Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 18:43 

Hardtraxx Veteran

Wat is er met Kodex gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:10 

Ik heb een brandende vraag. Waarom draaien ZOVEEL dj's Tatarola ft. Da Rook MC - Insane (Kronos Remix)?! In godsnaam. Ik kan er echt niet bij komen. Als toppunt Noisecontrollers op Qlimax, zetten een wereldset neer, een van de beste sets in heel lang imo, speciaal voor hun afscheid vol met nieuwe nummers... En dan zit er 1 nummer tussen dat niet van hen zelf is. En dan is het deze. Waarom? Ben ik de enige die zich dit afvraagt of hoe zit het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:22 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Ik heb een brandende vraag. Waarom draaien ZOVEEL dj's Tatarola ft. Da Rook MC - Insane (Kronos Remix)?! In godsnaam. Ik kan er echt niet bij komen. Als toppunt Noisecontrollers op Qlimax, zetten een wereldset neer, een van de beste sets in heel lang imo, speciaal voor hun afscheid vol met nieuwe nummers... En dan zit er 1 nummer tussen dat niet van hen zelf is. En dan is het deze. Waarom? Ben ik de enige die zich dit afvraagt of hoe zit het?

volgens mij was het in de set van noisecontrollers een fout,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:30 

Heeft te maken met belangen en beloften, dat snap je toch wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:40 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
AndyAsteroids schreef:

Lijk me sterk dat het een fout is want ze laten de hele track afpelen. Als het niet de bedoeling geweest moet zijn hadden ze hem in de midintro wel uitgemixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:00 

Donateur

iMark schreef:
provehito schreef:
AndyAsteroids schreef:

Lijk me sterk dat het een fout is want ze laten de hele track afpelen. Als het niet de bedoeling geweest moet zijn hadden ze hem in de midintro wel uitgemixt.

Noisecontrollers kunnen niet mixen, dus moesten ze wachten tot het beste stop/play moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

Als je iets één keer zegt komt het ook wel over hoor :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 19:14 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad... het begint wel een beetje flauw te worden zo...

Maar als antwoord op de vraag waarom de Kronos rmx meer wordt gedraaid... heeft mss te maken met dat hij nieuwer is enzo, spreekt het volk dat zich er ietsje minder in heeft verdiept meer aan. Denk dat er op zo'n groot feest meer mensen rondlopen die de rmx kennen dan mensen die het origineel kennen/prefereren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 21:57 

Maar iedereen draait hem, en het is zo'n ontiegelijke kutplaat... Ik snap het gewoon niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:38 

Artiest

AndyAsteroids schreef:
Maar iedereen draait hem, en het is zo'n ontiegelijke kutplaat... Ik snap het gewoon niet :cry:

Praat voor jezelf ;) Waarschijnlijk ook de reden dat je het niet snapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:48 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Wat is er met Kodex gebeurd?

Volgens mij was het iets met persoonlijke omstandigheden. Ik kan me tenminste vaag een dergelijke Facebookberichtje herinneren...
Dit lijkt zijn nieuwe Twitterprofiel te zijn, samen met zijn broer (Star Driver):
https://twitter.com/DustDecay

Zijn broer:
https://twitter.com/DJStarDriver

Ze hadden een label samen, maar zijn er vrij plotseling mee gestopt helaas. Ik kan niet ontdekken of ze als Dust & Decay wel hardstyle maken, ze lijken daarmee ook de laatste paar maanden niet erg actief meer mee te zijn.

Jammer, ik was ook altijd wel fan van Kodex :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 15:11 

Hardtraxx Elite

Algemene vraag losstaand van muziek:

Heeft er iemand enige ervaring met aantekenen van een verzet op een strafbeschikking?
Zo ja, hoelang duurde het ongeveer van sturen uit tot het werkelijke uitsluitsel?

Ik heb nog steeds geen reactie op mijn strafbeschikking omtrent dronkenschap op de openbare weg. (nee, ik was niet zat, ik lag voor pampus omdat een grappenmaker GHB in mijn glas gemikt heeft.. constatering = strafbeschikking)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 15:33 

Hardtraxx Addict

Wat is er gebeurd met Sound Freakerz - Out of Limits?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:16 

Nego schreef:
AndyAsteroids schreef:

Praat voor jezelf ;) Waarschijnlijk ook de reden dat je het niet snapt.

Nou het meerendeel van de lui op dit forum is het met mij eens voor zover ik de reacties heb gezien over dit nummer. Daarom mijn vraag. Is toch niet zo ingewikkeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 23:09 

Hardtraxxer

waarom vind ik niet alle nummers van heart for hardstyle op youtube? Laatste nummer dat ik vind op youtube is 85 terwijl nu maandag nummer 88 speelt. Dit is met een aantal nummers zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 12:05 

Hardtraxx Crew

zoro schreef:
waarom vind ik niet alle nummers van heart for hardstyle op youtube? Laatste nummer dat ik vind op youtube is 85 terwijl nu maandag nummer 88 speelt. Dit is met een aantal nummers zo...

Nummer 86/87 missen van de laatste tijd inderdaad maar dat zal komen doordat ze die gewoon niet hebben geupload. Wellicht zou je ze via facebook/twitter daar over kunnen vragen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:25 

Hardtraxx Veteran

Hoe zit het nou met Harderstate?
Ik heb geen zin om alle topics en posts door te lezen, :cool: maar gaat het forum nou door of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:28 

Aan het typen...

Ze hebben het forum gedisabled uit respect voor de overleden eigenaar. De bedoeling is dat het zeer binnekort weer online gaat. Geen idee wat zeer binnenkort is, het is inmiddels al bijna 2 maand offline volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:29 

Leonidas schreef:
Ik heb geen zin om alle topics en posts door te lezen, :cool: maar gaat het forum nou door of niet?

Kom er zelf nooit en heb dus geen account, echter eerste topic dat ik zie is:

http://harderstate.com/state-news-and-a ... 25708.html

En daar staat dus in dat zijn broer de boel online probeert te houden. Dus ik zou zeggen, ja, het gaat dus gewoon door? :P

Edit: Nu zijn ze dus even uit de lucht voor onderhoud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

Ja dat begreep ik nog wel. Maar vond het zo raar dat er een soort doorstart komt en na twee maanden niks gebeurt is. Duimen maar dat het doorgaat, vond het altijd een erg interessant forum ook al poste ik vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:44 

Ik had een vraag ivm credits bij hardstyle.com

Ik heb namelijk €8,- aan credits, maar kan ik deze alleen besteden aan nummers? Ik probeer een poster te kopen maar als ik dan naar iDeal ga moet ik alsnog de volle mep betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:44 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:

Als actieve bezoeker van Harderstate kan ik daar wel antwoord op geven.
Uit respect voor de overleden eigenaar, is de site een hele tijd offline geweest. In het begin waren ze erg in twijfel of de site nog wel draaiende gehouden zou worden, maar uiteindelijk is besloten dat wel te doen. Ze zijn net afgelopen dagen begonnen met het updaten van alle topics, dus het toevoegen van (free) releases e.d. van de afgelopen 2 maanden dat ze offline waren.

Ze hebben eergister een bericht geplaatst dat het definitief vast staat dat ze weer terugkomen, dus het gehele forum kan elk moment weer opengegooid worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:07 

Aan het typen...

Nu dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

Wow ja, uurtje geleden was ie nog 'oud'. Mooi dat de site verder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Ik had een vraag ivm credits bij hardstyle.com

Ik heb namelijk €8,- aan credits, maar kan ik deze alleen besteden aan nummers? Ik probeer een poster te kopen maar als ik dan naar iDeal ga moet ik alsnog de volle mep betalen...

Moet wel lukken denk ik, stuur anders even een berichte naar ze via de social media. Ze zijn daar vrij actief op als je geld wil uitgeven :-)
Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen