Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:52 

Hardtraxx Veteran

Iemand een idee waar de vocals van Raxtor - V.I.B.E. vandaan komen? Wil ze voor een mashup hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 23:06 

Hardtraxxer

waarom vind ik niet alle nummers van heart for hardstyle op youtube? Laatste nummer dat ik vind op youtube is 85 terwijl nu maandag nummer 88 speelt. Dit is met een aantal nummers zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

Wat gebeurd er precies als een track naar de mastering gaat? Dit hoorde ik vooral bij coone - the challenge vaak terug komen, maar ook bijv. met de adrenalize from within remix. Die gaan eerst nog naar de mastering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:57 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Wat gebeurd er precies als een track naar de mastering gaat? Dit hoorde ik vooral bij coone - the challenge vaak terug komen, maar ook bijv. met de adrenalize from within remix. Die gaan eerst nog naar de mastering?

Zo'n beetje alle tracks gaan door een mastering fase. Beetje de ruwe kanten eraf slijpen die de originele producer vaak niet meer hoort, omdat hij die plaat inmiddels al zo ontzettend vaak heeft gehoord tijdens het produceren zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
provehito schreef:

Zo'n beetje alle tracks gaan door een mastering fase. Beetje de ruwe kanten eraf slijpen die de originele producer vaak niet meer hoort, omdat hij die plaat inmiddels al zo ontzettend vaak heeft gehoord tijdens het produceren zelf.

duidelijke uitleg! zo had ik het nog nooit bekeken :P erg logisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
provehito schreef:

duidelijke uitleg! zo had ik het nog nooit bekeken :P erg logisch

Indd thanks, stuk duidelijker nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:48 

Hardtraxx Addict

Kan iemand mij helpen aan een collab tussen een theracords artiest en een scantraxx/fusion artiest(op incomming en all get down na dan)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:42 

phoenix schreef:
Kan iemand mij helpen aan een collab tussen een theracords artiest en een scantraxx/fusion artiest(op incomming en all get down na dan)?

Aangezien Brennan Heart bij scantraxx heeft gezeten... alle Brennan & Heart platen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 22:04 

Hardtraxx Veteran

Audiofreq en Geck-e - Mutate

Ookal zit Audiofreq tegenwoordig bij DWX, tot een jaar geleden heeft hij altijd op Scantraxx gereleased (oa met Bioweapon)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:34 

Hardtraxx Elite

Is er volgend jaar eigenlijk weer een Qapital? Iemand beweerde dat dit feest eenmalig was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Is er volgend jaar eigenlijk weer een Qapital? Iemand beweerde dat dit feest eenmalig was :/

Er komt weer een Qapital. In april.
Kon ik uit kiezen toen ik van Q-Dance kaarten voor feest mocht uitkiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:41 

Donateur

Ja er zal weer een Qapital komen. Haha ja ik dus ook Parvuz, heb ook voor dat feest gekozen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:47 

Hardtraxx Veteran

Zat Qore ook in dat lijstje of hebben ze dat inderdaad helemaal de nek om gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:50 

Donateur

Qlimax 23-11-2013
Freaqshow 31-12-2013
XQlusive januari 2014
Qapital April 2014
Defqon.1 Juni 2014
Q-Base 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja er zal weer een Qapital komen. Haha ja ik dus ook Parvuz, heb ook voor dat feest gekozen trouwens.

Ik koos voor Defqon. :P Hele weekend. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 17:03 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ik koos voor Defqon. :P Hele weekend. :worship:

Bedankt mannen, ik werd van binnen al heel ongelukkig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:07 

Hardtraxxer

Hallo mensen!

Even een vraagje. Ik schaf met enige regelmaat WAV tracks aan via download portals, te weten HS.com en Junodownload.

Nou ben ik tijd geleden getipt over dj-shop.at, een Duitse website waar ook WAVjes worden aangeboden maar dan toch zeker 50,- per stuk goedkoper.. Nou ben ik wel een aardige afnemer dus zou dat wel rendabel kunnen zijn. :D

Alleen ik ken de hele site niet en kan ook niets vinden over de betrouwbaarheid van de files die ze daar verkopen? Iemand die daar iets over kan zeggen.. Ik wil graag weten of zij op dezelfde wijze WAVjes ontvangen als de andere portals. Want waarom zij ze dan goedkoper.. :huh:

Ik wil niet straks met dure (nep) Wavjes komen te zitten.

Bedankt voor alle adviezen, tips en info die jullie me kunnen geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:08 

Hardtraxxer

fanic schreef:
Hallo mensen!

Even een vraagje. Ik schaf met enige regelmaat WAV tracks aan via download portals, te weten HS.com en Junodownload.

Nou ben ik tijd geleden getipt over dj-shop.at, een Duitse website waar ook WAVjes worden aangeboden maar dan toch zeker 50,- per stuk goedkoper.. Nou ben ik wel een aardige afnemer dus zou dat wel rendabel kunnen zijn. :D

Alleen ik ken de hele site niet en kan ook niets vinden over de betrouwbaarheid van de files die ze daar verkopen? Iemand die daar iets over kan zeggen.. Ik wil graag weten of zij op dezelfde wijze WAVjes ontvangen als de andere portals. Want waarom zij ze dan goedkoper.. :huh:

Ik wil niet straks met dure (nep) Wav tracks komen te zitten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Als het een afgeleide is van djshop.de (ik dacht van wel), dan is dit een volledig legitieme site :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:33 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Als het een afgeleide is van djshop.de (ik dacht van wel), dan is dit een volledig legitieme site :thumbup:

Het is inderdaad een afgeleide website van djshop.de (hetzelfde zeg maar).
Ok, dat is goed nieuws, maar je zou niet kunnen zeggen hoe het kan dat zij dan identieke WAV bestanden veel goedkoper aanbieden? Want ik wil niks hebben van door de webshop zelf geconverteerde WAV bestanden vanuit MP3.

Edit: je zou kunnen denken van... nou zeikerd als je het niet vertrouwd koop er dan lekker niks :P haha..
maar ik heb zeer zeker interesse alleen ik wil een beetje zekerheid hebben omdat ik kwaliteit boven alles het belangrijkste vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen flauw idee hoe ze het doen, maar ik ken genoeg mensen die daar hun bestanden vandaan halen, dus legitiem is het wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:49 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Ik heb geen flauw idee hoe ze het doen, maar ik ken genoeg mensen die daar hun bestanden vandaan halen, dus legitiem is het wel ;)

Ok nou goed dan zal dat wel kloppen denk ik maar! Thanks voor je info! :thumbup:

Mensen met nog meer opheldering plz let me know!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:50 

Hardtraxx Veteran

Misschien kun je een keer naar een info@ van een label mailen en vragen of ze ook aan die shop leveren. Dat zou best wel eens uitsluitsel kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 08:13 

Donateur

fanic schreef:
Hallo mensen!

Ik wil niet straks met dure (nep) Wavjes komen te zitten.

Allereerst; 50 euro goedkoper?

Daarnaast: al eens hier naar gekeken: https://www.trackitdown.net/pro

Zo'n account heb ik ook, dat maakt de bestanden nog goedkoper (zeker wanneer je een aardige afnemer bent).

WAV € 1,25
320 € 1,00
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 14:53 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop voor je dat ook wel begrijpt dat hij ,50 goedkoper bedoeld.
Vorige  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen