Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zie 1 keer het gratis track topic.... al die namen die nooit iets bereikt hebben of die niemand kent staan daar tussen. Kan toch ook veel netter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het wel een beetje met TiMOTHYb eens. En vooral over dat nieuwe systeem, waar blijft dat? Er was toch ook een handje vol leden dat dat al had als een soort beta test?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:34 
 
Hardtraxx Elite

Ben het zeker met Timothy eens! Klinkt idd wat overzichtelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Er wordt totaal niets meer gedaan met suggesties (althans wat ik ervan kan zien). Zie geen updates meer over het nieuwe systeem. Ik merk zelf eigenlijk dat ik alleen nog Wist je Dat af en toe helemaal lees. Voor de rest bestaan de actieve topics lijst vooral uit opsomtopics en andere offtopic-zaken. Daarnaast wordt elke discussie wederom uit Wist je Dat geweerd (en dus stilgelegd) zodat het ook daar weet wat minder interessant wordt.

Het kan je toch ook niet ontgaan zijn dat een groot deel van de oude kern, die in mijn ogen veel meer verstand had van muziek, nooit meer op het forum komt?

Daarnaast hadden we bijvoorbeeld eindelijk iets nieuws; HTTV. Topic is inmiddels ook dicht.

Het suggestie topic is ook gewoon al jaren dicht xd .

Het splitsen van de livesets sectie (is ook al eens eerder aangekaart) lijkt mij een mooie oplossing om de professionele en 'amateur' setjes gescheiden te houden. En verder wat Parvuz zegt, de gratis tracks sectie is een grote puinzooi. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Het splitsen van de livesets sectie (is ook al eens eerder aangekaart) lijkt mij een mooie oplossing om de professionele en 'amateur' setjes gescheiden te houden. En verder wat Parvuz zegt, de gratis tracks sectie is een grote puinzooi. ^^


Waar wil je Mind.Illusion - Wake You From Your Boredom dan laten plaatsen?

Of opgenomen setjes van amateur DJ's die wel op een echt feest zijn opgenomen?

En is Clock Kid dan een amateur of een professional? (Om maar een voorbeeld te noemen)


En gratis tracks is ook een beetje lastig, je moet een release gehad hebben op een label. Maar soms klinken tracks van producers die nog niks op label hebben gereleased beter dan tracks van iemand van hardskillz recordz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle 3 in professionele sectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liveset-topics splitsen zou ik niet erg leuk vinden, dan is het denk ik ook gedaan met de aandacht voor setjes van amateurs (waaronder mijn eigen setjes waarbij ik het leuk vind als mensen zeggen dat ze m hebben geluisterd/luisteren) :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Liveset-topics splitsen zou ik niet erg leuk vinden, dan is het denk ik ook gedaan met de aandacht voor setjes van amateurs (waaronder mijn eigen setjes waarbij ik het leuk vind als mensen zeggen dat ze m hebben geluisterd/luisteren) :(


Inderdaad. En er zitten sets bij die beter gemixt zijn, origineler zijn, en vooral een hogere geluidskwaliteit hebben dan al die sets die van feesten uitgezonden worden, luistert een stuk fijner weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Liveset-topics splitsen zou ik niet erg leuk vinden, dan is het denk ik ook gedaan met de aandacht voor setjes van amateurs (waaronder mijn eigen setjes waarbij ik het leuk vind als mensen zeggen dat ze m hebben geluisterd/luisteren) :(

Daar zit ook wat in....
Misschien een systeem waarin setjes gewaardeerd kunnen worden en zo de betere sets niet verzuipen in de matige setjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of een sectie met setjes van professionals + pro hardtraxxers.

En eentje voor nuubies :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klinkt als een verbetering. Maar wie bepaald dan of je naar die betere sectie mag? Mod's? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of verzin iets waarbij gebruikers setjes een rating kunnen geven zodat je bij het bekijken van het subforum in een opslag kunt zien waar de goede setjes zijn. Zo hoeft er geen splitsing te zijn.

Bijvoorbeeld:

7/10 DaveyTL - CO² Tribute
3/10 Atmozfears - Fear FM

HT is op het moment een opsomforum en daarnaast een plek waar organisatioren, producenten en DJ's aan het woord proberen te komen. Dit hoeft geen nadeel te zijn, mits het goed georganiseerd wordt. Ik begrijp ook niet waar het idee vandaan komt dat een forum als dit bestuurd kan worden door twee (actieve) moderators. Kijk eens naar GHF of een ander forum met een vergelijkbare aanhang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap het probleem van 'amateur'sets niet tegenover 'professionele' sets, en dat is niet omdat ik zelf soms post. Ik vind sets uit podcasts/shows als Combobreaker of The Dark Menace show vaak vele malen sterker dan de meeste officiële livesets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 18:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Alle 3 in professionele sectie.


Nou kijk, dat is de reden waarom wij het nooit gaan splitsen in amateur of pro. Deze definitie daarvan is te vaag en mocht er een definitie zijn, dan moet er veel te veel gecontroleerd worden. Vanuit een bepaald oogpunt zit er zeker wat in, maar over het algemeen is dit gewoon niet haalbaar.
In essentie wil je helemaal geen onderscheid in amateur of pro want wat doe je daarmee? Zijn pro sets automatisch beter dan die van amateurs? Je wilt juist de sets zien van jouw favoriete artiesten en dat kunnen "amateurs" of "professionals" zijn. Een scheiding daarin lost in mijn ogen echt niks op.

Er was inderdaad een beta test, maar na lang nadenken was dat niet de kant die ik uiteindelijk op wilde met Hardtraxx. Het is een enorm risico om iets anders online te zetten dan wat jullie al gewend zijn. En een website maken voor een al bestaande website is iets compleeeeet anders dan vanaf 0 beginnen. We hebben gegevens van 9000+ leden die over gezet moet worden, alle topics, nieuwsberichten, video's e.d. moeten bewaard worden omdat allemaal in Google staat en die pagina's voor inkomsten zorgen dat Hardtraxx draaiend blijft. Een gigantisch project eigenlijk.

Waar ik echter keer op keer steeds op stuk loop nu is tijd. Persoonlijk ben ik in een fase in m'n leven dat ik een vaste bron van inkomsten nodig heb, dit in verband met een hypotheek en woning zoeken. Ik heb wel besloten 32 uur in de week te werken, en 1 dag te besteden aan het nieuwe Hardtraxx. Maar dit is te weinig voor Hardtraxx. Ik heb ook een andere developer die mij helpt maar die heeft ook maar 1 dag in de week de tijd. Al met al: het schiet maar niet op en doordat het allemaal zo lang duurt schiet de motivatie ook wel eens te kort.

Ik vind het ook jammer om te zien dat anderen zo erg zitten te wachten op een nieuwe website, terwijl ze nog niet eens weten wat er nieuw of beter aan wordt. Waar wacht je dan eigenlijk op?

Ik begrijp de frustraties van sommigen, maar Hardtraxx blijft voorlopig zoals het nu is. Er zijn inderdaad dingen die nu al beter kunnen, maar als die dingen niet aan mij gemeld worden zie ik ze ook niet altijd. Want ik lees niet ieder topic.

Ideeën, tips, suggesties kunnen gemaild worden naar [email protected] . Ik ga ze allemaal serieus bekijken en overwegen.

Ik ga de komende tijd mijn best doen om wat dingen op het forum beter te maken aan de hand van jullie ideeën. Maar e-mail mij deze ideeën.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:38 
 

Feit is gewoon, hoe zuur dan het ook voor je is, dat hardtraxx niet meer een kwaliteitsforum is. Er zijn een aantal dingen scheefgegroeid die je bijna onmogelijk weer recht kan strijken.

Zoals TimothyB juist aangeeft, de discussies die boeiend zijn worden afgekapt doordat het geen feitjes zijn. De liveset sectie heeft echt 50% van zijn waarde verloren doordat het wordt ondergesneeuwd. Dit signaal is echter al jaren geleden afgegeven. Je kan zeggen dat het opdelen geen oplossing is, maar in mijn ogen is het laten voor wat het is ook geen oplossing.

Er wordt niks meer georganiseerd om de mensen op het forum actief te houden. Hardtraxx TV was daar inderdaad een onderdeel van. De reviews zouden meer leven ingeblazen worden maar uiteindelijk zijn er nog steeds maar 2 reviews geweest. Hoezo niet iedere maandag een review van een zojuist gereleasede plaat?

Interviews. Waar zijn de interviews? 25 oktober 2011 was het laatst gegeven interview. Hardtraxx is groot, dat weet je. Als ik met een DJ praat dan geeft bijna iedere DJ wel aan op hardtraxx te kijken. Ook jij weet dat de DJ's die op hardtraxx hebben gepost, automatisch een stuk meer respect hebben gekregen. Waarom niet vanuit dat initiatief DJ's benaderen om eens wat scherpe interviews neer te zetten? Gemiste kans naar mijn mening.

Het releases gedeelte gaat wat mij betreft goed. Nieuwe tracks, gratis tracks en de tracks met een release datum staat wat mij betreft prima georganiseerd. Het zijn gewoon juist de extra dingen die ik verwacht bij een community zoals deze. Jij geeft aan dat je er geen tijd voor hebt. Ik denk dan ergens bij mezelf, wat wil je dan? Wil je je eigen site kosten wat t kost behouden en voor jezelf houden, of is het tijd om het stokje door te geven aan iemand anders en zelf als moderator hier aan de gang te gaan, of gewoon nog wel als developer maar niet meer de leidende developer? Zal sowieso geen makkelijke keus zijn, maar het lijkt me de omgekeerde wereld dat de echte liefhebbers nu weer weg gaan van het forum, omdat het forum weer meer voor de algemene hardstyle luisteraar wordt gemaakt?

Waar zijn de feestverslagen? Is het niet een goed idee om bij de grote feesten rond te vragen bij vertrouwde mensen of die een verslag willen maken van het feest? En het dus ook al van te voren weten zodat ze wat meer op details kunnen letten. Ik weet zeker dat daar mensen voor zijn.

Het offtopic gedeelte worden nog wel eens spelletjes georganiseerd. Waarom zou je dit niet zelf oppakken? Geef iemand de verantwoordelijkheid hierover. Het wie isde mol topic ging volgens mij als een trein, het raad de track topic was ook erg populair dacht ik. Zo zijn er veel meer dingen te bedenken waardoor je de community hechter en dichter bij huis houdt.

Waar is hardtraxx community sessions? Doe het tweemaandelijks en je hebt er 6 per jaar. Dan is het concept gewoon houdbaar.

Het zijn maar wat ideeen. Ik zal het wel onderschatten allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Waar zijn de feestverslagen? Is het niet een goed idee om bij de grote feesten rond te vragen bij vertrouwde mensen of die een verslag willen maken van het feest? En het dus ook al van te voren weten zodat ze wat meer op details kunnen letten. Ik weet zeker dat daar mensen voor zijn.

Oh god no xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:46 
 

Daveytl schreef:
Nazale schreef:
Waar zijn de feestverslagen? Is het niet een goed idee om bij de grote feesten rond te vragen bij vertrouwde mensen of die een verslag willen maken van het feest? En het dus ook al van te voren weten zodat ze wat meer op details kunnen letten. Ik weet zeker dat daar mensen voor zijn.

Oh god no xd

Wedden dat je het gaat lezen? :D Je moet wel weten wie je vraagt natuurlijk, geen standaard kaakschaatsers natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het maar geen halve pillreports worden zoals sommige Partyflock verslagen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:03 
 

Reviews, interviews en feestverslagen hebben 0,0 toegevoegde waarde. Al deze informatie is namelijk gebaseerd op meningen en hierdoor krijg je geen goede indruk van de tracks, de feesten en de producers. Dan zouden pillreports ook gewoon moeten kunnen, omdat dat ook vanuit de beleving van één iemand komt.

Verder bepaalt de eigenaar van de site gewoon welke richting deze site opgaat. Niemand moet zich hier mee bemoeien. Dat de liefhebbers verdwijnen is gewoon onzin, want er komen nieuwe liefhebbers bij. Dat liefhebbers weggaan heeft eerder te maken met de verrotte scene. Spelletjes doe je maar bij oma op zondag.

Welke kant ik hardtraxx graag zie opgaan? Als een forum dat de beweging van de scene probeert tegen te werken door heel erg kritisch en opstandig tegen de harddance scene aan te kijken. Iedereen moet verslag doen van feesten die totaal nergens op slaan waarbij line-ups zo krom als een banaan zijn, ik noem maar wat. Er mag veel meer kritiek komen op de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Reviews, interviews en feestverslagen hebben 0,0 toegevoegde waarde. Al deze informatie is namelijk gebaseerd op meningen en hierdoor krijg je geen goede indruk van de tracks, de feesten en de producers. Dan zouden pillreports ook gewoon moeten kunnen, omdat dat ook vanuit de beleving van één iemand komt.


Lol je zit toch op een forum met anderen en je leest juist om hun meningen over tracks/feesten etc. Ik ga ook niet naar alle feesten, toch lees ik geregeld feest topics door om te kijken hoe mensen het vonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:59 
 

Leonidas schreef:
Lol je zit toch op een forum met anderen en je leest juist om hun meningen over tracks/feesten etc. Ik ga ook niet naar alle feesten, toch lees ik geregeld feest topics door om te kijken hoe mensen het vonden.


Ja ok maar ze wilden hier volgens mij dat 1 iemand reviews gaat maken van feesten en tracks, dan krijg je een mening van 1 iemand en dat leek mij niet representatief. Ik wil juist wel dat anderen hun mening geven over feesten, maar niet dat het vanuit 1 iemand komt.

Maar eigenlijk wil ik me niet bemoeien hiermee, want ik stel hier niks voor. Sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daar heb je gelijk in. Maar beter iets dan niets toch?
Nerazzurro93 schreef:
Maar eigenlijk wil ik me niet bemoeien hiermee, want ik stel hier niks voor. Sorry.

Stel je niet zo aan zeg. Of denk vervolgens even na over je formulering in plaats van dat je later je eigenlijke bedoeling uitlegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Of verzin iets waarbij gebruikers setjes een rating kunnen geven zodat je bij het bekijken van het subforum in een opslag kunt zien waar de goede setjes zijn. Zo hoeft er geen splitsing te zijn.

Bijvoorbeeld:

7/10 DaveyTL - CO² Tribute
3/10 Atmozfears - Fear FM

HT is op het moment een opsomforum en daarnaast een plek waar organisatioren, producenten en DJ's aan het woord proberen te komen. Dit hoeft geen nadeel te zijn, mits het goed georganiseerd wordt. Ik begrijp ook niet waar het idee vandaan komt dat een forum als dit bestuurd kan worden door twee (actieve) moderators. Kijk eens naar GHF of een ander forum met een vergelijkbare aanhang..


Dit idee heeft wel wat. Maar dit stem systeem zou dan niet de post (met de meeste stemmen) boven aan de pagina moeten plaatsen.

Dit zou niet eerlijk zijn tegenover de talenten die ongekeken uit de pagina te worden geduwd.
Wel kan het de nodige informatie bevatten dat de set daadwerklijk door forum gebruikers gewaardeerd word. Dit wekt dan natuurlijk bij andere gebruikers weer interesse en zo word men meer verdiept in zowel bekende als onbekende artiesten.

Ik weet niet of meer mensen hier zijn/haar gedachte aan hechten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Reviews, interviews en feestverslagen hebben 0,0 toegevoegde waarde.

Da's dan nog altijd meer dan jij, en jij bent hier ook nog steeds aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:30 
 

Nerazzurro93 schreef:
Reviews, interviews en feestverslagen hebben 0,0 toegevoegde waarde.


Deze kerel :lol:
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen