Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 12:30 

Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
Weet iemand waarom de leeftijdgrens op sommige feesten 17+ ipv 18+?

Bij Intents en Rebirth is dat omdat de alcoholleeftijd nu naar 18 gaat, maar ze de 16-jarige bezoekers van het jaar ervoor ook nog willen laten komen, dat ze niet ineens een editie hoeven te missen. En dan krijgt waarschijnlijk iedereen van 18 en ouder dus een polsbandje om te mogen drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 16:59 

Hardtraxxer

Hoi!

Mijn vriend heeft een MP3 Converter nodig die kan converten naar .bix bestanden. Waarvoor een .bix bestand dient zou ik niet weten maar ik wil hem graag helpen, doormiddel van jullie dan ;)

Zelf kon ik ook niks vinden maar jullie zijn de muziekfanaten hier volgens mij! Dus ik hoop dat jullie iets hebben

EDIT: Als ik een video met audio, bijv. videoclip kan converteren naar een .bix is het ook goed !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 17:25 

Hardtraxx Veteran

Yoeerii schreef:
Hoi!

Mijn vriend heeft een MP3 Converter nodig die kan converten naar .bix bestanden. Waarvoor een .bix bestand dient zou ik niet weten maar ik wil hem graag helpen, doormiddel van jullie dan ;)

Zelf kon ik ook niks vinden maar jullie zijn de muziekfanaten hier volgens mij! Dus ik hoop dat jullie iets hebben

EDIT: Als ik een video met audio, bijv. videoclip kan converteren naar een .bix is het ook goed !

Het enige wat ik vind als ik er naar google is dat het een Civilization 3 Scenario File is, en als ik mp3 to bix converter opzoek krijg ik jouw post als 3e suggestie van Google.

Weet je wel zeker of het mogelijk is?

Misschien bedoelt je vriend .bik bestanden ipv .bix?
Ik vind namelijk wel de .bik extensie (http://en.wikipedia.org/wiki/Bink_Video), dat is een media extensie (voornamelijk video wat ik er nu over lees), ik kan het zelf niet uittesten, maar dit is een converter voor .bik bestanden: http://www.radgametools.com/bnkmain.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 17:34 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Yoeerii schreef:
Hoi!

Het enige wat ik vind als ik er naar google is dat het een Civilization 3 Scenario File is, en als ik mp3 to bix converter opzoek krijg ik jouw post als 3e suggestie van Google.

Weet je wel zeker of het mogelijk is?

Misschien bedoelt je vriend .bik bestanden ipv .bix?
Ik vind namelijk wel de .bik extensie (http://en.wikipedia.org/wiki/Bink_Video), dat is een media extensie (voornamelijk video wat ik er nu over lees), ik kan het zelf niet uittesten, maar dit is een converter voor .bik bestanden: http://www.radgametools.com/bnkmain.htm

Hij heeft het nodig voor een habbo hotel ofzo, hij beweert dat hij er een DJ is en alleen .bix bestanden kan afspelen, ik zal het hem geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 20:43 

Hardtraxx Addict

Dus hij is een Habbo DJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 13:07 

Hardtraxx Newbie

Kwisniks schreef:
Dus hij is een Habbo DJ?

Habbo hardstyle top 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:39 

Hardtraxx Elite

Whahahaha Habbo Hotel, bestaat dat nog ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand of er nog een Refuse (hardtechno) editie komt of dat er iets over bekend is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

Wat is op dit moment eigenlijk het grootste hardstyle radio station en op hoeveel luisteraars in die piek-uren zit die? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:39 

Hardtraxx Crew

Edwinn schreef:
Wat is op dit moment eigenlijk het grootste hardstyle radio station en op hoeveel luisteraars in die piek-uren zit die? :)

Ik denk Real Hardstyle Radio of Revulsion, maar hoeveel luisteraars durf ik niet te zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Edwinn schreef:

Ik denk Real Hardstyle Radio of Revulsion, maar hoeveel luisteraars durf ik niet te zeggen :P

Q-Dance Radio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 20:58 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Maximumraver schreef:
EQ instellingen?

Nee, die staat op uit. Dus alles op 0.

Hmm vaag :P geen idee dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 21:50 

Donateur

Deze vraag is vast al gesteld, maar is offliberty niet meer beschikbaar voor Soundcloud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

Kwam ik gister ook achter idd. Toen maar een add-on gedownload voor Firefox waarmee je het kan downloaden.

Deze: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... der-techn/

Mocht het niet mogen van admins, excusé moi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:16 

Nee, dan moet je gewoon een waarschuwing krijgen net als iedereen die dat doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:24 

Hardtraxx Veteran

Bij deze streep ik je door bij m'n vriendenlijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 00:07 

Zeer spijtig, patrickje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:33 

Hardtraxx Addict

Hoe heet die track op 29:23? Het begin met ''Born Again'' en in de reacties staat brennan heart - born again (evolution of style edit) maar ik kan dat nummer helemaal nergens vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 15:42 

Born to be alive van Patrickjeb Hernandez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:32 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:

Lul das van de village people.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:38 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart - Privelege 2 Born Again
Een kijkje nemen in de Release sectie kan wonderen doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Lul das van de village people.

haha beide erg scherp
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:09 

Hardtraxxer

Misschien een stomme vraag maar hoe lang blijft eigenlijk een set op zippyshare staan?
Weet iemand dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:17 

Hardtraxx Addict

Tot 30 dagen na de laatste download
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:20 

Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
Tot 30 dagen na de laatste download

Thank you! :thumbup:
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen