L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
wootum wrote:Als je op beide sites kijkt zie je ook dat ze hetzelfde adres hebben. HS.com zal wel weer een onderdeel zijn van Scantraxx ofzo.

Postal address
Scantraxx Recordz
PO Box 32
3454 ZG De Meern
The Netherlands

Hardstyle.com
PO Box 32
3454 ZG
De Meern
The Netherlands
Rudy Peters is ook de paginabeheerder van Hardstyle.com en ik dacht dat Ran-D hier ook aan had meegeholpen?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Lenny wrote:Iemand die dit kan verklaren?
Ze zullen wel iets gebruiken waarmee ze met 1 login naar meerdere pagina's kunnen posten. Hoofdaccount/app/tool/whatever zal dan Scantraxx heten.
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Lenny wrote:
wootum wrote:Als je op beide sites kijkt zie je ook dat ze hetzelfde adres hebben. HS.com zal wel weer een onderdeel zijn van Scantraxx ofzo.

Postal address
Scantraxx Recordz
PO Box 32
3454 ZG De Meern
The Netherlands

Hardstyle.com
PO Box 32
3454 ZG
De Meern
The Netherlands
Rudy Peters is ook de paginabeheerder van Hardstyle.com en ik dacht dat Ran-D hier ook aan had meegeholpen?
Dat was inderdaad ook het afstudeerproject van Ran-D :)
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Wat is er aan de hand met NC? :oh:
Ze lijken wel ondergedoken voor iets, laatst heel erg weinig actief op fb en releases etc.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Is wildstylez - A Lost World ooit gereleased? Zo ja waar?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Leonidas wrote:Is wildstylez - A Lost World ooit gereleased? Zo ja waar?
Jup, free release volgens mij
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ja, free release van WS zelf :) Was toen samen met Blame It On The Editz uit mij hoofd...
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
wie kan mij vertellen waarom D-Block & S-Te-Fan niet meer op Q-Dance feesten draaien?
en waar is Davide Sonar gebleven? ook al lange tijd niks meer van vernomen
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
themaster wrote:wie kan mij vertellen waarom D-Block & S-Te-Fan niet meer op Q-Dance feesten draaien?
Ooit een keer kritiek gehad op de strategie van Q, vonden ze tot op de dag van vandaag niet leuk :P Daar komt het op neer
themaster wrote:en waar is Davide Sonar gebleven? ook al lange tijd niks meer van vernomen
Ziek geweest, heeft tussendoor ooit nog een keer op Kings of Hardstyle (of all parties) gedraaid, maar verder...denk een terugslag? Durf het niet te zeggen.
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
oke, weet ik dit ook weer :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Steffnov wrote:
themaster wrote:wie kan mij vertellen waarom D-Block & S-Te-Fan niet meer op Q-Dance feesten draaien?
Ooit een keer kritiek gehad op de strategie van Q, vonden ze tot op de dag van vandaag niet leuk :P Daar komt het op neer
Volgens mij bedoel je Platinum Agency in plaats van Q-Dance ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Eén pot nat.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
ik hoor net de Make it Loud remix van HHZ in de top 1000, is daar ooit al wat mee gedaan? free release o.i.d ??
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:ik hoor net de Make it Loud remix van HHZ in de top 1000, is daar ooit al wat mee gedaan? free release o.i.d ??
Gewoon een officiële remix

http://www.discogs.com/Blutonium-Boy-Ma ... se/2747793
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
wootum wrote:
Rickzel wrote:ik hoor net de Make it Loud remix van HHZ in de top 1000, is daar ooit al wat mee gedaan? free release o.i.d ??
Gewoon een officiële remix

http://www.discogs.com/Blutonium-Boy-Ma ... se/2747793
oh thanks ! is totaal langs me heen gegaan dan denk ik.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Hoe lang duurt het meestal voordat een shirt dat je via dirtyworkz bestelt binnen is? Als in je Nederland woont tenminste?
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Mijn Theracords shirt en Minus is More shirt zijn aangekomen een dag of 4 na bestelling. Dat was van Nederland naar België. Dus zal andersom ook wel zo zijn.
S
Kwisniks wrote:Hoe lang duurt het meestal voordat een shirt dat je via dirtyworkz bestelt binnen is? Als in je Nederland woont tenminste?
Bestellen en met een stopwatch de tijd tussen bestelling en aankomst meten.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Is er iemand die Audioception al binnen heeft? Ik heb hem besteld bij Hardstyle.com, maar heb nog niks :thumbdown:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik heb hem binnen via de digitale post.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Lenny wrote:Is er iemand die Audioception al binnen heeft? Ik heb hem besteld bij Hardstyle.com, maar heb nog niks :thumbdown:
Las op Twitter dat hij te weinig gesigneerd had maar wel iedereen een gesigneerde cd wou geven ofzo dus hij moest opnieuw signeren en versturen. Vertraging is dus bij meerdere het geval.

Heb overigens geen idee of iedereen een gesigneerde krijgt of wat voor systeem hij daar in heeft.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
1,5 jaar geleden poste iemand een nummer van een early hs (volgens mij) alias van HHZ, het heette iets van anti-commercial ofzo? Welk nummer is dat?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Leonidas wrote:1,5 jaar geleden poste iemand een nummer van een early hs (volgens mij) alias van HHZ, het heette iets van anti-commercial ofzo? Welk nummer is dat?
Antifact - Path of Righteousness ?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nilldrive Project - Anti commercial sound
View on YouTube
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Lyst wrote:Nilldrive Project - Anti commercial sound
View on YouTube
Is dat een Headhunterz alias? Dan zijn daar ook niet veel dingen onder uitgebracht.