Nazale schreef:
Feit is gewoon, hoe zuur dan het ook voor je is, dat hardtraxx niet meer een kwaliteitsforum is. Er zijn een aantal dingen scheefgegroeid die je bijna onmogelijk weer recht kan strijken.
Zoals TimothyB juist aangeeft, de discussies die boeiend zijn worden afgekapt doordat het geen feitjes zijn. De liveset sectie heeft echt 50% van zijn waarde verloren doordat het wordt ondergesneeuwd. Dit signaal is echter al jaren geleden afgegeven. Je kan zeggen dat het opdelen geen oplossing is, maar in mijn ogen is het laten voor wat het is ook geen oplossing.
Er wordt niks meer georganiseerd om de mensen op het forum actief te houden. Hardtraxx TV was daar inderdaad een onderdeel van. De reviews zouden meer leven ingeblazen worden maar uiteindelijk zijn er nog steeds maar 2 reviews geweest. Hoezo niet iedere maandag een review van een zojuist gereleasede plaat?
Interviews. Waar zijn de interviews? 25 oktober 2011 was het laatst gegeven interview. Hardtraxx is groot, dat weet je. Als ik met een DJ praat dan geeft bijna iedere DJ wel aan op hardtraxx te kijken. Ook jij weet dat de DJ's die op hardtraxx hebben gepost, automatisch een stuk meer respect hebben gekregen. Waarom niet vanuit dat initiatief DJ's benaderen om eens wat scherpe interviews neer te zetten? Gemiste kans naar mijn mening.
Het releases gedeelte gaat wat mij betreft goed. Nieuwe tracks, gratis tracks en de tracks met een release datum staat wat mij betreft prima georganiseerd. Het zijn gewoon juist de extra dingen die ik verwacht bij een community zoals deze. Jij geeft aan dat je er geen tijd voor hebt. Ik denk dan ergens bij mezelf, wat wil je dan? Wil je je eigen site kosten wat t kost behouden en voor jezelf houden, of is het tijd om het stokje door te geven aan iemand anders en zelf als moderator hier aan de gang te gaan, of gewoon nog wel als developer maar niet meer de leidende developer? Zal sowieso geen makkelijke keus zijn, maar het lijkt me de omgekeerde wereld dat de echte liefhebbers nu weer weg gaan van het forum, omdat het forum weer meer voor de algemene hardstyle luisteraar wordt gemaakt?
Waar zijn de feestverslagen? Is het niet een goed idee om bij de grote feesten rond te vragen bij vertrouwde mensen of die een verslag willen maken van het feest? En het dus ook al van te voren weten zodat ze wat meer op details kunnen letten. Ik weet zeker dat daar mensen voor zijn.
Het offtopic gedeelte worden nog wel eens spelletjes georganiseerd. Waarom zou je dit niet zelf oppakken? Geef iemand de verantwoordelijkheid hierover. Het wie isde mol topic ging volgens mij als een trein, het raad de track topic was ook erg populair dacht ik. Zo zijn er veel meer dingen te bedenken waardoor je de community hechter en dichter bij huis houdt.
Waar is hardtraxx community sessions? Doe het tweemaandelijks en je hebt er 6 per jaar. Dan is het concept gewoon houdbaar.
Het zijn maar wat ideeen. Ik zal het wel onderschatten allemaal.
Het probleem hierin is, onder andere, de juiste mensen vinden.
Voor Hardtraxx TV liepen we stuk op de montage, iedere keer weer. Niemand had er tijd voor en ik heb zelf met mijn 0 montage ervaring een aantal filmpjes in elkaar gestoken om te zorgen dat het nog op tijd online kwam.
Ook voor de interviews: ik heb hiervoor de juiste personen nog niet gevonden. Natuurlijk kan iedereen wel een interviewtje af leggen, maar dat is leuk voor een website met een paar bezoekers. Hier wordt het gelijk gelezen door honderden en verspreid door de artiesten waarmee je duizenden mensen kan bereiken. Je wilt gewoon dat het dan goed is.
Hardtraxx is geen kleine website meer zoals het vroeger was, zoals je zelf naar vroeger verwijst. Heel veel dingen kan je gewoon niet meer doen op die manier, dat is hoe ik erover denk. Je mag hier wel wat kwaliteit verwachten en die content makers, die daar aan mee willen helpen, heb ik nog niet gevonden.
Hardtraxx community sessions is er mee op gehouden vanwege tijd en dus ook de juiste personen om hier aan mee te helpen.
Misschien ben ik wel iets te koppig in het delegeren van taken, maar ik heb/had een bepaalde visie voor Hardtraxx die ik wilde behouden. Alles wat je doet wordt hier door heel veel mensen gezien en dan wil je het dus ook gelijk goed doen, of in ieder geval zo goed mogelijk zodat het hier niet een speeltuin wordt van falende initiatieven, daarmee hou je ook geen naam hoog.
Ik ben het met je eens dat er meer mensen mee kunnen helpen aan Hardtraxx. Ik heb de juiste personen alleen nog niet gevonden.
Iedereen kan wel een reviewtje maken, een verslag schrijven, een interview houden. Maar ik vind toch dat je hiervoor wat mensen met ervaring moet hebben hierin zodat je interessantere artikelen krijgt die het ook waard zijn om hier getoond te worden.
Je frisse kijk erop kon ik wel waarderen, waarvoor dank

Maar het wordt wel onderschat ja...