Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:31 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Reviews, interviews en feestverslagen hebben 0,0 toegevoegde waarde.

Da's dan nog altijd meer dan jij, en jij bent hier ook nog steeds aanwezig.

Onnodige reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:37 

TiMOTHYb schreef:

Ik weet mijn plaats, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening niet mag geven. Dat jij die niet op prijs stelt zal me een hema worst wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:01 

Donateur

Andromeda schreef:
Onnodige reactie.

Enorm kortzinnig ook om aan te geven dat die zaken geen input kunnen geven.

Ik stel je mening best op prijs hoor Nera, maar dit slaat gewoon weer nergens op. Jammer, want in sommige andere topics kan ik je nog wel volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 22:17 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
TiMOTHYb schreef:
Of verzin iets waarbij gebruikers setjes een rating kunnen geven zodat je bij het bekijken van het subforum in een opslag kunt zien waar de goede setjes zijn. Zo hoeft er geen splitsing te zijn.

Bijvoorbeeld:

7/10 DaveyTL - CO² Tribute
3/10 Atmozfears - Fear FM

HT is op het moment een opsomforum en daarnaast een plek waar organisatioren, producenten en DJ's aan het woord proberen te komen. Dit hoeft geen nadeel te zijn, mits het goed georganiseerd wordt. Ik begrijp ook niet waar het idee vandaan komt dat een forum als dit bestuurd kan worden door twee (actieve) moderators. Kijk eens naar GHF of een ander forum met een vergelijkbare aanhang..

Dit idee heeft wel wat. Maar dit stem systeem zou dan niet de post (met de meeste stemmen) boven aan de pagina moeten plaatsen.

Dit zou niet eerlijk zijn tegenover de talenten die ongekeken uit de pagina te worden geduwd.
Wel kan het de nodige informatie bevatten dat de set daadwerklijk door forum gebruikers gewaardeerd word. Dit wekt dan natuurlijk bij andere gebruikers weer interesse en zo word men meer verdiept in zowel bekende als onbekende artiesten.

Ik weet niet of meer mensen hier zijn/haar gedachte aan hechten?

Het is volgend mij heel makkelijk een systeem toe te passen waarbij je kan sorteren op post datum / laatste reactie / waardering, dat iedereen zelf kan kiezen waarop diegene selecteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 23:56 

Hardtraxx Veteran

Ben het zeker eens dat er interviews gehouden kunnen worden. Laat mensen vragen stellen, mail ze naar artiesten. Dit zorgt ervoor dat je meer bezoekers krijgt.

Nu hoef je niet te verwachten dat je van iedere artiest antwoord krijgt, maar dj's als Adaro, B-Front, Frequencerz, Jack of Sound en E-Force zullen hier wel voor open staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 00:07 

Hardtraxx Veteran

Ik vind die ask me anything soort topics zoals Headhunterz hier deed echt fantastisch. Werkt goed voor het imago van de artiest, maakt Hardtraxx wat specialer en beantwoordt natuurlijk ook een hoop vragen van fans. Ik kan me ook voorstellen dat artiesten zich daarna ook beter voelen over Hardtraxx, aangezien mensen zich daar meestal gewoon normaal gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Ik vind die ask me anything soort topics zoals Headhunterz hier deed echt fantastisch. Werkt goed voor het imago van de artiest, maakt Hardtraxx wat specialer en beantwoordt natuurlijk ook een hoop vragen van fans. Ik kan me ook voorstellen dat artiesten zich daarna ook beter voelen over Hardtraxx, aangezien mensen zich daar meestal gewoon normaal gedragen.

was inderdaad erg leuk om te lezen, maar vraag me af of artiesten daar de tijd voor nemen... ben bang van niet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Daarom is het beter om interviews te doen zoals ze er in het verleden al vaak geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:02 

Aan het typen...

PNXRMX schreef:

Ik zou het wel eens interessant vinden om een aantal artiesten uit te nodigen voor een discussie. Ze gooien immers allemaal uitspraken de wereld in op social media en in interviews waar de mogelijkheid tot een goede discussie natuurlijk onmogelijk is. Mark EG en Kutski hebben iets soortgelijks gedaan, maar dan via een livestream, dat vond ik erg interessant om te volgen. Een forum als Hardtraxx is natuurlijk nog veel meer geschikt om een goede discussie te voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:16 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Reviews, interviews en feestverslagen hebben 0,0 toegevoegde waarde.

Hahha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:55 

Leuk hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 19:17 

PNXRMX schreef:

Dit dus exact, maar het mag van mij ook wel op een wat meer afstandnemende manier om het wat laagdrempeliger te maken. Een deel eigen bedachte vragen vanuit de interviewer, aangevuld met de mooiste vragen die een kritische en nieuwsgierige blik werpen op onderwerpen vanuit het forum. Moet te doen zijn lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:02 

Hardtraxx Veteran

Dat kan altijd nog ja, maar waarom niet eerst proberen om het op de wat meer betrokken manier te doen zoals met Headhunterz? Als artiesten niet happen, kun je altijd nog over gaan op de wat laagdrempeligere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:12 

PNXRMX schreef:
Dat kan altijd nog ja, maar waarom niet eerst proberen om het op de wat meer betrokken manier te doen zoals met Headhunterz? Als artiesten niet happen, kun je altijd nog over gaan op de wat laagdrempeligere manier.

Haha ik denk dus juist andersom. Eerst even DJ's laten zien dat het respectvol gebeurt, en we als forum in de eerste instantie even aanpassen aan hun comfort zone, om vervolgens te kijken wat haalbaar is. Eerst maar eens zorgen dat de DJ's uberhaupt zouden willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 20:44 

Hardtraxx Elite

In welk hardstyle nummer zit deze melodie ook al weer?

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Ik begrijp de frustraties van sommigen, maar Hardtraxx blijft voorlopig zoals het nu is. Er zijn inderdaad dingen die nu al beter kunnen, maar als die dingen niet aan mij gemeld worden zie ik ze ook niet altijd. Want ik lees niet ieder topic.

Ideeën, tips, suggesties kunnen gemaild worden naar [email protected] . Ik ga ze allemaal serieus bekijken en overwegen.

Ik ga de komende tijd mijn best doen om wat dingen op het forum beter te maken aan de hand van jullie ideeën. Maar e-mail mij deze ideeën.

:thumbup:

Misschien even verstandig om erbij te zeggen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:

Vazard - Zimmersion ;) al had hij hier gemoeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 20:52 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:

Vazard - Zimmersion dacht ik? Of de Hardstyle Mafia Remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:00 

Hardtraxx Crew

Wat een gruwelijk geniaal stukje muziek is dat toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:14 

Hardtraxx Veteran

Is de G4H Edit van Struggle For Existence gelekt of weggeven? Kan namelijk nergens een officieel linkje/bericht o.i.d vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:34 

Donateur

Nee, volgens mij heeft iemand hem zelf in elkaar gesleuteld en zwerft die rond alsof het de echte is. Prima draaibaar overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

gratis-tracks-prod/ran-d-adaro-struggle-for-existence-the-znayzer-hard-edit-t33619.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:56 

Hardtraxx Veteran

Zimmersion :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 20:01 

Hardtraxxer

Weet iemand al meer over global dedication? Had gelezen dat die de 12e werd gereleased maar dit zal wel niet kloppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

Gaat er nog iets gebeuren met Solutio & The I's - City of Q-Base (2013 Edit)?
Vorige  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen