2e climax vaak. En dan gewoon outro denk k
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.
-
S
Heb ik ook wel eens last van. Vaak zitten er in nummers samples die inbreuk maken zoals Noisecontrollers - Gaia en The Viper & G-Town Madness - Here it Comes. Soms krijg ik wel een melding en soms niet. Heel vervelend. Een oplossing weet ik niet.Khadber wrote:Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.
Ik ben geen keyboardspeler, maar in die video van Qlimax is duidelijk te zien dat hij niet live speelt, ook niet draadloos. Op een gegeven moment raakt hij niet eens een toets meer, maar slaat hij op de rand van het keyboard..Khadber wrote:Tja, hij scheen best veel tijd in de live-act gestoken te hebben.Lyst wrote:Doe dan gewoon niets, ik snap ook niet dat je dit als artiest wilt.
Ik heb hem trouwens een keer live gezien in de Outland toen in 2008, daar deed hij ook alles met een keyboard, ongeveer 1.5 m van het publiek af, kon zo op zijn keyboard meekijken, daar kon hij oa Natural perfect meespelen. Of het live was of niet weet ik niet, maar de boel was gewoon aangesloten enzovoorts. Er was ook een filmpje van iemand die daar vooraan stond, maar die krijg ik niet meer gevonden helaas.
Ik zeg toch ook nergens dat het ergens op lijkt? Het enige wat ik dus zeg is dat hij afschuwelijk veel tijd in die liveact had gestopt en dat hij dit wel eens vaker met keyboard iets live gedaan heeft heeft waar het wel gewoon de correcte melodieën waren. (ik heb zo'n 10 jaar keyboard gespeeld, dus ik heb wel een idee hoe het eruit zou moeten zien).
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Weet iemand of er nog wat gaat gebeuren met Tartaros - Evil Streets. Heerlijk nummer dat ik tegenkwam in een oude aftermovie van TMS, zou zonde zijn als er niks mee gebeurt
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Technisch gezien is alles wat niet jou intellectueel eigendom is online zetten niet de bedoeling en kan verwijderd worden e.d.Khadber wrote:Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik dacht altijd dat sets wel mogen omdat: 1) bij het kopen vd track koop je ook de rechten om deze te gebruiken.Maximumraver wrote:Technisch gezien is alles wat niet jou intellectueel eigendom is online zetten niet de bedoeling en kan verwijderd worden e.d.Khadber wrote:Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.Mixcloud heeft trouwens een soort aangepaste radio licentie dus daar kun je het wel op gooien, en word het niet geflagged
2) de compositie vd tracks in de mix wel mag worden beschouwt als
van jou zelf(en dus heb je de rechten om die online te zetten)
Je bezit dan alleen de rechten voor persoonlijk gebruik. In feite ben je bij het uploaden van een mix bezig met distributie van andermans werk zonder toestemming. In de praktijk is het zo dat rechthebbenden zich daar niet druk om maken, maar automatische systemen trekken dat natuurlijk niet eerst na, waardoor er wel eens wat onnodig geblokkeerd wordt.phoenix wrote:Ik dacht altijd dat sets wel mogen omdat: 1) bij het kopen vd track koop je ook de rechten om deze te gebruiken.
2) de compositie vd tracks in de mix wel mag worden beschouwt als
van jou zelf(en dus heb je de rechten om die online te zetten)
Over het bezitten van de compositie: Je zou dan alleen de manier bezitten waarop de tracks in elkaar gezet zijn (al betwijfel ik eigenlijk wel of dat kan), maar dan niet de tracks zelf. Iemand anders die wel recht had op de tracks zou dan hoogstens de tracks niet met hetzelfde arrangement uit mogen brengen.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Ik heb volgens mij ooit eens gehoord dat als je de eerste paar seconden (5?) van je mix geen audio hebt zitten dat die automatische blokade al kan omzeilen, weet niet zeker of dit klopt/nog steeds kanKhadber wrote:Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.
wtf, nooit last van gehad bij Soundcloud
En heb er 14 sets op staan op het moment.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Heb ik ook met een Edit van een track die free-released is, helaas. 
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Dat was live jaKhadber wrote:Tja, hij scheen best veel tijd in de live-act gestoken te hebben.Lyst wrote:Doe dan gewoon niets, ik snap ook niet dat je dit als artiest wilt.
Ik heb hem trouwens een keer live gezien in de Outland toen in 2008, daar deed hij ook alles met een keyboard, ongeveer 1.5 m van het publiek af, kon zo op zijn keyboard meekijken, daar kon hij oa Natural perfect meespelen. Of het live was of niet weet ik niet, maar de boel was gewoon aangesloten enzovoorts. Er was ook een filmpje van iemand die daar vooraan stond, maar die krijg ik niet meer gevonden helaas.
Thanks for the great response on 'Der RammMachine'! We decided to do a full German album featuring:
Unermesslich
Gräueltat
Anhänger
Die Millionen Götter
Hardstyle Rocker
Die Letzte Stadt Auf Der Erde
D.O.N.K.E.Upsilon
Streik wieder
Gerechtigkeit Für Alle
Keine Angst
Böse
Mutterfick
is dat een grap of?
Unermesslich
Gräueltat
Anhänger
Die Millionen Götter
Hardstyle Rocker
Die Letzte Stadt Auf Der Erde
D.O.N.K.E.Upsilon
Streik wieder
Gerechtigkeit Für Alle
Keine Angst
Böse
Mutterfick
is dat een grap of?
Dat zijn gewoon oude DR tracks vertaald naar het duits. Gewoon een grap dus.
oh was me niet opgevallenwootum wrote:Dat zijn gewoon oude DR tracks vertaald naar het duits. Gewoon een grap dus.
-
FHardtraxxer
- 62 posts member since 2012
- last seen Jan 2017
Protoss wrote:D.O.N.K.E.Upsilon
Heeft er iemand ervaring met of verstand van het inlijsten van een t-shirt?
Ik bedoel; waar kan ik een goede lijst hiervoor bestellen of kopen?
Ik bedoel; waar kan ik een goede lijst hiervoor bestellen of kopen?
Gaat er nog iets met HT gebeuren of laten we het gewoon langzaam doodbloeden?
Waar doel je op?TiMOTHYb wrote:Gaat er nog iets met HT gebeuren of laten we het gewoon langzaam doodbloeden?
Er wordt totaal niets meer gedaan met suggesties (althans wat ik ervan kan zien). Zie geen updates meer over het nieuwe systeem. Ik merk zelf eigenlijk dat ik alleen nog Wist je Dat af en toe helemaal lees. Voor de rest bestaan de actieve topics lijst vooral uit opsomtopics en andere offtopic-zaken. Daarnaast wordt elke discussie wederom uit Wist je Dat geweerd (en dus stilgelegd) zodat het ook daar weet wat minder interessant wordt.
Het kan je toch ook niet ontgaan zijn dat een groot deel van de oude kern, die in mijn ogen veel meer verstand had van muziek, nooit meer op het forum komt?
Daarnaast hadden we bijvoorbeeld eindelijk iets nieuws; HTTV. Topic is inmiddels ook dicht.
Het kan je toch ook niet ontgaan zijn dat een groot deel van de oude kern, die in mijn ogen veel meer verstand had van muziek, nooit meer op het forum komt?
Daarnaast hadden we bijvoorbeeld eindelijk iets nieuws; HTTV. Topic is inmiddels ook dicht.
Ja ben ik met je eens. Hele tijd terug las ik ook iets van dat HT compleet nieuw er uit zou komen te zien.
Klopt, lees nu toevallig dat Jor-D aangeeft nog geen datum ervoor te hebben. Ik heb wel al eerder aangegeven dat een nieuw systeem niet hoeft te betekenen dat je het oude systeem een jaar lang kan laten versloffen. Precies wat nu aan de hand is zeg maar.
Waarom is er bijvoorbeeld geen subforum "Labels", waar iedereen een topic over een label kan starten. Een degelijke OP bijhouden (met alle releases etc.). Zodat iedereen zich in een keer over een label in kan lezen. Nu staan dergelijke feitjes verspreid over het gehele forum (soms zelfs bij een nieuwe track ofzo) zodat niemand het leest. De informatieve functie van dit forum is echt totaal niet meer wat het geweest is en de enige response die ik van groen zie is het wegmodden van offtopic reacties in Wist je Dat.