Rudy Peters is ook de paginabeheerder van Hardstyle.com en ik dacht dat Ran-D hier ook aan had meegeholpen?wootum wrote:Als je op beide sites kijkt zie je ook dat ze hetzelfde adres hebben. HS.com zal wel weer een onderdeel zijn van Scantraxx ofzo.
Postal address
Scantraxx Recordz
PO Box 32
3454 ZG De Meern
The Netherlands
Hardstyle.com
PO Box 32
3454 ZG
De Meern
The Netherlands
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ze zullen wel iets gebruiken waarmee ze met 1 login naar meerdere pagina's kunnen posten. Hoofdaccount/app/tool/whatever zal dan Scantraxx heten.Lenny wrote:Iemand die dit kan verklaren?
Dat was inderdaad ook het afstudeerproject van Ran-DLenny wrote:Rudy Peters is ook de paginabeheerder van Hardstyle.com en ik dacht dat Ran-D hier ook aan had meegeholpen?wootum wrote:Als je op beide sites kijkt zie je ook dat ze hetzelfde adres hebben. HS.com zal wel weer een onderdeel zijn van Scantraxx ofzo.
Postal address
Scantraxx Recordz
PO Box 32
3454 ZG De Meern
The Netherlands
Hardstyle.com
PO Box 32
3454 ZG
De Meern
The Netherlands
Wat is er aan de hand met NC?
Ze lijken wel ondergedoken voor iets, laatst heel erg weinig actief op fb en releases etc.
Ze lijken wel ondergedoken voor iets, laatst heel erg weinig actief op fb en releases etc.
Is wildstylez - A Lost World ooit gereleased? Zo ja waar?
Jup, free release volgens mijLeonidas wrote:Is wildstylez - A Lost World ooit gereleased? Zo ja waar?
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ja, free release van WS zelf
Was toen samen met Blame It On The Editz uit mij hoofd...
wie kan mij vertellen waarom D-Block & S-Te-Fan niet meer op Q-Dance feesten draaien?
en waar is Davide Sonar gebleven? ook al lange tijd niks meer van vernomen
en waar is Davide Sonar gebleven? ook al lange tijd niks meer van vernomen
Ooit een keer kritiek gehad op de strategie van Q, vonden ze tot op de dag van vandaag niet leukthemaster wrote:wie kan mij vertellen waarom D-Block & S-Te-Fan niet meer op Q-Dance feesten draaien?
Ziek geweest, heeft tussendoor ooit nog een keer op Kings of Hardstyle (of all parties) gedraaid, maar verder...denk een terugslag? Durf het niet te zeggen.themaster wrote:en waar is Davide Sonar gebleven? ook al lange tijd niks meer van vernomen
Volgens mij bedoel je Platinum Agency in plaats van Q-DanceSteffnov wrote:Ooit een keer kritiek gehad op de strategie van Q, vonden ze tot op de dag van vandaag niet leukthemaster wrote:wie kan mij vertellen waarom D-Block & S-Te-Fan niet meer op Q-Dance feesten draaien?Daar komt het op neer
ik hoor net de Make it Loud remix van HHZ in de top 1000, is daar ooit al wat mee gedaan? free release o.i.d ??
Gewoon een officiële remixRickzel wrote:ik hoor net de Make it Loud remix van HHZ in de top 1000, is daar ooit al wat mee gedaan? free release o.i.d ??
http://www.discogs.com/Blutonium-Boy-Ma ... se/2747793
oh thanks ! is totaal langs me heen gegaan dan denk ik.wootum wrote:Gewoon een officiële remixRickzel wrote:ik hoor net de Make it Loud remix van HHZ in de top 1000, is daar ooit al wat mee gedaan? free release o.i.d ??
http://www.discogs.com/Blutonium-Boy-Ma ... se/2747793
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Hoe lang duurt het meestal voordat een shirt dat je via dirtyworkz bestelt binnen is? Als in je Nederland woont tenminste?
Mijn Theracords shirt en Minus is More shirt zijn aangekomen een dag of 4 na bestelling. Dat was van Nederland naar België. Dus zal andersom ook wel zo zijn.
-
S
Bestellen en met een stopwatch de tijd tussen bestelling en aankomst meten.Kwisniks wrote:Hoe lang duurt het meestal voordat een shirt dat je via dirtyworkz bestelt binnen is? Als in je Nederland woont tenminste?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Is er iemand die Audioception al binnen heeft? Ik heb hem besteld bij Hardstyle.com, maar heb nog niks 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik heb hem binnen via de digitale post.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Las op Twitter dat hij te weinig gesigneerd had maar wel iedereen een gesigneerde cd wou geven ofzo dus hij moest opnieuw signeren en versturen. Vertraging is dus bij meerdere het geval.Lenny wrote:Is er iemand die Audioception al binnen heeft? Ik heb hem besteld bij Hardstyle.com, maar heb nog niks
Heb overigens geen idee of iedereen een gesigneerde krijgt of wat voor systeem hij daar in heeft.
1,5 jaar geleden poste iemand een nummer van een early hs (volgens mij) alias van HHZ, het heette iets van anti-commercial ofzo? Welk nummer is dat?
Antifact - Path of Righteousness ?Leonidas wrote:1,5 jaar geleden poste iemand een nummer van een early hs (volgens mij) alias van HHZ, het heette iets van anti-commercial ofzo? Welk nummer is dat?
Nilldrive Project - Anti commercial sound
View on YouTube
View on YouTube
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Is dat een Headhunterz alias? Dan zijn daar ook niet veel dingen onder uitgebracht.Lyst wrote:Nilldrive Project - Anti commercial sound
View on YouTube