Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

Wellicht een keer een free release maar er zijn tot dusver nog geen concrete plannen voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:42 

Hardtraxx Veteran

Oranje schreef:
Weet iemand al meer over global dedication? Had gelezen dat die de 12e werd gereleased maar dit zal wel niet kloppen

hardstyle-releases/coone-global-dedication-toff039-t40082.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 14:25 

Hardtraxx Addict

Zatox had eens een tijdje geleden een plaat onder een andere alias op Soundcloud gepost. Het was zo'n house plaat met Hardstyle kicks. Welke plaat was dat ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 11:50 

Hardtraxx Elite

Ik heb zelf geen twitter/facebook, dus iemand die mij een gunst wilt doen?
Kan iemand alstjeblieft aan Ophidian vragen of er al iets bekend is over het Meander album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 12:18 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Wellicht een keer een free release maar er zijn tot dusver nog geen concrete plannen voor :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:54 

Hardtraxxer

is MiM misschien een sublabel van MoH? :/
ik vraag dit omdat [email protected] doorlinkt naar [email protected]
vraag me af wat hier de rede van is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:58 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
is MiM misschien een sublabel van MoH? :/
ik vraag dit omdat [email protected] doorlinkt naar [email protected]
vraag me af wat hier de rede van is

Officieel niet, maar achter de schermen zijn deze 2 labels nauw met elkaar verbonden. In de beginperiode van MiM gebruikten ze ook de soundbank van MoH (die van Angerfist vooral), en beide labels hebben hun artiesten bij Most Wanted Agency zitten. Hoe dat met de store zit weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 09:10 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me voor een klein label wel logisch om de shop samen te doen met een groter label als MoH waar ze toch al banden mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:21 

Hardtraxx Veteran

Ja. Management en A&R van Minus is More wordt door Outblast gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 14:02 

Hardtraxx Beheerder

Nazale schreef:
Feit is gewoon, hoe zuur dan het ook voor je is, dat hardtraxx niet meer een kwaliteitsforum is. Er zijn een aantal dingen scheefgegroeid die je bijna onmogelijk weer recht kan strijken.

Zoals TimothyB juist aangeeft, de discussies die boeiend zijn worden afgekapt doordat het geen feitjes zijn. De liveset sectie heeft echt 50% van zijn waarde verloren doordat het wordt ondergesneeuwd. Dit signaal is echter al jaren geleden afgegeven. Je kan zeggen dat het opdelen geen oplossing is, maar in mijn ogen is het laten voor wat het is ook geen oplossing.

Er wordt niks meer georganiseerd om de mensen op het forum actief te houden. Hardtraxx TV was daar inderdaad een onderdeel van. De reviews zouden meer leven ingeblazen worden maar uiteindelijk zijn er nog steeds maar 2 reviews geweest. Hoezo niet iedere maandag een review van een zojuist gereleasede plaat?

Interviews. Waar zijn de interviews? 25 oktober 2011 was het laatst gegeven interview. Hardtraxx is groot, dat weet je. Als ik met een DJ praat dan geeft bijna iedere DJ wel aan op hardtraxx te kijken. Ook jij weet dat de DJ's die op hardtraxx hebben gepost, automatisch een stuk meer respect hebben gekregen. Waarom niet vanuit dat initiatief DJ's benaderen om eens wat scherpe interviews neer te zetten? Gemiste kans naar mijn mening.

Het releases gedeelte gaat wat mij betreft goed. Nieuwe tracks, gratis tracks en de tracks met een release datum staat wat mij betreft prima georganiseerd. Het zijn gewoon juist de extra dingen die ik verwacht bij een community zoals deze. Jij geeft aan dat je er geen tijd voor hebt. Ik denk dan ergens bij mezelf, wat wil je dan? Wil je je eigen site kosten wat t kost behouden en voor jezelf houden, of is het tijd om het stokje door te geven aan iemand anders en zelf als moderator hier aan de gang te gaan, of gewoon nog wel als developer maar niet meer de leidende developer? Zal sowieso geen makkelijke keus zijn, maar het lijkt me de omgekeerde wereld dat de echte liefhebbers nu weer weg gaan van het forum, omdat het forum weer meer voor de algemene hardstyle luisteraar wordt gemaakt?

Waar zijn de feestverslagen? Is het niet een goed idee om bij de grote feesten rond te vragen bij vertrouwde mensen of die een verslag willen maken van het feest? En het dus ook al van te voren weten zodat ze wat meer op details kunnen letten. Ik weet zeker dat daar mensen voor zijn.

Het offtopic gedeelte worden nog wel eens spelletjes georganiseerd. Waarom zou je dit niet zelf oppakken? Geef iemand de verantwoordelijkheid hierover. Het wie isde mol topic ging volgens mij als een trein, het raad de track topic was ook erg populair dacht ik. Zo zijn er veel meer dingen te bedenken waardoor je de community hechter en dichter bij huis houdt.

Waar is hardtraxx community sessions? Doe het tweemaandelijks en je hebt er 6 per jaar. Dan is het concept gewoon houdbaar.

Het zijn maar wat ideeen. Ik zal het wel onderschatten allemaal.

Het probleem hierin is, onder andere, de juiste mensen vinden.

Voor Hardtraxx TV liepen we stuk op de montage, iedere keer weer. Niemand had er tijd voor en ik heb zelf met mijn 0 montage ervaring een aantal filmpjes in elkaar gestoken om te zorgen dat het nog op tijd online kwam.

Ook voor de interviews: ik heb hiervoor de juiste personen nog niet gevonden. Natuurlijk kan iedereen wel een interviewtje af leggen, maar dat is leuk voor een website met een paar bezoekers. Hier wordt het gelijk gelezen door honderden en verspreid door de artiesten waarmee je duizenden mensen kan bereiken. Je wilt gewoon dat het dan goed is.

Hardtraxx is geen kleine website meer zoals het vroeger was, zoals je zelf naar vroeger verwijst. Heel veel dingen kan je gewoon niet meer doen op die manier, dat is hoe ik erover denk. Je mag hier wel wat kwaliteit verwachten en die content makers, die daar aan mee willen helpen, heb ik nog niet gevonden.

Hardtraxx community sessions is er mee op gehouden vanwege tijd en dus ook de juiste personen om hier aan mee te helpen.

Misschien ben ik wel iets te koppig in het delegeren van taken, maar ik heb/had een bepaalde visie voor Hardtraxx die ik wilde behouden. Alles wat je doet wordt hier door heel veel mensen gezien en dan wil je het dus ook gelijk goed doen, of in ieder geval zo goed mogelijk zodat het hier niet een speeltuin wordt van falende initiatieven, daarmee hou je ook geen naam hoog.

Ik ben het met je eens dat er meer mensen mee kunnen helpen aan Hardtraxx. Ik heb de juiste personen alleen nog niet gevonden.

Iedereen kan wel een reviewtje maken, een verslag schrijven, een interview houden. Maar ik vind toch dat je hiervoor wat mensen met ervaring moet hebben hierin zodat je interessantere artikelen krijgt die het ook waard zijn om hier getoond te worden.

Je frisse kijk erop kon ik wel waarderen, waarvoor dank :) Maar het wordt wel onderschat ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 19:59 

Hardtraxx Veteran

Voor de interviews heb ik wellicht een oplossing :) Ik PM je er wel over
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 09:40 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Voor de interviews heb ik wellicht een oplossing :) Ik PM je er wel over

2 dj's elkaar laten interviewen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 16:36 

Donateur

Jor is het niet handiger om dit soort suggesties via het forum te laten lopen? Om te beginnen hebben veel mensen waarschijnlijk geen zin om via de mail te corresponderen (en waarom ook, je zit op een message board..). Daarnaast kun je op deze manier veel beter overzicht houden op wat anderen willen, ik zie af en toe ideeen voorbij komen waar ik zelf nooit aan gedacht had maar die mij toch best nuttig lijkt; indien gewenst kan ik er dan nog iets aan toevoegen. Als het 1 op 1 via jouw mail kan dat dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 21:25 

Kraak... Piep...

Zijn er nog andere vervoersmaatschappijen voor Qlimax?

NS is onze laatste optie maar Event Travel zit vol en Wildertours heeft geen vertrekplek in Leeuwarden of uberhaupt Friesland
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:17 

Hardtraxx Addict

Is het 'klassieke' stuk van Forgotten Moments Ophidian remix van een echt klassiek stuk of heeft hij het zelfgemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:34 

Hardtraxx Addict

Zelfgemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:54 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

NS is onze laatste optie maar Event Travel zit vol en Wildertours heeft geen vertrekplek in Leeuwarden of uberhaupt Friesland

http://www.thepartyexpress.nl/
http://www.hardtravel.nl/
http://www.partyreizen.nl/#Home

Ik weet niet of ze wat zijn, Ik zelf heb alleen eventtravel en ns gehad.

Ik zou persoonlijk wel met NS gaan, is toch goedkoper en sneller dan meeste busreizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:56 

Hardtravel kun je alvast wegstrepen, dat is van een paar vrienden van me. Zijn een tijdje geleden begonnen in Oss en breiden zich nu langzaam over de regio uit, maar de uitbreiding is nog niet zo ver gevorderd dat Friesland ook op de kaart staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 12:52 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Misschien wat laat maar probeer het eens via party-vervoer.nl
deze hebben ook een vertrekpunt vanuit Leeuwarden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 13:37 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Je kan van god los proberen. Is vanaf groningen
https://www.facebook.com/VanGodLos.net/ ... 7817986542
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 18:20 

Hardtraxx Addict

Wat houdt die VIP in bij sommige Hardcore nummers? Zoals

Ophidian - Butterfly VIP
Ophidian - Inception by Sound VIP
Igneon System - Crisis Situation VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Wat houdt die VIP in bij sommige Hardcore nummers? Zoals

Ophidian - Butterfly VIP
Ophidian - Inception by Sound VIP
Igneon System - Crisis Situation VIP

Variation In Production. Zie het als een track aanpassen met elementen van het origineel. Zie het als een soort edit van de originele producer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 18:43 

Hardtraxx Addict

Een Refixxxxxxxxx dus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:36 

Hardtraxx Newbie

waar kan ik eeen D-Block & S-te-Fan vlag krijgen??
die in de clip te zien zijn!
http://www.youtube.com/watch?v=PfD1qXCi ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:14 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Hardtravel kun je alvast wegstrepen, dat is van een paar vrienden van me. Zijn een tijdje geleden begonnen in Oss en breiden zich nu langzaam over de regio uit, maar de uitbreiding is nog niet zo ver gevorderd dat Friesland ook op de kaart staat :P

Dan woon je niet al te ver van mij af :P
Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen