Iemand een idee waar de vocals van Raxtor - V.I.B.E. vandaan komen? Wil ze voor een mashup hebben 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
waarom vind ik niet alle nummers van heart for hardstyle op youtube? Laatste nummer dat ik vind op youtube is 85 terwijl nu maandag nummer 88 speelt. Dit is met een aantal nummers zo...
Wat gebeurd er precies als een track naar de mastering gaat? Dit hoorde ik vooral bij coone - the challenge vaak terug komen, maar ook bijv. met de adrenalize from within remix. Die gaan eerst nog naar de mastering?
Zo'n beetje alle tracks gaan door een mastering fase. Beetje de ruwe kanten eraf slijpen die de originele producer vaak niet meer hoort, omdat hij die plaat inmiddels al zo ontzettend vaak heeft gehoord tijdens het produceren zelf.provehito wrote:Wat gebeurd er precies als een track naar de mastering gaat? Dit hoorde ik vooral bij coone - the challenge vaak terug komen, maar ook bijv. met de adrenalize from within remix. Die gaan eerst nog naar de mastering?
duidelijke uitleg! zo had ik het nog nooit bekekenSteffnov wrote:Zo'n beetje alle tracks gaan door een mastering fase. Beetje de ruwe kanten eraf slijpen die de originele producer vaak niet meer hoort, omdat hij die plaat inmiddels al zo ontzettend vaak heeft gehoord tijdens het produceren zelf.provehito wrote:Wat gebeurd er precies als een track naar de mastering gaat? Dit hoorde ik vooral bij coone - the challenge vaak terug komen, maar ook bijv. met de adrenalize from within remix. Die gaan eerst nog naar de mastering?
Indd thanks, stuk duidelijker nu!Rickzel wrote:duidelijke uitleg! zo had ik het nog nooit bekekenSteffnov wrote:Zo'n beetje alle tracks gaan door een mastering fase. Beetje de ruwe kanten eraf slijpen die de originele producer vaak niet meer hoort, omdat hij die plaat inmiddels al zo ontzettend vaak heeft gehoord tijdens het produceren zelf.provehito wrote:Wat gebeurd er precies als een track naar de mastering gaat? Dit hoorde ik vooral bij coone - the challenge vaak terug komen, maar ook bijv. met de adrenalize from within remix. Die gaan eerst nog naar de mastering?erg logisch
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Kan iemand mij helpen aan een collab tussen een theracords artiest en een scantraxx/fusion artiest(op incomming en all get down na dan)?
-
S
Aangezien Brennan Heart bij scantraxx heeft gezeten... alle Brennan & Heart platen?phoenix wrote:Kan iemand mij helpen aan een collab tussen een theracords artiest en een scantraxx/fusion artiest(op incomming en all get down na dan)?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Audiofreq en Geck-e - Mutate
Ookal zit Audiofreq tegenwoordig bij DWX, tot een jaar geleden heeft hij altijd op Scantraxx gereleased (oa met Bioweapon)
Ookal zit Audiofreq tegenwoordig bij DWX, tot een jaar geleden heeft hij altijd op Scantraxx gereleased (oa met Bioweapon)
Is er volgend jaar eigenlijk weer een Qapital? Iemand beweerde dat dit feest eenmalig was 
Er komt weer een Qapital. In april.SkiggyRapz18 wrote:Is er volgend jaar eigenlijk weer een Qapital? Iemand beweerde dat dit feest eenmalig was
Kon ik uit kiezen toen ik van Q-Dance kaarten voor feest mocht uitkiezen.
Ja er zal weer een Qapital komen. Haha ja ik dus ook Parvuz, heb ook voor dat feest gekozen trouwens.
Zat Qore ook in dat lijstje of hebben ze dat inderdaad helemaal de nek om gedraaid?
Qlimax 23-11-2013
Freaqshow 31-12-2013
XQlusive januari 2014
Qapital April 2014
Defqon.1 Juni 2014
Q-Base 2014
Freaqshow 31-12-2013
XQlusive januari 2014
Qapital April 2014
Defqon.1 Juni 2014
Q-Base 2014
Ik koos voor Defqon.TiMOTHYb wrote:Ja er zal weer een Qapital komen. Haha ja ik dus ook Parvuz, heb ook voor dat feest gekozen trouwens.
Bedankt mannen, ik werd van binnen al heel ongelukkigParvuz wrote:Ik koos voor Defqon.TiMOTHYb wrote:Ja er zal weer een Qapital komen. Haha ja ik dus ook Parvuz, heb ook voor dat feest gekozen trouwens.Hele weekend.
-
FHardtraxxer
- 52 posts member since 2011
- last seen Feb 2015
Hallo mensen!
Even een vraagje. Ik schaf met enige regelmaat WAV tracks aan via download portals, te weten HS.com en Junodownload.
Nou ben ik tijd geleden getipt over dj-shop.at, een Duitse website waar ook WAVjes worden aangeboden maar dan toch zeker 50,- per stuk goedkoper.. Nou ben ik wel een aardige afnemer dus zou dat wel rendabel kunnen zijn.
Alleen ik ken de hele site niet en kan ook niets vinden over de betrouwbaarheid van de files die ze daar verkopen? Iemand die daar iets over kan zeggen.. Ik wil graag weten of zij op dezelfde wijze WAVjes ontvangen als de andere portals. Want waarom zij ze dan goedkoper..
Ik wil niet straks met dure (nep) Wavjes komen te zitten.
Bedankt voor alle adviezen, tips en info die jullie me kunnen geven!
Even een vraagje. Ik schaf met enige regelmaat WAV tracks aan via download portals, te weten HS.com en Junodownload.
Nou ben ik tijd geleden getipt over dj-shop.at, een Duitse website waar ook WAVjes worden aangeboden maar dan toch zeker 50,- per stuk goedkoper.. Nou ben ik wel een aardige afnemer dus zou dat wel rendabel kunnen zijn.
Alleen ik ken de hele site niet en kan ook niets vinden over de betrouwbaarheid van de files die ze daar verkopen? Iemand die daar iets over kan zeggen.. Ik wil graag weten of zij op dezelfde wijze WAVjes ontvangen als de andere portals. Want waarom zij ze dan goedkoper..
-
FHardtraxxer
- last seen Feb 2015
fanic wrote:Hallo mensen!
Nou ben ik tijd geleden getipt over dj-shop.at, een Duitse website waar ook WAVjes worden aangeboden maar dan toch zeker 50,- per stuk goedkoper.. Nou ben ik wel een aardige afnemer dus zou dat wel rendabel kunnen zijn.![]()
Alleen ik ken de hele site niet en kan ook niets vinden over de betrouwbaarheid van de files die ze daar verkopen? Iemand die daar iets over kan zeggen.. Ik wil graag weten of zij op dezelfde wijze WAVjes ontvangen als de andere portals. Want waarom zij ze dan goedkoper..![]()
Ik wil niet straks met dure (nep) Wav tracks komen te zitten.
Als het een afgeleide is van djshop.de (ik dacht van wel), dan is dit een volledig legitieme site 
-
FHardtraxxer
- last seen Feb 2015
Het is inderdaad een afgeleide website van djshop.de (hetzelfde zeg maar).Steffnov wrote:Als het een afgeleide is van djshop.de (ik dacht van wel), dan is dit een volledig legitieme site
Ok, dat is goed nieuws, maar je zou niet kunnen zeggen hoe het kan dat zij dan identieke WAV bestanden veel goedkoper aanbieden? Want ik wil niks hebben van door de webshop zelf geconverteerde WAV bestanden vanuit MP3.
Edit: je zou kunnen denken van... nou zeikerd als je het niet vertrouwd koop er dan lekker niks
maar ik heb zeer zeker interesse alleen ik wil een beetje zekerheid hebben omdat ik kwaliteit boven alles het belangrijkste vind.
Ik heb geen flauw idee hoe ze het doen, maar ik ken genoeg mensen die daar hun bestanden vandaan halen, dus legitiem is het wel 
-
FHardtraxxer
- last seen Feb 2015
Steffnov wrote:Ik heb geen flauw idee hoe ze het doen, maar ik ken genoeg mensen die daar hun bestanden vandaan halen, dus legitiem is het wel
Ok nou goed dan zal dat wel kloppen denk ik maar! Thanks voor je info!
Mensen met nog meer opheldering plz let me know!
Misschien kun je een keer naar een info@ van een label mailen en vragen of ze ook aan die shop leveren. Dat zou best wel eens uitsluitsel kunnen geven.
Allereerst; 50 euro goedkoper?fanic wrote:Hallo mensen!
Nou ben ik tijd geleden getipt over dj-shop.at, een Duitse website waar ook WAVjes worden aangeboden maar dan toch zeker 50,- per stuk goedkoper.. Nou ben ik wel een aardige afnemer dus zou dat wel rendabel kunnen zijn.![]()
Alleen ik ken de hele site niet en kan ook niets vinden over de betrouwbaarheid van de files die ze daar verkopen? Iemand die daar iets over kan zeggen.. Ik wil graag weten of zij op dezelfde wijze WAVjes ontvangen als de andere portals. Want waarom zij ze dan goedkoper..![]()
Daarnaast: al eens hier naar gekeken: https://www.trackitdown.net/pro
Zo'n account heb ik ook, dat maakt de bestanden nog goedkoper (zeker wanneer je een aardige afnemer bent).
WAV € 1,25
320 € 1,00
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik hoop voor je dat ook wel begrijpt dat hij ,50 goedkoper bedoeld.