen...

Rechtermuisknop openen met, programma kiezen, vinkje dit programma standaard gebruiken aanvinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:07 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Rechtermuisknop openen met, programma kiezen, vinkje dit programma standaard gebruiken aanvinken.

Thanks, daar helemaal overheen gekeken... soms denk ik echt dat ik suniel wordt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 13:18 

Weet iemand met welke software DBSTF vroeger (2007/2008) ongeveer hun kicks maakten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 14:05 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Weet iemand met welke software DBSTF vroeger (2007/2008) ongeveer hun kicks maakten?

Denk gewoon met VST's zoals Hydra/Microtonic + shitload aan effecten d'r overheen (distortion, reverb, compressor, EQ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:42 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Is dit van Hardtraxx of niet? Want je kan aan het einde prijzen winnen waar je dan je telefoonnummer moet invullen en waar dan weer een duur abonnement aan zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 15:52 

Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
stefaneke schreef:

Denk gewoon met VST's zoals Hydra/Microtonic + shitload aan effecten d'r overheen (distortion, reverb, compressor, EQ).

Denk ik ook, of mss Junglist, voorloper van Hydra. Een 909 is het bijna zeker weten niet.

@toffee, nee dat is niet van Hardtraxx xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:43 

Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Afbeelding

Is dit van Hardtraxx of niet? Want je kan aan het einde prijzen winnen waar je dan je telefoonnummer moet invullen en waar dan weer een duur abonnement aan zit.

is niet van hardtraxx, als ik jou was zou ik maar een virus-scan uitvoeren... Lijkt erop dat er malware op je pc staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 18:15 

Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Afbeelding

Haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:41 

Hardtraxx Addict

Heeft iemand ervaring met vinyls bestellen bij Recess (betrouwbaar?)? Of goede ervaringen bij een andere site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:31 

Hardtraxx Veteran

Recess is betrouwbaar ja. Zou ook ff een kijkje nemen op Discogs. Misschien kom je daar goedkoper uit, al moet je wel letten op de verzendskosten van iedere verkoper (waarschijnlijk het best om je tot 1 of 2 verkopers te beperken). Vooral als 2e hands ook een optie is voor je, is Discogs wellicht goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:37 

Hardtraxx Addict

Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik een setje (Qult Radio Episode 18) downloaden van op Soundcloud voor op mijn mobiel?

Of is er al iemand die zippytje ervan heeft gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:39 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
hoe kan ik een setje (Qult Radio Episode 18) downloaden van op Soundcloud voor op mijn mobiel?

http://offliberty.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:44 

Hardtraxx Elite

bourzwain schreef:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik een setje (Qult Radio Episode 18) downloaden van op Soundcloud voor op mijn mobiel?

Of is er al iemand die zippytje ervan heeft gemaakt?

Bij google 'Soundcloud download' intypen o.i.d. en dan vind je genoeg sites waarmee je nr's of sets van Soundcloud kan rippen (bijv: http://www.soundyum.com/)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:46 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Recess is betrouwbaar ja. Zou ook ff een kijkje nemen op Discogs. Misschien kom je daar goedkoper uit, al moet je wel letten op de verzendskosten van iedere verkoper (waarschijnlijk het best om je tot 1 of 2 verkopers te beperken). Vooral als 2e hands ook een optie is voor je, is Discogs wellicht goedkoper.

Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 04:47 

Nooit zo bij stil gestaan eigenlijk. Wie produceert voor Partyraiser of doet hij dat zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:32 

Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Afbeelding

http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/
deze even laten draaien op je pc. Sowieso een goeie tip voor malware verwijderen. Betere ervaring mee als met mbam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 15:48 

Je moet wel uitkijken met Combofix. Iets verkeerd doen en je systeem kan kapot gaan (is mij uitgelegd). Zoek even een goede handleiding ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:51 

Hardtraxxer

Wie kent er binnen de hardstyle relatief harde/rauwe nummers van anders voornamelijk euphorische artiesten?

Nummers zoals:
Brennan Heart - Audiometric
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
Frontliner - Warphole
D-Block & S-te-fan, High Voltage - Shiverz
Wildstylez - Revenge
Toneshifterz - In Darkness
Noisecontrollers - Yellow Minute/Samara/Surge of Power
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

Frontliner - Self Deprication
D-Block & S-Te-Fan & High Voltage - Shiverz
Noisecontrollers - Creatures

En nog veeeel meer. Gewoon kijken bij de oudere releases van de 'grote' namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 17:07 

Hardtraxx Addict

Headhunterz - Headshot
TNT - Countdown
Noisecontrollers - E=NC²
Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen