Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:00 
 
Hardtraxx Addict

2e climax vaak. En dan gewoon outro denk k
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:18 
 

Khadber schreef:
Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.


Heb ik ook wel eens last van. Vaak zitten er in nummers samples die inbreuk maken zoals Noisecontrollers - Gaia en The Viper & G-Town Madness - Here it Comes. Soms krijg ik wel een melding en soms niet. Heel vervelend. Een oplossing weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lyst schreef:
Doe dan gewoon niets, ik snap ook niet dat je dit als artiest wilt. >.<

Tja, hij scheen best veel tijd in de live-act gestoken te hebben.
Ik heb hem trouwens een keer live gezien in de Outland toen in 2008, daar deed hij ook alles met een keyboard, ongeveer 1.5 m van het publiek af, kon zo op zijn keyboard meekijken, daar kon hij oa Natural perfect meespelen. Of het live was of niet weet ik niet, maar de boel was gewoon aangesloten enzovoorts. Er was ook een filmpje van iemand die daar vooraan stond, maar die krijg ik niet meer gevonden helaas.

Ik ben geen keyboardspeler, maar in die video van Qlimax is duidelijk te zien dat hij niet live speelt, ook niet draadloos. Op een gegeven moment raakt hij niet eens een toets meer, maar slaat hij op de rand van het keyboard.. xd Bovendien glijdt dat ding alle kanten op dat je nooit zo steady Natural kunt spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg toch ook nergens dat het ergens op lijkt? Het enige wat ik dus zeg is dat hij afschuwelijk veel tijd in die liveact had gestopt en dat hij dit wel eens vaker met keyboard iets live gedaan heeft heeft waar het wel gewoon de correcte melodieën waren. (ik heb zo'n 10 jaar keyboard gespeeld, dus ik heb wel een idee hoe het eruit zou moeten zien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:41 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand of er nog wat gaat gebeuren met Tartaros - Evil Streets. Heerlijk nummer dat ik tegenkwam in een oude aftermovie van TMS, zou zonde zijn als er niks mee gebeurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:45 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.

Technisch gezien is alles wat niet jou intellectueel eigendom is online zetten niet de bedoeling en kan verwijderd worden e.d. :/ Mixcloud heeft trouwens een soort aangepaste radio licentie dus daar kun je het wel op gooien, en word het niet geflagged :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:32 
 
Hardtraxx Addict

Maximumraver schreef:
Khadber schreef:
Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.

Technisch gezien is alles wat niet jou intellectueel eigendom is online zetten niet de bedoeling en kan verwijderd worden e.d. :/ Mixcloud heeft trouwens een soort aangepaste radio licentie dus daar kun je het wel op gooien, en word het niet geflagged :)


Ik dacht altijd dat sets wel mogen omdat: 1) bij het kopen vd track koop je ook de rechten om deze te gebruiken.
2) de compositie vd tracks in de mix wel mag worden beschouwt als
van jou zelf(en dus heb je de rechten om die online te zetten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Ik dacht altijd dat sets wel mogen omdat: 1) bij het kopen vd track koop je ook de rechten om deze te gebruiken.
2) de compositie vd tracks in de mix wel mag worden beschouwt als
van jou zelf(en dus heb je de rechten om die online te zetten)


Je bezit dan alleen de rechten voor persoonlijk gebruik. In feite ben je bij het uploaden van een mix bezig met distributie van andermans werk zonder toestemming. In de praktijk is het zo dat rechthebbenden zich daar niet druk om maken, maar automatische systemen trekken dat natuurlijk niet eerst na, waardoor er wel eens wat onnodig geblokkeerd wordt.

Over het bezitten van de compositie: Je zou dan alleen de manier bezitten waarop de tracks in elkaar gezet zijn (al betwijfel ik eigenlijk wel of dat kan), maar dan niet de tracks zelf. Iemand anders die wel recht had op de tracks zou dan hoogstens de tracks niet met hetzelfde arrangement uit mogen brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:58 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik heb gisteravond geprobeerd om een eigen gemaakt setje online te zetten op Soundcloud, maar hierin kreeg ik direct een copyright infringment. Meer mensen hier last van? Zo ja, is dit op te lossen? Ik zag namelijk een button waar je tegen je verwijdering in "beroep" kon gaan, maar ik weet niet in hoeverre zo'n set binnen de regels valt.


Ik heb volgens mij ooit eens gehoord dat als je de eerste paar seconden (5?) van je mix geen audio hebt zitten dat die automatische blokade al kan omzeilen, weet niet zeker of dit klopt/nog steeds kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf, nooit last van gehad bij Soundcloud :huh: En heb er 14 sets op staan op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Heb ik ook met een Edit van een track die free-released is, helaas. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 20:34 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Lyst schreef:
Doe dan gewoon niets, ik snap ook niet dat je dit als artiest wilt. >.<

Tja, hij scheen best veel tijd in de live-act gestoken te hebben.
Ik heb hem trouwens een keer live gezien in de Outland toen in 2008, daar deed hij ook alles met een keyboard, ongeveer 1.5 m van het publiek af, kon zo op zijn keyboard meekijken, daar kon hij oa Natural perfect meespelen. Of het live was of niet weet ik niet, maar de boel was gewoon aangesloten enzovoorts. Er was ook een filmpje van iemand die daar vooraan stond, maar die krijg ik niet meer gevonden helaas.


Dat was live ja :) Helaas zijn volgens mij alle live acts op de echt grote events echter nep... Project One op Qlimax 2008 met blinddoeken ... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks for the great response on 'Der RammMachine'! We decided to do a full German album featuring:

Unermesslich
Gräueltat
Anhänger
Die Millionen Götter
Hardstyle Rocker
Die Letzte Stadt Auf Der Erde
D.O.N.K.E.Upsilon
Streik wieder
Gerechtigkeit Für Alle
Keine Angst
Böse
Mutterfick


is dat een grap of? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat zijn gewoon oude DR tracks vertaald naar het duits. Gewoon een grap dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dat zijn gewoon oude DR tracks vertaald naar het duits. Gewoon een grap dus.

oh was me niet opgevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:49 
 
Hardtraxxer

Protoss schreef:
D.O.N.K.E.Upsilon

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een foute taal dat Duits. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heeft er iemand ervaring met of verstand van het inlijsten van een t-shirt?

Ik bedoel; waar kan ik een goede lijst hiervoor bestellen of kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaat er nog iets met HT gebeuren of laten we het gewoon langzaam doodbloeden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gaat er nog iets met HT gebeuren of laten we het gewoon langzaam doodbloeden?

Waar doel je op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er wordt totaal niets meer gedaan met suggesties (althans wat ik ervan kan zien). Zie geen updates meer over het nieuwe systeem. Ik merk zelf eigenlijk dat ik alleen nog Wist je Dat af en toe helemaal lees. Voor de rest bestaan de actieve topics lijst vooral uit opsomtopics en andere offtopic-zaken. Daarnaast wordt elke discussie wederom uit Wist je Dat geweerd (en dus stilgelegd) zodat het ook daar weet wat minder interessant wordt.

Het kan je toch ook niet ontgaan zijn dat een groot deel van de oude kern, die in mijn ogen veel meer verstand had van muziek, nooit meer op het forum komt?

Daarnaast hadden we bijvoorbeeld eindelijk iets nieuws; HTTV. Topic is inmiddels ook dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ben ik met je eens. Hele tijd terug las ik ook iets van dat HT compleet nieuw er uit zou komen te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, lees nu toevallig dat Jor-D aangeeft nog geen datum ervoor te hebben. Ik heb wel al eerder aangegeven dat een nieuw systeem niet hoeft te betekenen dat je het oude systeem een jaar lang kan laten versloffen. Precies wat nu aan de hand is zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom is er bijvoorbeeld geen subforum "Labels", waar iedereen een topic over een label kan starten. Een degelijke OP bijhouden (met alle releases etc.). Zodat iedereen zich in een keer over een label in kan lezen. Nu staan dergelijke feitjes verspreid over het gehele forum (soms zelfs bij een nieuwe track ofzo) zodat niemand het leest. De informatieve functie van dit forum is echt totaal niet meer wat het geweest is en de enige response die ik van groen zie is het wegmodden van offtopic reacties in Wist je Dat.
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen