TiMOTHYb schreef:
Of verzin iets waarbij gebruikers setjes een rating kunnen geven zodat je bij het bekijken van het subforum in een opslag kunt zien waar de goede setjes zijn. Zo hoeft er geen splitsing te zijn.
Bijvoorbeeld:
7/10 DaveyTL - CO² Tribute
3/10 Atmozfears - Fear FM
HT is op het moment een opsomforum en daarnaast een plek waar organisatioren, producenten en DJ's aan het woord proberen te komen. Dit hoeft geen nadeel te zijn, mits het goed georganiseerd wordt. Ik begrijp ook niet waar het idee vandaan komt dat een forum als dit bestuurd kan worden door twee (actieve) moderators. Kijk eens naar GHF of een ander forum met een vergelijkbare aanhang..
Dit idee heeft wel wat. Maar dit stem systeem zou dan niet de post (met de meeste stemmen) boven aan de pagina moeten plaatsen.
Dit zou niet eerlijk zijn tegenover de talenten die ongekeken uit de pagina te worden geduwd.
Wel kan het de nodige informatie bevatten dat de set daadwerklijk door forum gebruikers gewaardeerd word. Dit wekt dan natuurlijk bij andere gebruikers weer interesse en zo word men meer verdiept in zowel bekende als onbekende artiesten.
Ik weet niet of meer mensen hier zijn/haar gedachte aan hechten?
Het is volgend mij heel makkelijk een systeem toe te passen waarbij je kan sorteren op post datum / laatste reactie / waardering, dat iedereen zelf kan kiezen waarop diegene selecteert.