Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 553  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Lyst schreef:
Nilldrive Project - Anti commercial sound


Is dat een Headhunterz alias? Dan zijn daar ook niet veel dingen onder uitgebracht.


Dit nummer is gereleased op Confusion Records door Human Rage in 2003, dus dit is geen alias van Headhunterz hoor.

http://www.discogs.com/Human-Rage-Stere ... ase/241623
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Mag ik vragen hoe de meesten van jullie het volhouden compleet uit je plaat te gaan op een 6/7 uur lang durend feest zonder last te krijgen van kramp o.i.d? ^^
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Mag ik vragen hoe de meesten van jullie het volhouden compleet uit je plaat te gaan op een 6/7 uur lang durend feest zonder last te krijgen van kramp o.i.d? ^^

Geen expert meer op het gebied van 'compleet uit m'n plaat gaan' maar beetje rustig beginnen en dan opbouwen helpt vaak bij mij.
Ook je suikers binnenkrijgen, eten en goed water drinken (niet te weinig, niet te veel) helpt.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Mag ik vragen hoe de meesten van jullie het volhouden compleet uit je plaat te gaan op een 6/7 uur lang durend feest zonder last te krijgen van kramp o.i.d? ^^

- Compleet uit je plaat gaan
- Geen kramp krijgen

Ik moet er altijd één van de twee kiezen.
Bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
Dit nummer is gereleased op Confusion Records door Human Rage in 2003, dus dit is geen alias van Headhunterz hoor.

Dit nummer staat toch echt onder de naam Nilldrive Project wat bestond uit Deej-010 (Bobby van Putten) en Resonance (??). Het zou dus zomaar kunnen dat HHZ hier wat mee te maken heeft gehad, nog voor hun Nasty D-Tuners periode.

Nijidik schreef:
Is dat een Headhunterz alias? Dan zijn daar ook niet veel dingen onder uitgebracht.

Zo goed als niks eigenlijk.

Er was naar het schijnt een vinyl uitgebracht, maar hier is niks meer over te vinden.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Destination schreef:
Mag ik vragen hoe de meesten van jullie het volhouden compleet uit je plaat te gaan op een 6/7 uur lang durend feest zonder last te krijgen van kramp o.i.d? ^^

- Compleet uit je plaat gaan
- Geen kramp krijgen

Ik moet er altijd één van de twee kiezen.

Bij mij lukken beide meestal wel aardig ^^
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Mag ik vragen hoe de meesten van jullie het volhouden compleet uit je plaat te gaan op een 6/7 uur lang durend feest zonder last te krijgen van kramp o.i.d? ^^


Kramp komt vaak door zout/vocht tekort in de spieren. Het gevolg van het vele zweten tijdens het goed uit je plaat gaan. Zorg dat je genoeg vocht binnen krijgt en dan niet alleen water. Als je dan alsnog kramp krijgt dan zal je inderdaad misschien wat beter moeten opbouwen in de avond of wat vaker eventjes rust nemen.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:47 
 

Daarnaast ook de tip die een tijdje terug door iemand hier op het forum werd gegeven, zorg dat je ook je zout weer aanvult (bijvoorbeeld door friet te eten).
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Daarnaast ook de tip die een tijdje terug door iemand hier op het forum werd gegeven, zorg dat je ook je zout weer aanvult (bijvoorbeeld door friet te eten).


En als eten niet gaat (door omstandigheden), dan gewoon een handje zout vragen bij de friettent in je water/cola gooien. Dat doe ik meestal en sinds ik dat doe nauwelijks meer kramp.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:42 
 

De tip die ik uit ervaring kan meegeven is: geen alcohol. Toen ik nog alcohol dronk op feesten had ik meestal wel kramp of spierpijn. Nu nooit meer. Is logisch te verklaren met het vocht tekort door alcoholconsumptie.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:49 
 

Ga op voetbal ofzo, bouw je je spieren mee op.

Sinds ik voetbal heb ik veel minder last van spier kwaaltjes.

En natuurlijk voldoende natriumchloride.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Doe veel aan cardio in de sportschool. Je conditie wordt beter, en je spieren houden het hierdoor langer uit. En pak gewoon je pauzes. Het kan totaal geen kwaad om een half uur ff te gaan zitten en wat eten te nemen. Ik las dat een patatje erg goed is door de zouten die daarin zitten.
En zoals Nera al zegt, drink niet veel alcohol.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Nijidik schreef:
Is dat een Headhunterz alias? Dan zijn daar ook niet veel dingen onder uitgebracht.


Dit nummer is gereleased op Confusion Records door Human Rage in 2003, dus dit is geen alias van Headhunterz hoor.

http://www.discogs.com/Human-Rage-Stere ... ase/241623

Loophole@GHF schreef:
After our Nilldrive Project period we all worked on our own projects. I had 2 solo releases on Confusion Records under the alias Human Rage.

Xerox@GHF schreef:
Lol, didn't expect that nobody knew that he made music before he named hisself Headhunter(z).

He startet his carrer by winning the Q-Dance Mix award for the first purple stage ever on DefQon One, he and a friend of him (also a member of Nilldrive Project) began together. Then, whyever, his pal quit and he continued under the alias !@#$%^!, that's where the "Z" at the end comes from...

They named themselves DeeJ-010 and Re-something, don't remember the whole name, who of those two is/was Willem i don't know, I think it was 010.
To check it out put the DefQon DVD (2004 I think, I think you all have it) in ur player and watch the purple stage and.... TADAA you will recognize Willem and his pal mixing while a red arrow shows blinking on the BIG bottle of Vodka or something they drank during their gig :)

As far as I can remeber, Nilldrive were four or five pals, I will search my old traxx of them to let you know. They were for free on their website, so I don't know if you could post some links to the uploaded traxx...
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 15:28 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Mag ik vragen hoe de meesten van jullie het volhouden compleet uit je plaat te gaan op een 6/7 uur lang durend feest zonder last te krijgen van kramp o.i.d? ^^


Haha meestal krijg erna in de auto pas kramp omdat je dan ineens half opgevouwen moet zitten. En één keer op Decibel afgelopen jaar ineens kramp in m'n kuit terwijl ik los stond te gaan. Moet er vast heel raar uit gezien hebben. :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 16:57 
 
Hardtraxxer

Dat met de liveact van G4H op Thrillogy een 3e iemand erbij kwam (met masker) toen ze het Qlimax anthem draaide.(daarna was die ook weer gelijk weg?)
(iemand enig idee waarom . Misschien Mc Ruffian ofzo?
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:40 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Mag ik vragen hoe de meesten van jullie het volhouden compleet uit je plaat te gaan op een 6/7 uur lang durend feest zonder last te krijgen van kramp o.i.d? ^^


Genoeg drinken qua water en caffeine(Redbull is neit altijd ff handig, moet je nml ook van scheiten) en 2 á 3 biertjes(granen=calorien=energie). En natuurlijk de aderaline(of hoe je het spelt) van de muziek! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Mag ik vragen hoe de meesten van jullie het volhouden compleet uit je plaat te gaan op een 6/7 uur lang durend feest zonder last te krijgen van kramp o.i.d? ^^


Krijg je vaak kramp dan?

Ik nog nooit en ik ga meestal bijna de hele tijd los, en ik doe behalve naar school fietsen niet aan lichaamsbeweging.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wie kan mij uitleggen wat Davide Sonar hier in het filmpje nu precies voor spul voor zich heeft met dat scherm en wat hij tijdens het spelen van Natural met een keyboard zonder kabel doet? Hoe kan dat geluid naar de speakers komen als er geen kabel aan het keyboard zit.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:49 
 
Hardtraxx Elite

Draadloos,
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

Oke, maar wat is dan de functie van dat display die op de booth staat?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Draadloos,

Ofwel heeft geen effect. Lijkt me sterk dat hij het met zo'n los handje perfect speelt, is gewoon een act.
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 23:13 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Wie kan mij uitleggen wat Davide Sonar hier in het filmpje nu precies voor spul voor zich heeft met dat scherm en wat hij tijdens het spelen van Natural met een keyboard zonder kabel doet? Hoe kan dat geluid naar de speakers komen als er geen kabel aan het keyboard zit.
filmpje


Ga er maar vanuit dat hij die apparaten op dat moment voor de show gebruikte. Die keytar draadloos kan natuurlijk wel, maar als je gewoon luistert en kijkt zie je dat ie maar n beetje op de toetsen staat te drukken. Zelfde met dat scherm-ding-iets
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Doe dan gewoon niets, ik snap ook niet dat je dit als artiest wilt. >.<
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Doe dan gewoon niets, ik snap ook niet dat je dit als artiest wilt. >.<

Tja, hij scheen best veel tijd in de live-act gestoken te hebben.
Ik heb hem trouwens een keer live gezien in de Outland toen in 2008, daar deed hij ook alles met een keyboard, ongeveer 1.5 m van het publiek af, kon zo op zijn keyboard meekijken, daar kon hij oa Natural perfect meespelen. Of het live was of niet weet ik niet, maar de boel was gewoon aangesloten enzovoorts. Er was ook een filmpje van iemand die daar vooraan stond, maar die krijg ik niet meer gevonden helaas.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb al een tijd een vraagje, in een nummer heb je normaal: Intro, Midintro, Break, Climax, ..., Outro

hoe heet dat stuk op de puntjes? Midoutro of gewoon al outro??
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen