Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Dylan-E wrote:Weet iemand waarom de leeftijdgrens op sommige feesten 17+ ipv 18+?
Bij Intents en Rebirth is dat omdat de alcoholleeftijd nu naar 18 gaat, maar ze de 16-jarige bezoekers van het jaar ervoor ook nog willen laten komen, dat ze niet ineens een editie hoeven te missen. En dan krijgt waarschijnlijk iedereen van 18 en ouder dus een polsbandje om te mogen drinken.
Y
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Oct 2015
Hoi!

Mijn vriend heeft een MP3 Converter nodig die kan converten naar .bix bestanden. Waarvoor een .bix bestand dient zou ik niet weten maar ik wil hem graag helpen, doormiddel van jullie dan ;)

Zelf kon ik ook niks vinden maar jullie zijn de muziekfanaten hier volgens mij! Dus ik hoop dat jullie iets hebben

EDIT: Als ik een video met audio, bijv. videoclip kan converteren naar een .bix is het ook goed !
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Yoeerii wrote:Hoi!

Mijn vriend heeft een MP3 Converter nodig die kan converten naar .bix bestanden. Waarvoor een .bix bestand dient zou ik niet weten maar ik wil hem graag helpen, doormiddel van jullie dan ;)

Zelf kon ik ook niks vinden maar jullie zijn de muziekfanaten hier volgens mij! Dus ik hoop dat jullie iets hebben

EDIT: Als ik een video met audio, bijv. videoclip kan converteren naar een .bix is het ook goed !
Het enige wat ik vind als ik er naar google is dat het een Civilization 3 Scenario File is, en als ik mp3 to bix converter opzoek krijg ik jouw post als 3e suggestie van Google.

Weet je wel zeker of het mogelijk is?

Misschien bedoelt je vriend .bik bestanden ipv .bix?
Ik vind namelijk wel de .bik extensie (http://en.wikipedia.org/wiki/Bink_Video), dat is een media extensie (voornamelijk video wat ik er nu over lees), ik kan het zelf niet uittesten, maar dit is een converter voor .bik bestanden: http://www.radgametools.com/bnkmain.htm
Y
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Oct 2015
Delt-A wrote:
Yoeerii wrote:Hoi!

Het enige wat ik vind als ik er naar google is dat het een Civilization 3 Scenario File is, en als ik mp3 to bix converter opzoek krijg ik jouw post als 3e suggestie van Google.

Weet je wel zeker of het mogelijk is?

Misschien bedoelt je vriend .bik bestanden ipv .bix?
Ik vind namelijk wel de .bik extensie (http://en.wikipedia.org/wiki/Bink_Video), dat is een media extensie (voornamelijk video wat ik er nu over lees), ik kan het zelf niet uittesten, maar dit is een converter voor .bik bestanden: http://www.radgametools.com/bnkmain.htm
Hij heeft het nodig voor een habbo hotel ofzo, hij beweert dat hij er een DJ is en alleen .bix bestanden kan afspelen, ik zal het hem geven ;)
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Dus hij is een Habbo DJ?
T
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2013
last seen Apr 2014
Kwisniks wrote:Dus hij is een Habbo DJ?
Habbo hardstyle top 100
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Whahahaha Habbo Hotel, bestaat dat nog ja?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Weet iemand of er nog een Refuse (hardtechno) editie komt of dat er iets over bekend is?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Wat is op dit moment eigenlijk het grootste hardstyle radio station en op hoeveel luisteraars in die piek-uren zit die? :)
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Edwinn wrote:Wat is op dit moment eigenlijk het grootste hardstyle radio station en op hoeveel luisteraars in die piek-uren zit die? :)
Ik denk Real Hardstyle Radio of Revulsion, maar hoeveel luisteraars durf ik niet te zeggen :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Zenda wrote:
Edwinn wrote:Wat is op dit moment eigenlijk het grootste hardstyle radio station en op hoeveel luisteraars in die piek-uren zit die? :)
Ik denk Real Hardstyle Radio of Revulsion, maar hoeveel luisteraars durf ik niet te zeggen :P
Q-Dance Radio?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nerazzurro93 wrote:
Maximumraver wrote:EQ instellingen?
Nee, die staat op uit. Dus alles op 0.
Hmm vaag :P geen idee dan :P
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Deze vraag is vast al gesteld, maar is offliberty niet meer beschikbaar voor Soundcloud?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kwam ik gister ook achter idd. Toen maar een add-on gedownload voor Firefox waarmee je het kan downloaden.

Deze: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... der-techn/

Mocht het niet mogen van admins, excusé moi!
N
Nee, dan moet je gewoon een waarschuwing krijgen net als iedereen die dat doet.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Bij deze streep ik je door bij m'n vriendenlijstje
N
Zeer spijtig, patrickje.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
View on YouTube

Hoe heet die track op 29:23? Het begin met ''Born Again'' en in de reacties staat brennan heart - born again (evolution of style edit) maar ik kan dat nummer helemaal nergens vinden?
N
Born to be alive van Patrickjeb Hernandez?
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Nerazzurro93 wrote:Born to be alive van Patrickjeb Hernandez?
Lul das van de village people.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Brennan Heart - Privelege 2 Born Again
Een kijkje nemen in de Release sectie kan wonderen doen. ^^
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ordinary Joe wrote:
Nerazzurro93 wrote:Born to be alive van Patrickjeb Hernandez?
Lul das van de village people.
haha beide erg scherp
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Misschien een stomme vraag maar hoe lang blijft eigenlijk een set op zippyshare staan?
Weet iemand dat?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Tot 30 dagen na de laatste download
Hardtraxxer
318 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Maximumraver wrote:Tot 30 dagen na de laatste download

Thank you! :thumbup: